Connect with us

Educație

Rezultate FINALE la concursul de directori de școli în BOTOȘANI. LISTA cu candidații care vor prelua funcțiile de conducere

Publicat

Publicitate

Inspectoratul Școlar Județean Botoșani a publicat astăzi, vineri, 17.12.2021, lista finală cu rezultatele candidaților la concursul pentru funcțiile de directori de școli, după validarea notelor și opțiunilor.

La concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct  în unitățile de învățământ preuniversitar din județul Botoșani s-au înscris 202 candidați.

Concursul a constat în două probe: proba scrisă și proba de interviu.

Într-un comunicat, ISJ Botoșani a anunțat că la proba scrisă a concursului au fost prezenți 191 de candidați, din care 145 au obținut note mai mari de 7, cu o promovabilitate de 77% la nivel județean, comparativ cu media națională care a fost de 65,8%, ceea ce a situat județul nostru pe locul IV la nivel național și demonstrează o bună pregătire teoretică și reale competențe de management educațional ale candidaților.

S-au obținut: 10 note mai mari de 9, 50 de note între 8.00-8.99, 85 de note între 7,00-7.99, 35 de note între 6.00-6.99, 9 note între 5.00-5.99 și două note sub 5.

Și-au exprimat opțiunile pentru funcția dorită și pentru unitatea de învățământ preferată un număr de 143 de candidați dintre cei 145 care au promovat proba scrisă.

Publicitate

Cea mai mare concurență a fost la Colegiul Național „A.T. Laurian” Botoșani, Colegiul Național „Mihai Eminescu” Botoșani și Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Dorohoi unde au fost câte 3-4 candidați pentru funcțiile de director și director adjunct. Au fost 20 de unități de învățământ pentru care nu s-a înregistrat nicio opțiune, 12 din mediul rural și 8 din mediul urban.

Candidați singuri pe loc au fost 71 (30 în mediul urban și 41 din mediul rural), câte 2 candidați pentru aceeași funcție au fost în 28 de unități de învățământ (16 în mediul rural  și 12 în mediul urban).

În perioada 15 noiembrie – 03 decembrie s-a susținut proba de interviu. Primii candidați care au susținut interviul au fost cei care nu au avut contracandidați. Important de menționat este faptul că unii dintre candidații care și-au depus opțiuni pentru mai multe școli nu s-au prezentat la proba de interviu pentru toate unitățile/funcțiile, ci doar acolo unde au considerat că au șanse maxime.

În ziua de 13  decembrie candidații care au promovat concursul pentru mai multe funcții/școli și-au depus opțiunile, în scris, pentru funcția/unitatea  dorită.

În perioada următoare (20-22 decembrie) vor fi emise deciziile de numire în funcție, începând cu data de 17 ianuarie 2022, dată la care începe al doilea semestru al anului școlar curent.

Lista nominală a directorilor, pe unități de învățământ este publicată pe site-ul IȘJ.

Vezi LISTA finală candidați rezultate concurs directori Botoșani 2021.

“Conducerea Inspectoratului Școlar Județean Botoșani felicită participanții la concurs pentru că au demonstrat reale competențe manageriale, atât în practică, prin exercitarea atribuțiilor corespunzătoare funcției de director/director adjunct în ultimii ani, cât și cunoștințe teoretice temeinice care vor asigura un management mai performant al unităților de învățământ din județul nostru.

Deviza noastră, “Școli sigure, școli curate, școli performante” devine astfel mai tangibilă, concretă și realizabilă. Mai mult, ne dorim ca fiecare director să își asume rolul complet de lider al școlii pe care o reprezintă și să se implice total în realizarea obiectivelor școlii, astfel încât elevii să participe cu drag la activitățile școlare și extrașcolare, iar părinții să simtă schimbarea în bine și să colaboreze mai strâns cu școala pentru binele copiilor”, a precizat Inspector Școlar General, Prof. Dr. Ada Alexandrina Macovei.

Iată și care a fost CALENDARUL CONCURSULUI:

15 octombrie – Desfășurarea probei scrise

15 noiembrie – 8 decembrie – Desfășurarea probei de interviu

16 noiembrie – 10 decembrie – Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba de interviu

13 decembrie – Exprimarea opțiunilor candidaților declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ

17 decembrie – Validarea rezultatelor finale

20–22 decembrie – Emiterea deciziilor de numire (cu aplicare de la 10 ianuarie 2022)

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Accident la Orășeni Deal: Un autoturism implicat. Fără victime sau persoane încarcerate

Publicat

Publicitate

Un accident rutier a avut loc, în urmă cu puțin timp, în localitatea Orășeni Deal. În eveniment a fost implicat un singur autoturism, iar la fața locului au fost mobilizate forțe de intervenție pentru asigurarea zonei și verificarea situației.

La locul accidentului au ajuns pompierii din cadrul Detașamentului Botoșani, care au intervenit cu o autospecială de stingere echipată cu modul de descarcerare, precum și un echipaj SMURD. După evaluarea situației, salvatorii au constatat că nu existau persoane încarcerate și nici victime care să necesite îngrijiri medicale.

Intervenția s-a concentrat pe asigurarea măsurilor de prevenire a incendiilor, pentru eliminarea oricărui pericol generat de accident. Circulația în zonă nu a fost afectată semnificativ, iar evenimentul s-a soldat doar cu pagube materiale.

Citeste mai mult

Eveniment

Măsuri speciale de siguranță în județul Botoșani de sărbători: Polițiști, jandarmi și pompieri mobilizați în tot județul

Publicat

Publicitate

Autoritățile din județul Botoșani au anunțat măsuri speciale de ordine publică și siguranță pentru perioada sărbătorilor de iarnă. Polițiștii, jandarmii, pompierii și polițiștii de frontieră vor acționa cu efective suplimentate, atât în mediul urban, cât și în mediul rural, pentru prevenirea faptelor antisociale și intervenția rapidă în situații de urgență.

Polițiștii botoșăneni vor desfășura acțiuni cu efective mărite pe raza întregului județ, având o prezență activă în zonele unde se organizează evenimente cultural-artistice, în locurile aglomerate, dar și în cluburi și discoteci. Scopul acestor acțiuni este prevenirea infracțiunilor, menținerea ordinii publice și intervenția promptă în cazul unor incidente.

Efectivele de poliție sunt adaptate permanent situației operative, iar în funcție de necesitate vor fi constituite echipe de rezervă, pregătite să intervină pentru siguranța cetățenilor. Polițiștii recomandă populației să fie atentă la persoanele necunoscute care solicită acces în locuințe, mai ales în contextul obiceiurilor tradiționale din această perioadă.

Inspectoratul de Jandarmi Județean Botoșani a suplimentat, la rândul său, efectivele care vor acționa atât independent, cât și în sistem integrat, împreună cu polițiștii. Jandarmii vor acorda o atenție deosebită zonelor aglomerate și vor verifica respectarea legislației privind regimul materialelor pirotehnice, unul dintre obiectivele prioritare ale acestei perioade.

Peste 100 de pompieri sunt pregătiți zilnic să intervină pentru gestionarea situațiilor de urgență. Reprezentanții ISU atrag atenția asupra riscului crescut de incendii în sezonul rece, cauzate de scurtcircuite electrice, coșuri de fum defecte sau necurățate, jar căzut din sobe ori utilizarea necorespunzătoare a instalațiilor electrice și a lumânărilor.

Măsuri speciale au fost dispuse și la nivelul Poliției de Frontieră. În contextul vacanței de iarnă, efectivele vor fi suplimentate în punctele de trecere a frontierei, pentru fluidizarea traficului și reducerea timpilor de așteptare. Autoritățile recomandă călătorilor să se informeze din timp și să utilizeze puncte de trecere alternative, acolo unde este posibil.

Publicitate

Reprezentanții structurilor MAI transmit într-un comunicat că vor fi permanent la datorie pentru ca botoșănenii să se bucure de sărbători liniștite, în siguranță.

Citeste mai mult

Eveniment

Bolnavii de cancer nu vor mai putea retrage toți banii deodată. Legea privind plata pensiilor private, ADOPTATĂ.

Publicat

Publicitate
Legea privind plata pensiilor private a fost adoptată definitiv de Parlament, după ce Camera Deputaților a dat votul final proiectului inițiat de Guvern. Actul normativ prevede că beneficiarii vor putea încasa inițial doar 30% din sumă, restul de 70% urmând să fie plătit eșalonat pe o perioadă de opt ani, relatează alba24.ro.

A fost eliminată și excepția care le permitea bolnavilor oncologici să retragă integral sumele, după ce Curtea Constituțională a decis că prevederea este discriminatorie.

Proiectul a fost adoptat în plenul Camerei Deputaților, for decizional, cu 199 de voturi „pentru”, 87 de voturi „împotriva” și 12 abțineri.

Acum, proiectul merge la promulgare în varianta actuală, fără prevederile atacate de AUR la Curtea Constituțională.

Inițial, legea prevedea că bolnavii de cancer își pot retrage toți banii deodată de la Pilonul 2, dar AUR a atacat prevederea pe motiv de discriminare.

Curtea a decis, pe 25 noiembrie, că această diferențiere nu se bazează pe criterii obiective, întrucât alte afecțiuni grave nu beneficiau de aceeași abordare.

În motivarea deciziei, CCR a arătat că regula generală, plata a maximum 30% din sumă într-o singură tranșă, restul fiind achitat lunar pe cel puțin opt ani, este constituțională.

Publicitate

Citeste mai mult

Eveniment

Andreea-Cristina Alecu-Gireadă a depus jurământul și a preluat mandatul de primar al comunei Mihai Eminescu

Publicat

Publicitate

Andreea-Cristina Alecu-Gireadă a depus jurământul de învestire și a preluat oficial mandatul de primar al comunei Mihai Eminescu, în cadrul unei ședințe a Consiliului Local. Noul edil a transmis un mesaj de responsabilitate și angajament față de comunitate, subliniind că funcția pe care o ocupă reprezintă atât o onoare, cât și o obligație majoră.

Primarul a arătat că își asumă continuarea dezvoltării comunei într-un context dificil, marcat de măsuri de austeritate la nivel național, blocarea unor programe de finanțare și lipsa fondurilor pentru proiectele aflate în derulare. Cu toate acestea, Andreea-Cristina Alecu-Gireadă a dat asigurări că va face tot ceea ce ține de atribuțiile legale pentru a duce la îndeplinire angajamentele asumate în fața cetățenilor.

„Faptul că am fost aleasă primar al comunei Mihai Eminescu este o mare responsabilitate pe care mi-o asum cu maximă seriozitate. Am obligația de a continua dezvoltarea comunității în ritmul cu care oamenii sunt deja obișnuiți”, a transmis noul edil.

Aceasta a subliniat că își propune să construiască, alături de echipa din primărie, o administrație eficientă, corectă și transparentă, bazată pe colaborare și dialog. În acest sens, primarul a anunțat că va lucra în mod egal cu toți consilierii locali, indiferent de apartenența politică, precizând că în Consiliul Local prioritare vor fi soluțiile pentru comunitate, nu disputele politice.

Andreea-Cristina Alecu-Gireadă a menționat că face parte din Partidul Social Democrat și că se bazează pe sprijinul unei echipe cu experiență în administrația publică, convinsă că acest lucru va contribui la finalizarea proiectelor propuse pentru comună.

Mesajul de învestire s-a încheiat cu un apel la unitate și încredere, noul primar exprimând speranța că, prin muncă și colaborare, comuna Mihai Eminescu va continua să se dezvolte în beneficiul tuturor locuitorilor.

Publicitate

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending