Connect with us

Eveniment

Vrei să fii detectiv particular? IPJ Botoșani organizează examen. Detalii

Publicat

Publicitate

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 1 și 2 din Legea nr. 329/2003 cu modificările și completările ulterioare referitoare la dobândirea calității de detectiv particular, Inspectoratul de Poliție Județean Botoșani, cu sediul în municipiul Botoșani, Bd. Mihai Eminescu nr. 57, organizează în ziua de 10 iunie 2022, ora 10:00,

 

E X A M E N

 

pentru atestarea profesională a calității de detectiv particular, cu respectarea Procedurii privind activitatea de eliberare a atestatului de detectiv particular emisă de către Inspectoratul General al Poliției Române – Direcția de Investigații Criminale nr. 188.910/29.09.2021.

 

Publicitate

CONDIȚII DE PARTICIPARE:

 

Pentru a putea participa la examen, orice persoană interesată trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  • Să aibă cetățenia română sau cetățenia unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene ori ale spațiului economic european;
  • Să aibă domiciliul în județul Botoșani;
  • Posedă cel puțin studii medii și este absolventă a unei școli postliceale de detectivi sau a îndeplinit funcția de polițist ori lucrător în cadrul unor instituții publice cu atribuții în domeniul apărării, ordinii publice sau siguranței naționale ori este absolventă a unei instituții de învățământ superior;
  • Să fie aptă din punct de vedere medical;
  • Să nu fi fost condamnată pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • Nu desfășoară o activitate care implică exercițiul autorității publice;
  • Să obțină avizul Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani;
  • A promovat examenul de atestare a calității de detectiv particular, conform prevederilor art. 7 ori deține un certificat de calificare în această profesie sau un atestat similar eliberat în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene și ale Spațiului Economic European.

 

Persoanele interesate vor putea prezenta până la data de 19.05.2022, polițistului desemnat pentru verificarea și primirea documentelor, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani, următoarele documente:

  • Cerere de înscriere la examenul de atestare a calității de detectiv particular;
  • Actul de identitate al candidatului, în original și în copie,
  • Certificate medicale și de atestare psihologică, eliberate de o unitate sanitară specializată, respectiv un laborator autorizat, cu termen de valabilitate 6 luni de la data emiterii;
  • Actul de studii, în original și în copie, sau, după caz, adeverință din care să reiasă îndeplinirea unei funcții de polițist sau lucrător în cadrul unor instituții publice cu atribuții în domeniul apărării, ordinii publice sau securității naționale, conform art. 6, alin. 1, lit. c) din Legea nr. 329/2003.
  • Actul de absolvire a unui curs de specialitate, în original și în copie;
  • Curriculum vitae;
  • Declarație din care să rezulte că nu desfășoară activități care să implice exercițiul autorității publice;
  • Dovada achitării la casieria Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani a tarifului (292 RON) pentru susținerea examenului (achitarea tarifului pentru susținerea examenului de atestare a cunoștințelor se va face la Inspectoratul de Poliție Județean Botoșani – Serviciul Financiar – Contabilitate, numai după obținerea avizului în vederea participării la examen.

Fotocopiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prin semnarea de către polițistul desemnat cu primirea și verificarea acestora. Originalul documentelor prezentate se restituie pe loc, după confruntarea copiilor cu acestea.

PROBE DE EXAMEN:

 

  1. Proba scrisă

Proba scrisă a examenului constă într-un test grilă ce cuprinde 20 de întrebări, fiecare întrebare având trei variante de răspuns, cu unul sau mai multe răspunsuri corecte.

Întrebările vor fi întocmite pe baza tematicii și a bibliografiei ce se regăsesc în Anexa 1 a prezentului anunț.

Membrii comisiei vor înmâna fiecărui candidat câte un exemplar al testului și o foaie de răspuns ce se semnează și ștampilează de către unul dintre membrii comisiei.

Modalitatea de completare a foii de răspuns este de barare cu o linie orizontală a răspunsului considerat incorect și cu două linii unite în forma literei „X” pentru răspunsul considerat corect.

Timpul de examinare se stabilește de comisie, dar nu poate fi mai mic de o oră și se comunică la începerea examinării.

Fiecare candidat primește foaia de răspuns pe colțul din dreapta sus își trece numele și prenumele, apoi îndoaie colțul foii. În primele 15 minute ale examenului, membrii comisiei de examinare trec pe la fiecare candidat, lipesc și ștampilează colțul respectiv.

Fiecare răspuns corect este apreciat cu 0,5 puncte.

Este declarat admis la proba scrisă candidatul care obține cel puțin nota 5.

După corectarea testelor la proba scrisă, candidații vor fi înștiințați de rezultatul obținut, fie personal, fie prin afișarea acestora într-un loc accesibil publicului.

 

  1. Interviu (pentru candidații declarați „ADMIS” la proba scrisă)

Candidații declarați „ADMIS” la proba scrisă intră la interviu în ordinea alfabetică.

Interviul se realizează de către comisia de examinare desemnată pentru proba scrisă.

Anterior începerii interviului, pe baza tematicii și bibliografiei publicate, comisia de concurs procedează la stabilirea unor subiecte de examinare, în număr egal cu numărul candidaților admiși la proba scrisă, fiecare subiect fiind compus dintr-un număr de 5 întrebări pentru care se elaborează un ghid de interpretare conținând baremul de apreciere.

Subiectele se stabilesc prin formularea unor întrebări diferite de cele din Anexa 2 a prezentului anunț, sau prin întrebări referitoare la o speță privind activitatea detectivilor particulari, concepute de comisie în limitele și pe baza tematicii și bibliografiei.

Pentru fiecare dintre cele 5 întrebări, comisia stabilește punctajul de notare între 1 și 3 puncte, în raport de complexitatea acesteia, astfel încât suma punctelor acordate prin baremul celor 5 întrebări să nu depășească cifra 9, la care se adaugă 1 punct din oficiu.

Interviul va începe cu adresarea de către comisia de examinare a uneia sau mai multor întrebări, conform ghidului de interviu din Anexa nr. 2, urmărind a se stabili opiniile candidaților cu privire la profesia de detectiv particular, calități și aptitudini necesare, colaborarea cu unitățile de poliție.

Răspunsurile la întrebările din ghidul de interviu (Anexa nr. 2) nu se vor puncta.

La interviu acordă note atât președintele cât și membrii comisiei, iar nota finală se determină ca medie aritmetică a notelor acordate.

Este declarat admis la proba interviului candidatul care va obține cel puțin nota 5.

Imediat după susținerea interviului, candidații vor fi înștiințați de rezultatul obținut, fie personal, fie prin afișarea acestora într-un loc accesibil publicului.

 

Tematica și bibliografia pregătirii de specialitate a candidaților care doresc să susțină examenul pentru obținerea atestatului de detectiv particular se regăsește în Anexa nr. 1 a prezentului anunț.

Rezultatele finale ale examenului de atestare vor fi afișate timp de 10 zile.

În termen de 24 de ore de la data afișării rezultatelor, candidații respinși la examenul de obținere a atestatului pot depune contestație la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani.

 

Examenul de atestare a calității de detectiv particular va avea loc în data de 10.06.2022, ora 10:00, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani, din municipiul Botoșani, Bd. Mihai Eminescu nr. 57, cu respectarea măsurilor de protecție și distanțare socială.

Reprezentanții mandatați ai asociațiilor profesionale de detectivi particulari care doresc să participe la examen, își vor comunica intenția, în scris, la Serviciul de Investigații Criminale până la data de 19.05.2022.

Accesul în interiorul sediului I.P.J. Botoșani pentru depunerea documentelor în vederea participării la examenul de atestare a calității de detectiv particular, plata taxei de participare, cât și pentru susținerea examenului, se va face cu respectarea măsurilor stabilite prin actele normative în vigoare, pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Relații suplimentare se pot obține la telefon 0231 507 169, int. 20169.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANEXA nr. 1

 

 

 

 

TEMATICA și BIBLIOGRAFIA

pentru candidații la examenul de atestare a calității de detectiv particular

 

TEMATICA

  • Drepturile și libertățile fundamentale – Constituția României;
  • Legea penală și limitele ei de aplicare;
  • Infracțiunea;
  • Infracțiuni contra libertății persoanei;
  • Infracțiuni ce aduc atingere domiciliului și vieții private;
  • Infracțiuni contra înfăptuirii justiției;
  • Infracțiuni de corupție;
  • Infracțiuni de serviciu;
  • Infracțiuni de fals;
  • Infracțiuni privitoare la regimul stabilit pentru alte activități reglementate de lege;
  • Infracțiuni contra siguranței și integrității sistemelor și datelor informatice;
  • Infracțiuni contra securității naționale;
  • Metode speciale de supraveghere și cercetare;
  • Percheziția;
  • Sesizarea organelor de urmărire penală;
  • Contractul;
  • Exercitarea profesiei de detectiv particular;
  • Organizarea și funcționarea societăților specializate și cabinetelor individuale de detectivi particulari;
  • Protecția informațiilor clasificate;
  • Constituirea societăților;
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BIBLIOGRAFIA

 

  • Constituția României, din 1991, republicată, Titlul II, cap. I, II;
  • Legea nr. 286/2009 privind Codul Penal, cu modificările și completările ulterioare:
  • Legea nr. 135/2010 privind Codul de Procedură Penală cu modificările și completările ulterioare:
  • Legea nr. 287/2009, republicată, privind Codul Civil, Cartea V, Titlul II, cap. I;
  • Legea nr. 329/2003, republicată, privind exercitarea profesiei de detectiv particular, cu modificările și completările ulterioare;
  • HG nr. 1666/2004, privind Norme de aplicare a Legii nr. 329, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 182/2002, privind protecția informațiilor clasificate, cu modificările și completările ulterioare, Titlul II, cap. I, cap. III;
  • HG nr. 585/2002, pentru aprobarea Standardelor Naționale de protecția a informațiilor clasificate în România cu modificările și completările ulterioare, cap. II, Secțiunea a 1-a, Secțiunea a 3-a, Secțiunea a 5-a;
  • Legea nr. 31/1990, republicată, privind societățile, cu modificările și completările ulterioare, Titlul II, cap. I, cap. III;
  • Legea nr. 363/2018, privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale și combaterii infracțiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative și de siguranță, precum și privind libera circulația a acestor date, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 190/2018, privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANEXA nr. 2

 

 

GHID DE INTERVIU

Pentru candidații la examenul de atestare a calității de detectiv particular

 

 

De ce doriți să deveniți detectiv particular?

– Ce vă atrage la această profesie?

– Ce activități ați desfășurat până în prezent? Ce profesie aveți?

– Considerați că sunteți pregătit pentru a face față sarcinilor profesiei de detectiv particular?

– Ce calități și aptitudini credeți că trebuie să aibă un bun detectiv particular?

– Cât de importantă credeți că este păstrare confidențialității activității desfășurate ca detectiv particular?

– Cunoașteți deontologia profesiei de detectiv particular? La ce se referă și de ce este necesară?

– De ce este necesară profesia de detectiv particular?

– Ce obiective vă propuneți ca detectiv particular?

– Cum vedeți colaborarea cu unitățile de poliție?

– Cum preferați să lucrați, în cadrul unei societăți specializate de detectivi particulari sau veți înființa propria societate?

 Urmăriți știrile Botosani24.ro și pe Google News

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

BACALAUREAT 2025: Calendarul de desfășurare al probelor. Mesajul șefului Inspectoratului Școlar Botoșani

Publicat

Publicitate

La nivelul județului Botoșani, probele scrise din prima sesiune (iunie-iulie) a examenului național de bacalaureat 2025 se vor desfășura în perioada 10-13 iunie în 8 centre de examen cu 7 subcomisii.

Calendarul de desfășurare al probelor este următorul:

  • Marți, 10 iunie: Limba și literatura română
  • Miercuri, 11 iunie: proba obligatorie a profilului (discipline, în funcție de profil: Matematică și Istorie)
  • Vineri, 13 iunie: proba la alegere a profilului și specializării (se poate opta, în funcție de filieră, profil și specializare pentru una din cele 10 discipline: Biologie, Chimie, Fizică, Economie, Filosofie, Geografie, Informatică, Logică, argumentare și comunicare, Sociologie și Psihologie).

În această sesiune s-au înscris 2210 candidați (2001 din seria curentă și 209 din seriile anterioare), distribuiți după cum urmează:

  • Proba E. a) Limba și literatura română: 2087 candidați;
  • Proba E. c) Proba obligatorie a profilului: 2108 candidați;
  • Proba E. d) Proba la alegere a profilului și specializării: 2123 candidați.

Probele încep la ora 9:00, accesul elevilor în săli fiind permis, în baza unui act de identitate valid, până la ora 8:30.

Pentru redactarea unei lucrări scrise/ rezolvarea subiectelor sunt prevăzute trei ore, calculate din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor în sala de examen.

Pentru rezolvarea subiectelor, candidații vor folosi numai cerneală sau pastă de culoare albastră, iar pentru executarea schemelor și a desenelor vor utiliza numai creion negru. Pentru probele scrise la Matematică și Geografie, candidații pot apela doar la instrumente de desen. La probele scrise, hârtia folosită este doar cea distribuită în sălile de examen.

Publicitate

Este interzisă introducerea în sălile de examen a unor obiecte (ghiozdane, rucsacuri, sacoșe, poșete etc.), precum și a oricărui mijloc electronic de calcul, de stocare de informații sau de comunicare (stick-uri de memorie, telefoane, tablete etc.). De asemenea, elevii vor fi informați că nu este permis accesul în săli cu manuale, dicționare, notițe, însemnări etc.

În același timp, candidaților le este interzis să comunice între ei sau cu exteriorul, să transmită ori să schimbe între ei foi din lucrări, ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, pentru comunicare în interior sau cu exteriorul.

Candidații surprinși în aceste situații vor fi eliminați din examen, indiferent dacă materialele/ obiectele interzise au fost folosite sau nu, indiferent dacă au fost introduse de aceștia ori de alți candidați, de cadre didactice din comisie sau de alte persoane și indiferent dacă ei au primit ori au transmis materialele interzise. Drept urmare, acești candidați nu mai au dreptul de a participa la următoarele două sesiuni ale examenului de bacalaureat.

Pe durata desfășurării probelor, toate sălile de examen sunt supravegheate audio-video.

Afișarea primelor rezultate (în centrele de examen și online) este programată în data de 20 iunie 2025 (până la ora 12:00), iar afișarea rezultatelor finale este programată în data de 30 iunie 2025 (în centrele de examen și online).

În conformitate cu prevederile art. 5 și ale art. 6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor – GDPR), rezultatele sunt afișate prin anonimizarea numelui și a prenumelui candidatului (coduri).

Pentru a promova examenul, un absolvent de liceu trebuie să îndeplinească, cumulat, următoarele condiții:

  • susținerea tuturor probelor de evaluare a competențelor lingvistice și digitale;
  • susținerea tuturor probelor scrise și obținerea notei 5 (cel puțin) la fiecare dintre acestea;
  • obținerea cel puțin a mediei 6 la probele scrise (media notelor obținute la probele scrise).

 

„Dragi absolvenți,

În pragul unui moment decisiv din viața voastră, vreau să vă felicit pentru toți anii de muncă și pasiune pe care i-ați petrecut, alături de profesorii voștri, în învățământul preuniversitar. Examenul de bacalaureat nu este doar o probă de evaluare a cunoștințelor, ci și un moment de reflecție asupra drumului parcurs, un simbol al maturizării și al responsabilității.

Această provocare marchează trecerea spre un viitor plin de posibilități. Vă îndemn să abordați fiecare probă cu încredere și calm, să valorificați la maximum cunoștințele acumulate și să nu uitați că fiecare pas pe acest parcurs contribuie la construirea identității voastre.

Emoțiile resimțite acum sunt firești și naturale. În momentele de îndoială, gândiți-vă la toate lecțiile învățate, la fiecare obstacol depășit și la sprijinul necondiționat al profesorilor și al familiei voastre. Această unitate și determinare reprezintă fundamentul succesului vostru, nu doar la examen, ci și în viață.

Vă doresc mult succes la examenul de bacalaureat și un viitor plin de împliniri! Continuați să visați, să vă dezvoltați și să transformați ambiția în realizări concrete. Sunteți viitorul educației și societății noastre!” a transmis prof. Bogdan Gheorghe SURUCIUC, inspector școlar general.

Citeste mai mult

Eveniment

Nu se reia furnizarea apei în Curtești. Anunț de ultimă oră făcut de NOVA Apaserv

Publicat

Publicitate

 În contextul defecțiunii tehnice majore apărute la grupul de pompare care alimentează  rezervoarele din comuna Curtești, județul Botoșani, Nova Apaserv informează consumatorii că, deși alimentarea cu apă a fost reluată parțial în zonele afectate, unele străzi din localitatea Curtești rămân în continuare fără apă potabilă.

Această situație este cauzată de necesitatea înlocuirii unor componente tehnice esențiale (chituri de etanșare), aflate în curs de livrare. Până la remedierea completă a defecțiunii, sistarea furnizării apei pe străzile afectate din Curtești se prelungește cu încă 24 de ore față de termenul estimat inițial.

Echipele Nova Apaserv continuă intervențiile în teren pentru reluarea furnizării apei potabile în condiții normale cât mai curând posibil.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și mulțumim locuitorilor pentru răbdare și înțelegere!

 

Publicitate
Citeste mai mult

Eveniment

Peste două mii de suflete s-au rugat la hramul Mănăstirii Știubieni, sub binecuvântarea Înaltpreasfințitului Teofan, la sărbătoarea Sfintei Treimi

Publicat

Publicitate

Pe colina binecuvântată a Știubieniului, acolo unde cerul parcă se apropie mai mult de oameni și clopotul mănăstirii răsună ca o chemare tainică, peste două mii de credincioși s-au adunat luni dimineață pentru a prăznui Sfânta Treime, hramul așezământului monahal. A fost o zi de lumină, de rugăciune și de emoție curată, o zi în care harul lui Dumnezeu s-a coborât printre oameni.

Sărbătoarea a fost încununată de prezența Înaltpreasfințitului Teofan, Mitropolitul Moldovei și Bucovinei, care a săvârșit Sfânta și Dumnezeiasca Liturghie împreună cu un sobor de preoți, diaconi și monahi. Rânduiala slujbei, săvârșită cu aleasă evlavie, a fost însoțită de răspunsurile liturgice ale Corului „Roman Melodul” din Protopopiatul Săveni, care a dat o profunzime cerească. După citirea Sfintei Evanghelii, Înaltpreasfințitul Teofan a rostit un cuvânt de învățătură adânc și pătrunzător, care a ținut cu sufletul la gură întreaga mulțime adunată în curtea mănăstirii. Cu glas blând, dar ferm, Mitropolitul Moldovei și Bucovinei a vorbit despre tainele Sfintei Treimi, despre nevoia de pocăință sinceră, despre rolul rugăciunii și al slujirii jertfelnice în viața creștinului.

Cântarea Axionului, lacrima unei inimi monahale

Într-un moment de har și emoție, la cântarea Axionului, s-a alăturat la strană rasofora Paraschiva Sandu, sora părintelui Melchisedec Sandu. Glasul ei, adânc și duios, a umplut locul de liniște și de lacrimi sfinte, îmbrățișând inimile credincioșilor și tulburând duhovnicește și cele mai împietrite suflete.

Un copil cu nume de sfânt, păzitor al porților împărătești

Într-un gest plin de simbol și sensibilitate, IPS Teofan a ales din mulțime un copil de doar nouă ani, pe nume Nectarie, pentru a păstra în timpul slujbei toiagul arhieresc, semnul păstoririi și al autorității duhovnicești. Cu chip senin și o cumințenie ce venea parcă din alt veac, micuțul Nectarie a străjuit intrarea în Sfântul Altar cu demnitate și sfială, asemenea unui înger păzitor.

Publicitate

Numele său nu a fost o simplă întâmplare: Nectarie, asemenea Sfântului din Eghina, cel ce a adus vindecare și speranță. Într-o rânduială tainică a lui Dumnezeu, numele copilului reamintește de Sfântul Nectarie care l-a salvat, odinioară, pe fratele arhiereului ctitor al acestei mănăstiri.

Mănăstirea Știubieni a început a fi zidită în anul 1996, cu bnecuvântarea Preafericitului Părinte Patriarh Daniel, pe atunci Mitropolitul Moldovei și Bucovinei. Ctitorii sfintei mănăstiri sunt PS Varlaam Ploieșteanu (Merticaru) și familia Mihai si Ana Dămii.

Crezul – flacără vieîn inimile credincioșilor

Dar poate cel mai tulburător moment al întregii slujbe a fost rostirea Simbolului de Credință – Crezul. Ca o flacără vie aprinsă de Duhul Sfânt, peste două mii de glasuri s-au unit într-o singură mărturisire, care s-a înălțat spre cer ca un cântec de biruință al credinței nestrămutate.

Trupul și Sângele Domnului – răsplata celor curați la inimă

După încheierea Sfintei Liturghii, cei care au primit dezlegare – copii și credincioși pregătiți prin post și rugăciune – s-au împărtășit cu Trupul și Sângele Mântuitorului, devenind părtași la taina iubirii divine. Lacrimile, zâmbetele, liniștea și lumina de pe chipurile lor au fost dovada vie a prezenței lui Hristos în mijlocul poporului Său.

La finalul slujbei, cu ochii luminați de bucurie și glasul învăluit în smerenie, părintele stareț Melchisedec Sandu, arhimandrit și păstor sufletesc al obștii monahale, a mulțumit tuturor celor prezenți: ierarhului, soborului de slujitori, corului, credincioșilor și, mai presus de toate, lui Dumnezeu.

„De 23 de ani de când sunt eu aici, nu a plouat niciodată în această zi. Dumnezeu poartă de grijă acestui loc și nouă, celor care căutăm fața Lui”, a mărturisit părintele, copleșit de emoție, în fața miilor de suflete adunate.

Cuvintele sale au fost primite cu ropote de inimă, pentru că ele nu exprimau doar o recunoștință personală, ci bucuria unui popor de credincioși care vede, an de an, semnele binecuvântării cerești revărsate peste acest colț de rai numit Știubieni.

Vizită de binecuvântare la Biserica Parohiei Știubieni

După marea sărbătoare de la mănăstire, Înaltpreasfințitul Teofan, însoțit de părintele protopop Constantin Macuc, a făcut o vizită de suflet la Biserica Parohiei Știubieni, unde slujește părintele Ioan Grosu.

Ierarhul a trecut în revistă lucrările aflate în desfășurare în jurul sfântului lăcaș, respectiv construirea unei case sociale, luând aminte cu dragoste și atenție la fiecare efort depus de comunitate. Apreciind în mod deosebit osteneala preotului paroh, IPS Teofan a încurajat continuarea lucrării frumoase care se desfășoară acolo, o lucrare nu doar zidită în piatră, ci și în inimile celor care își regăsesc pacea și nădejdea în jurul altarului.

După ce a vizitat lucrările de la biserica parohială, Înaltpreasfințitul Teofan a vizitat locuința părintelui paroh Ioan Grosu și a preotesei Elena, aducând cu sine binecuvântarea arhierească și rugăciunea pentru pace, sănătate și întărire în slujirea lor.

 

Citeste mai mult

Eveniment

Tânăr de 33 de ani, din comuna Mihai Eminescu, depistat la volan, deși avea permisul suspendat

Publicat

Publicitate

Luni, în jurul orei 01:00, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani – Biroul rutier au oprit pentru control, pe Bulevardul Mihai Eminescu, un autoturism condus de un tânăr, de 33 de ani, din comuna Mihai Eminescu.

 

În urma verificărilor efectuate s-a stabilit faptul că acesta avea exercitarea dreptului de a conduce autoturisme suspendată, ca urmare a săvârșirii unei contravenții la regimul rutier.

 

Polițiștii continuă cercetările pentru săvârșirea infracțiunii de conducere fără permis.

Publicitate
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending