Connect with us

Actualitate

Luna aceasta: ANGAJĂRI la SRI. Înscrierile se fac până în 30 noiembrie. Iată GHIDUL cu condiții pentru candidați

Publicat

Publicitate

SRI anunță că recrutează candidați. Înscrierile se fac până în 30 noiembrie. Instituția pune la dispoziția celor interesați Ghidul candidatului, pentru încadrare în Serviciul Român de Informații, relatează alba24.ro.

Candidaţii interesaţi se pot înscrie în procesul de selecţie prin transmiterea unui CV la adresa de mail hr.bat@sri.ro cu precizarea, în corpul e-mail-ului, a localităţii unde le este mai facilă contactarea de către un reprezentant HR al SRI.

Serviciul secret din România caută ”persoane care să analizeze situații complicate și să ofere soluții simple”

Serviciul Român de Informații desfășoară activități de culegere și valorificare a informațiilor privind securitatea națională în mai multe modalități, din care rezultă și multitudinea de specializări din instituție.

  • Surse secrete umane: esențiale pentru culegerea și verificarea informațiilor de securitate națională; reprezintă cea mai complexă parte a activității unui serviciu de informații.
  • Surse deschise: Mass-media, comunitățile virtuale sau rețelele de socializare sunt un instrument esențial pentru completarea și îmbogățirea cunoașterii dobândite prin metodele clasice, specifice unui serviciu de informații.
  • Surse tehnice: culegerea de informații este completată de utilizarea surselor tehnice. SRI apelează în mod legal și excepțional la aceste mijloace, numai după epuizarea tuturor celorlalte mijloace și metode specifice.

”Credem în oameni inteligenți, bine pregătiți, discreți și integri. Corectitudinea, seriozitatea și responsabilitatea sunt valori pe care SRI le cultivă în fiecare zi și pe care le caută la viitorii săi ofițeri”, arată SRI.

SRI este o instituție publică, dar bună parte din activitate este secretă. Pentru un serviciu de informații discreția este vitală, iar SRI nu face excepție de la această regulă.

Publicitate

”Cu toate acestea, mai ales în ultimii ani, am manifestat deschidere către cetățeni pentru a ne face cunoscute misiunea și valorile, atât cât ne permite cadrul legal și specificul activității”, mai arată instituția.

Angajări la SRI: Profilul angajatului

Criterii pentru angajare la SRI:

  • cetățenie română și domiciliul stabil în România
  • candidatul să nu fie în curs de cercetare, urmărire sau judecată sau să nu fi fost condamnat penal
  • candidatul să nu facă parte din partide, formațiuni sau organizații politice, din momentul încadrării în SRI
  • candidatul să nu fie asociat unic sau direct la administrarea ori conducerea unei organizații sau societăți comerciale, din momentul încadrării în SRI
  • absolvent de studii universitare, cu licență, al unei instituții de învățământ superior acreditată; pentru anumite posture sunt necesare și studii post-universitare, iar pentru altele se cer doar studii liceale
  • să nu fie consumator de substanțe stupefiante, psihotrope sau susceptibile a avea efecte psihoactive ori dopante, aflate sub control național ori prevăzute în convențiile internaționale la care România este parte sau să nu fi desfășurat activități ilegale cu astfel de produse
  • să fie dispus ca, după încadrare, să desfășoare activități în orice zonă a României, potrivit nevoilor instituției.

”Lipsa sincerității cu privire la orice aspect, pe parcursul oricărei etape de selecție, reprezintă motivulprincipal al respingerii candidaturilor”, notează SRI.

Criterii specifice pentru angajare la SRI (în funcție de postul vacant):

  • pregătire profesională într-un domeniu de interes actual pentru Serviciu (experiența efectivă de lucru în domeniul respective reprezintă, după caz, un avantaj sau o cerință obligatorie)
  • inteligență peste medie
  • nivel de cultură generală peste medie
  • competențe lingvistice
  • interes pentru dezvoltare continuă și capacitate ridicată de învățare
  • stare de sănătate, atât fizică, cât și psihică, bună (apt medical și psihologic, conform baremelor stabilite de SRI).
  • abilități ridicate de relaționare și comunicare, de analiză și sinteză, adaptare, creativitate, spontaneitate, responsabilitate, rezistență crescută la condiții de stres
  • deținerea unei pregătiri universitare/ postuniversitare strict în domeniul corespunzător postului, a unor atestate de liberă practică care permit exercitarea unor profesii și/sau a unor certificări care indică atestarea competențelor specifice într-un anumit domeniu.

Angajări la SRI: categorii de posturi

Activitatea principală a SRI presupune culegerea și analiza informațiilor care indică riscuri, vulnerabilități sau amenințări la adresa securității naționale.

SRI caută continuu ofițeri operativi, ofițeri analiști, specialiști tehnici și, punctual, selecționează specialiști în diverse domenii de activitate, care asigură suport dedicat misiunilor Serviciului.

Ofițerul operativ

  • identifică persoanele, relațiile sau organizațiile ce pot genera vulnerabilități pentru securitatea națională și își creează acces în aceste medii
  • la baza activității, abilitatea de a dezvolta și menține relații validate de încredere, pentru a gestiona surse secrete umane (agenți) deja existente sau de a recruta unele noi
  • Condiții/ abilități/ aptitudini/ competențe: inteligență socială și comunicațională superioară, atenție distributivă, calm, echilibru, curiozitate, creativitate, atenție la detalii, cunoaștere a limbajul non-verbal și o înțelegere fină a psihologiei umane.

Ofițerul analist

  • evaluează datele culese de ofițerii operativi ori din alte surse secrete sau deschise, din perspective relevanței lor
  • sesizează schimbări și tendințe în manifestarea amenințărilor
  • schițează scenarii alternative de evoluție
  • evidențiază implicații și îi informează pe beneficiarii legali în raport cu fiecare scenariu prognozat, astfel încât să se prevină manifestarea riscurilor și să se adopte măsuri adecvate pentru gestionarea acestora
  • Condiții/ abilități/ aptitudini/ competențe: inteligență peste medie, capacitate dezvoltată de înțelegere, gândire critică și creativitate, capacitatea de a identifica ușor esențialul, relevantul, dar și o foarte bună cunoaștere și înțelegere a domeniului analizat
  • Recrutare: după îndeplinerea condițiilor de încadrare în SRI și promovarea etapelor de sleecție, candidatul va susține examen de admitere pentru a urma cursurile de licență, master profesional sau cursuri postuniversitare de formare și dezvoltare continuă organizate de către Academia Națională de Informații „Mihai Viteazul”, care vor asigura formarea competențelor specifice rolului/postului

Specialistul IT&C

  • identifică, în funcție de rolul pe care îl îndeplinește, soluții pentru o serie de provocări tehnologice, de la dezvoltarea unor instrumente software, a sistemelor informatice enterprise și oferirea de soluții bazate pe platforme hardware, până la proiectarea, administrarea și întreținerea rețelelor de comunicații în conformitate cu cele mai noi standarde existente pe piață
  • lucrează în echipe mixte constituite din dezvoltatori, administratori de infrastructuri, specialiști în securitate IT&C și beneficiari, pentru toate liniile de activitate ale Serviciului, precum și pentru parteneri externi.
  • se adaptează și inovează permanent, contribuția lui fiind vitală într-un angrenaj sofisticat și eficient, așa cum este Serviciul Român de Informații, cu implicații directe în protejarea securității naționale.

Specialistul lingvist

  • își folosește cunoștințele și curiozitatea prin implicarea în activități de analiză a unor evenimente, culturi și tradiții sau activități de traducere a unor material (audio, video, scrise) dintr-o limbă străină în limba română
  • după caz, oferă suport lingvistic colegilor din alte structuri
  • Condiții: cunoașterea unei limbi străine de interes (pentru SRI) / limbă străină de circulație internațională, nivel minim B2, absolvent studii superioare cu diplomă de licență sau absolvent de studii medii și îndeplinește condițiile de încadrare în SRI; poate opta pentru încadrare directă ca lingvist (ofițer sau subofițer)

Luptătorul antiterorist

SRI este autoritate națională în prevenirea și combaterea terorismului. Luptătorul antiterorist are misiunea de a proteja România de amenințările teroriste, asigurând:

  • securitatea aeroportuară a aviației civile din România
  • intervenția antiteroristă pentru reducerea/ eliminarea vulnerabilităților factorilor umani și materiali, prin desfășurarea unor activități specifice de prevenire și combatere a acțiunilor teroriste
  • intervenție antiteroristă/ contrateroristă pirotehnică ce presupune control tehnic antiterorist, investigarea, ridicarea, securizarea și neutralizarea dispozitivelor explozive improvizate

Activitatea luptătorului antiterorist presupune, pe lângă excelente abilități de natură acțională, și un efort psihologic intens.

Condiții:

  • persoană activă, dinamică, determinată și rezistentă, cu un autocontrol comportamental dezvoltat și cu o capacitate de mobilizare și adaptare rapidă la diverse situații
  • abilități de comunicare dezvoltate, autocontrol al stărilor emoționale, toleranță la stres, responsabilitate
  • spirit de echipă și dorință de autoperfecționare
  • absolvent de cel puțin studii liceale cu diplomă de bacalaureat
  • vârsta maximă 29 ani
  • practică sau a practicat un sport de performanță
  • înălțimea de minimum 165 cm (femeie) / minim 175 cm (bărbat)

Personal cu atribuții administrative (ofițeri, subofițeri, salariați civili)

  • încadrat în compartimente specializate, cu rol de a asigura suport dedicat misiunilor de bază ale SRI
  • specialiști în domeniile: financiar-logistic, juridic, resurse umane, psihologie, medical, transport

Încadrarea în zona administrativă se realizează punctual în funcție de nevoile instituției, pe baza unor criterii specifice ce vizează nivelul de competență profesională în domeniul respective.

Condiții: sunt obligatorii deținerea unei pregătiri universitare/ postuniversitare strict în domeniul corespunzător postului, experiență profesională pe roluri similare și, după caz, deținerea unor atestate de liberă practică ce permit exercitarea profesiei sau deținerea unor certificări care indică validarea competențelor specific domeniului.

Recrutare prin încadrare directă.

Angajări la SRI: procesul de selecție

Procesul durează aproximativ 6-9 luni și presupune parcurgerea mai multor etape:

  • evaluare CV
  • interviuri de selecție
  • evaluarea cunoștințelor și/sau aptitudinilor
  • evaluarea psihologică
  • examinarea medicală
  • verificări de securitate

Vezi integral: GHIDUL candidatului pentru angajare la SRI 2022

Pe site-ul instituției, la secțiunea Cariere, se regăsește lista posturilor disponibile, actualizată periodic, cu detaliile aferente fiecăruia.

Candidatura va fi evaluată. Candidatul va fi contactat doar în situația în care profilul său este potrivit funcției vizate și organizației.

Angajări la SRI – posturi prin încadrare directă (IT&C)

– pentru persoane care dețin competențe tehnice căutate de Serviciu, au absolvit studii superioare cu diplomă de licență, îndeplinesc condiţiile de încadrare în Serviciul Român de Informaţii și promovează toate etapele specifice de selecţie:

  • Administrator infrastructuri de comunicații. Detalii AICI
  • Administrator infrastructuri de domenii. Detalii AICI
  • Administrator infrastructuri de radiocomunicații. Detalii AICI
  • Administrator infrastructuri software. Detalii AICI
  • Administrator sisteme informatice şi de comunicații. Detalii AICI
  • Analist FORENSIC securitate cibernetică. Detalii AICI
  • Analist Malware. Detalii AICI
  • Analist securitate IT&C – L1 SOC. Detalii AICI
  • Analist trafic. Detalii AICI
  • Arhitect aplicații software. Detalii AICI
  • Arhitect infrastructuri software. Detalii AICI
  • Inginer electronist. Detalii AICI
  • Specialist în evaluarea securității IT&C. Detalii AICI
  • System Analyst. Detalii AICI

 Urmăriți știrile Botosani24.ro și pe Google News

surse: SRI – Serviciul Român de Informații (Facebook), sri.ro

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Zoran Mitrov și-a prelungit contractul cu FC Botoșani până în 2027

Publicat

Publicitate

FC Botoșani a anunțat oficial prelungirea contractului cu mijlocașul Zoran Mitrov, care va continua să evolueze pentru echipa „roș-alb-albastră” până în vara anului 2027.

Ajuns la echipa moldoveană în iarna anului 2024, Mitrov, în vârstă de 23 de ani, s-a impus rapid ca unul dintre cei mai valoroși jucători ai generației sale. Mijlocașul a intrat în istoria clubului marcând golul victoriei împotriva FCSB, scor 1-0, aducând astfel primul succes al echipei botoșănene pe teren propriu împotriva bucureștenilor.

În actualul sezon, Mitrov a contribuit și la remiza cu Dinamo, scor 1-1, reușind să înscrie un nou gol important pentru echipă. Evoluțiile sale constante și determinarea demonstrată pe teren fac din el un jucător esențial pentru atingerea obiectivelor clubului.

„FC Botoșani își exprimă încrederea că Zoran Mitrov va continua să fie un pilon important în echipă și să aducă noi reușite în tricoul „roș-alb-albastru”. Mult succes, Zoran Mitrov!”, a transmis clubul pe pagina de socializare.

Citeste mai mult

Administratie

Noi direcții pentru ADI „Țara de Sus”: O nouă conducere și mai multe finanțări europene

Publicat

Publicitate

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) „Țara de Sus”, care reunește 126 de administrații locale din județele Botoșani, Iași și Suceava, a intrat într-o nouă etapă de consolidare și dezvoltare. În cadrul unei Adunări Generale organizate joi, la Botoșani, a fost aleasă o nouă conducere, iar accentul a fost pus pe unitatea politică și administrativă pentru atragerea finanțărilor europene, a tramsmis asociația într-un comunicat.

Membrii Asociației s-au întrunit, joi dimineață, în Sala „Eminescu” a Hotelului „Rapsodia” din municipiul Botoșani, ordinea de zi cuprinzând teme de importanță majoră pentru viitorul organizației. Accentul s-a pus pe închegarea voinței politice și administrative în scopul comun al dezvoltării regiunii.

Finanțare europeană și relansare administrativă

În prima parte a ședinței, inițiatorul proiectului, Lucian Trufin, a prezentat contractul de finanțare pentru creșterea capacității administrative și actualizarea Strategiei de Dezvoltare a ADI „Țara de Sus”. Fondurile, în valoare de 1.047.656 de lei, au fost obținute prin Programul Operațional de Asistență Tehnică și reprezintă un sprijin pregătitor pentru ca „Țara de Sus” să poată atrage și gestiona finanțările necesare investițiilor planificate, aplicând mecanismul distinct ITI.

În a doua parte a evenimentului, s-au desfășurat alegerile pentru formarea unei noi structuri de conducere, menită să consolideze relațiile interne și să asigure echilibrul reprezentativ la nivelul întregului teritoriu.

Funcția de președinte al ADI „Țara de Sus” a fost preluată de președintele Consiliului Județean Botoșani, Valeriu Iftime. De asemenea, a fost ales în calitatea de prim-vicepreședinte Ioan Pavăl, primarul comunei Dumbrăveni din Suceava, și în funcția de vicepreședinte Marius Pintilie, primarul municipiului Pașcani din Iași.

Publicitate

Cei trei reprezentanți au aceleași funcții și în cadrul Consiliului Director al Asociației, a cărui componență este completată cu încă zece membri, aleși proporțional cu numărul unităților administrativ-teritoriale asociate din fiecare județ.

Din județul Botoșani au fost validați Verginel Gireadă – primarul comunei Mihai Eminescu (secretar), Dorin Alexandrescu – primarul municipiului Dorohoi, Angel Gheorghiu – primarul orașului Bucecea, Alin Gîrbaci – primarul orașului Darabani, Ioan Butnaru – primarul comunei Hilișeu-Horia, Sergiu Dascălu – primarul comunei Vorona. Din județul Suceava au fost aleși Adrian Popoiu – primarul orașului Siret și Decebal Isachi – primarul orașului Dolhasca, iar din județul Iași au fost aleși Liviu Teodorescu – primarul comunei Bivolari și Vasile Crețu – primarul comunei Cotnari.

O predare de ștafetă pentru viitor

ADI „Țara de Sus” a fost condusă de senatorul Doina Federovici în timpul mandatului său de președinte al Consiliului Județean Botoșani. Invitată la Adunarea Generală, parlamentarul a evidențiat eforturile depuse pentru implementarea mecanismului ITI în regiune, dar și susținerea pe care o va arăta în continuare față de asociație.

S-au făcut pași importanți în ultimii cinci ani, a fost o muncă grea, cu foarte multe provocări. S-au purtat discuții cu toți cei cinci miniștri aflați la conducerea Fondurilor Europene în această perioadă, s-au purtat discuții cu ADR Nord-Est și s-a mers la Comisia Europeană. Am scris Strategia de Dezvoltare și urmează ca în baza finanțării europene obținute să se actualizeze această strategie, care nu privește doar administrațiile publice locale, ci vizează inclusiv ONG-uri și societăți comerciale din teritoriu”, a spus senatorul Doina Federovici, fostul președinte al Asociației.

În oglindă, noul președinte Valeriu Iftime a pus accent pe viitoarele eforturi care trebuie depuse pentru elaborarea unei strategii „inteligente” și obținerea finanțărilor necesare.

„Orice mecanism care poate crea o cale de a finanța zona noastră este important. Este un mecanism care poate da o șansă de a aduce fonduri în zonă. Trebuie să venim cu proiecte mature, solide. Toți sunt de acord că Moldova are nevoie de ajutor, iar Moldova însemnând chiar acest ITI. Aceste investiții teritoriale integrate înseamnă să faci ceva care aduce un plus pentru toată lumea de aici, un plus care poate dezvolta viitorul. Cel mai important este să scriem inteligent această strategie și să empatizăm cu ceilalți, fie că sunt comune mai bogate, fie că sunt comune mai sărace. Fiecare dintre noi trebuie să înțeleagă că dacă facem o cale de acces mai bună, dacă în zona asta inventăm șase-șapte parcuri industriale pe care le interconectăm și ale căror producții vor fi complementare, vom fi mult mai puternici. O cale ferată până la Darabani, un sistem de irigații în zona asta, rețele de gaz și așa mai departe. Împreună trebuie să creăm un pol important, pentru că povestea este despre lucrurile mari care să ne servească pe toți”, a afirmat Valeriu Iftime, noul președinte al ADI „Țara de Sus”.

Unitatea politică, un punct cardinal pe hartă

Fondată la inițiativa fostului senator Lucian Trufin, ADI „Țara de Sus” delimitează un teritoriu cu aceleași caracteristici geografice, demografice și economice. Demersul aliniază lideri politici de orientări diferite într-o cursă cu aceeași destinație: obținerea finanțării pentru implementarea Strategiei de Dezvoltare, de care vor beneficia nu doar cele 126 de administrații locale, ci și organizații ale societății civile, cooperative agricole și societăți comerciale din „Țara de Sus”.

„Dacă în campania electorală eu și domnul Iftime am fost concurenți, iată că avem știința și înțelepciunea să lucrăm sub aceeași cupolă, pentru că avem un obiectiv comun: acela de a reduce diferențele de dezvoltare economică dintre regiunea noastră și celelalte regiuni ale țării și Uniunii Europene. Ne aseamănă dorința de a găsi soluții pentru ca teritoriul pe care îl reprezentăm să atragă finanțări importante, să devină un model de bune practici și să conteze în ecuațiile naționale. ITI este o pârghie pentru a dezvolta în mod integrat toate cele 126 de comunități locale care s-au asociat în acest sens, conduse de lideri care demonstrează maturitate politică”, a afirmat în cadrul ședinței Lucian Trufin, managerul proiectului de actualizare a Strategiei.

Dezvoltarea economică, laitmotivul Adunării

Noul vicepreședinte Marius Pintilie, reprezentând județul Iași, a reliefat nevoia ridicată de investiții în toate domeniile de activitate economică, punând accent pe valorificarea specificului local.

„Conceptul ITI este susținut de comunitatea europeană și trebuie să găsim acele nevoi comune în așa fel încât împreună să ne fie mai bine. În perioada următoare vom face radiografia zonei „Țara de Sus”, fiecare dintre dumneavoastră este invitat să propună idei centrate pe elemente comune și să luptăm împreună ca acestea să fie finanțate din bani europeni. Trebuie abordate mai multe domenii, iar eu mă gândesc în primul rând la turism, cu trasee și obiective clare, mă gândesc la agricultură și la fermierii noștri, care au nevoie de depozite și spații de desfacere a produselor, mă gândesc la multe necesități și sunt convins că împreună vom elabora cel mai bun plan de dezvoltare integrată”, a spus Marius Pintilie, primarul municipiului Pașcani.

Aceeași retorică a avut și Adrian Popoiu, primarul orașului Siret din Suceava, care a asigurat interimatul la conducerea „Țării de Sus” până la preluarea mandatului de către Valeriu Iftime.

„Am în minte câteva cuvinte cheie: tenacitate, curaj și viziune. Apreciez inițiativa domnului Lucian Trufin. Facem parte din partide diferite, dar apreciez colaborările care pun mai presus interesul cetățenilor și responsabilitatea față de viitor. Noi, cei care venim de pe malul Siretului din Suceava, ne-am alăturat pentru o cauză care trece de granițele administrative și politice. Avem cu toții nevoie să fim finanțați, să ne bucurăm de resurse, să dezvoltăm mediul de afaceri și să avem o predictibilitate în ceea ce privește viitorul copiilor noștri”, a precizat Adrian Popoiu.

În România sunt finanțate doar cinci asociații constituite pe mecanismul Investițiilor Teritoriale Integrate, dintre care ADI „Țara de Sus” desemnează cel mai mare teritoriu, cu peste 770.000 de locuitori.

Citeste mai mult

Eveniment

Rețea de traficanți de DROGURI destructurată la Botoșani: Patru suspecți prinși în flagrant

Publicat

Publicitate

Polițiștii Serviciului de Combatere a Criminalității Organizate Botoșani, împreună cu procurorii D.I.I.C.O.T.-B.T. Botoșani, au destructurat o rețea de traficanți de droguri de mare risc, reușind să prindă în flagrant patru tineri implicați în distribuția de substanțe interzise.

În urma investigațiilor amănunțite, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Biroul Teritorial Botoșani au dispus reținerea a patru persoane, cu vârste cuprinse între 17 și 20 de ani, suspectate de trafic de droguri de mare risc și efectuarea fără drept de operațiuni cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive.

Ancheta a relevat că, sub coordonarea unui tânăr de 20 de ani, ceilalți trei suspecți (doi de 17 ani și unul de 18 ani) transportau în municipiul Botoșani două colete conținând peste 500 de grame de cristal (3-CMC, drog de mare risc) și 1 kilogram de substanță psihoactivă 2MMC, pregătite pentru vânzare.

Drogurile fuseseră expediate din Olanda printr-o firmă de curierat și ascunse strategic în pungi, inclusiv într-un pachet cu mâncare pentru pisici, în încercarea de a evita depistarea de către autorități.

În urma flagrantului, în data de 15 februarie 2025, judecătorul de drepturi și libertăți din cadrul Tribunalului Botoșani a dispus arestarea preventivă a suspecților pentru 30 de zile.

Operațiunea a fost realizată cu sprijinul Serviciului pentru Acțiuni Speciale Botoșani și al jandarmilor din cadrul Inspectoratului Județean de Jandarmi Botoșani, asigurându-se astfel un succes în lupta împotriva traficului de droguri.

Publicitate

„Facem precizarea că, pe parcursul întregului proces penal, persoanele cercetate beneficiază de drepturile și garanțiile procesuale prevăzute de Codul de Procedură Penală, precum și de prezumția de nevinovăție”, a transmis purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Judeţean (IPJ) Botoşani, Delia Nenişcu.

Citeste mai mult

Eveniment

Ghișeul, SEAP, PCUe și SAET sunt din nou funcționale

Publicat

Publicitate

Ghișeul.ro, Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), Punctul de Contact Unic Electronic (PCUe) și Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi (SAET), platformele gestionate de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), sunt din nou funcționale, au anunțat reprezentanții instituției.

Aceste platforme au fost indisponibile începând de marți dimineața, ca urmare a unor fluctuații de tensiune la rețeaua de energie electrică, ceea ce a generat dificultăți atât pentru cetățeni, cât și pentru mediul de afaceri în accesarea serviciilor digitale.

ADR a transmis un mesaj prin intermediul rețelelor sociale, prezentând scuze pentru disconfortul creat utilizatorilor: „Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate”.

Autoritatea pentru Digitalizarea României este responsabilă de implementarea strategiilor și politicilor publice în domeniul transformării digitale și al societății informaționale, având rolul de a moderniza administrația publică și de a spori eficiența serviciilor oferite cetățenilor și companiilor.

Revenirea la funcționalitate a acestor platforme este esențială pentru buna desfășurare a activității instituțiilor publice și a mediului privat, având în vedere importanța digitalizării în eficientizarea proceselor administrative.

Publicitate
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending