WhatsApp, deţinut de Meta, explorează o nouă funcţie care ar urma să afişeze pentru prima dată reclame în aplicaţie, a relatat vineri Financial Times, citat de mediafax.ro.
Meta a discutat intern dacă să afişeze reclame în listele de conversaţii cu contactele de pe ecranul de chat al WhatsApp, dar nu au fost luate decizii finale, a precizat raportul, citând trei persoane familiarizate cu acest subiect.
Meta deliberează, de asemenea, dacă să perceapă o taxă de abonament pentru a utiliza aplicaţia fără reclame, a precizat raportul.
Noua funcţie, dacă va fi lansată, ar însemna că tuturor utilizatorilor de WhatsApp li se vor afişa reclame, care vor apărea alături de chat-urile cu prietenii şi rudele.
Interfaţa ar arăta similar cu modul în care sunt intercalate reclamele printre chat-urile din Facebook Messenger şi e-mailurile din Gmail, a declarat o persoană care cunoaşte îndeaproape discuţiile interne. Reclamele nu ar apărea în cadrul conversaţiilor de chat propriu-zise.