Connect with us

Eveniment

Vrei să fii pilot de elicopter sau avion? Înscrieri până în 20 mai

Publicat

Publicitate

Inspectoratul General de Aviaţie (IGAV) al Ministerului Afacerilor Interne anunță detalii despre admiterea candidaţilor în 2022, în instituţiile de învăţământ ale Ministerului Apărării Naţionale, pentru cei care vor să devină ofițeri sau maiștri militari în forțele aeriene române, relatează alba24.ro.

Cererea-tip de înscriere la concursul de admitere se depune până la data de 20 mai 2022.

Locuri alocate IGAV – sesiunea de admitere 2022 în instituţiile de învăţământ ale Ministerului Apărării Naţionale

Instituţia de învăţământ / domeniul de licenţă / specialitatea militară / nr. locuri

Învăţământ superior (ofiţeri) – studii universitare de licenţă, învăţământ cu frecvenţă

Academia Forţelor Aeriene ”Henri Coandă” Braşov, durata studiilor 3 ani

  • Facultatea de Management Aeronautic – Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică – Aviaţie piloţi: elicopter – 5 locuri / avion – 2 locuri
  • Facultatea de Sisteme de Securitate Aeriană – Meteorologie – 5 locuri

Academia Tehnică Militară ”Ferdinand I” Bucureşti, durata studiilor 4 ani

Publicitate
  • Facultatea de Aeronave şi Autovehicule Militare – Inginerie spaţială – Echipamente şi instalaţii de aviaţie – 2 locuri

Învăţământ postliceal (maiştri militari) / învăţământ cu frecvenţă, durata studiilor 2 ani

Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Aeriene ”Traian Vuia”

  • Aeronave şi motoare de aviaţie – 5 locuri
  • Electromecanică şi automatizare de bord de aviaţie – 6 locuri
  • Radioelectronică de bord de aviaţie – 3 locuri

Cum se fac înscrierile

Cererea se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează şi se depune la unitatea de recrutare însoţită de curriculum-vitae, copia cărţii de identitate, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptare a condiţiilor de recrutare, adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, precum şi consimţământul informat.

Dosarele de candidat vor fi depuse până la data de 22 iunie 2022.

Cei care doresc să urmeze formele de învăţământ amintite vor depune dosarul de candidat la structurile teritoriale de resurse umane ale Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, în raport de domiciliul înscris în cartea de identitate.

Pentru municipiul Bucureşti – Serviciul Management Resurse Umane a Inspectoratului General de Aviaţie, cu sediul în Calea Ion Zăvoi, nr. 14, sector 1, Bucureşti.

Cererea se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează şi se depune la unitatea de recrutare, însoțită de:

  • curriculum-vitae
  • copia cărții de identitate
  • declarația de confirmare a cunoaşterii şi acceptare a condiţiilor de recrutare
  •  adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, precum și consimțământul informat.

Condiții pentru candidați

Condiţii generale:

  • să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România
  • să cunoască limba română, scris şi vorbit
  • să aibă capacitate deplină de exerciţiu
  • să fie apți din punct de vedere medical, fizic şi psihic (aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne printr-o examinare medicală și evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu). În situația în care se constată inaptitudine pentru oricare dintre situații, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv
  • să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi în cursul anului în care participă la concurs
  • să fie absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat (dovada absolvirii se face cu diplomă sau cu adeverinţă care îndeplinește condițiile de valabilitate, din care să rezulte faptul că au susţinut şi promovat examenul de bacalaureat)
  • să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate
  • să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea
  • să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni
  • să nu fi fost destituiți dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani
  • să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite în lege.

Criterii specifice

  • să aibă vârsta de până la 27 ani împliniţi în anul participării la concursul de admitere
  • să nu aibă tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentație, în ținuta de vară (verificarea se realizează cu ocazia examinării medicale)
  • să fi obţinut la purtare, în perioada studiilor liceale, media de cel puţin 9,00, cu excepţia candidaţilor care au absolvit instituţii de învăţământ de nivel liceal în state membre ale Uniunii Europene în care nu se evaluează prin notă/punctaj/calificativ purtarea elevului
  • să nu fi fost exmatriculaţi pentru abateri disciplinare dintr-o instituţie de învăţământ.

Condiții de recrutare

Pot fi recrutaţi numai absolvenţii de liceu care au promovat examenul naţional de bacalaureat şi care prezintă la recrutare diploma de bacalaureat ori diplomă echivalentă cu aceasta.

Excepţie de la prezentarea actului de studii la recrutare fac candidaţii promoţiei 2022, care depun adeverinţa eliberată de către instituţia de învăţământ la care au susţinut examenul de bacalaureat.

Încetează activitatea de recrutare și selecţie pentru candidaţii aflaţi în următoarele situaţii:

  • nu depun în termenul-limită stabilit dosarul de recrutare în volum complet
  • încearcă sau fraudează, prin orice mijloace activitatea de recrutare și selecție
  • nu îndeplinesc în mod cumulativ condiţiile şi criteriile de recrutare și selecție.

În cazul în care identificarea situaţiilor mai sus prezentate, se face după încheierea admiterii, candidatul respectiv pierde locul obţinut prin concurs indiferent de anul de şcolarizare în care se află.

Examinarea medicală

Examinarea medicală a candidaţilor se realizează potrivit prevederilor Ordinului MAI nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

În etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii depun la unitatea care efectuează recrutarea, adeverinţa eliberată de medicul de familie, precum şi consimţământul informat, ale căror modele se regăsesc în continuarea prezentului anunț.

Examinarea medicală a candidaţilor se realizează la nivelul centrelor medicale judeţene, centrelor medicale de diagnostic şi tratament ambulatoriu şi spitalelor din reţeaua Ministerului Afacerilor Interne.

Candidaţii la Academia Forţelor Aeriene „Henri Coandă”, precum şi candidaţii la Academia Tehnică Militară „Ferdinand I”, efectuează și examinarea medicală specifică la Institutul Naţional de Medicină Aeronautică şi Spaţială „General doctor aviator Victor Anastasiu” Bucureşti, examinare a cărei contravaloare o vor suporta.

Candidaţii vor avea în vedere faptul că evaluarea în cadrul institutului respectiv durează 4-5 zile. Avizul eliberat va fi depus personal la sediul unităților de recrutare, cu încadrarea în termenul limită de depunere a dosarelor de recrutare sau se va prezenta de candidat cu ocazia înscrierii la instituția de învățământ în vederea admiterii.

Pentru candidaţii care au fost declaraţi „inapt medical” recrutarea încetează.

Evaluarea psihologică

Evaluarea psihologică a candidaţilor se realizează de specialiști din cadrul unităților de recrutare, în conformitate cu dispoziția directorului Centrului de Psihosociologie al MAI, potrivit planificărilor întocmite de către structura cu atribuții de recrutare.

Pentru candidaţii care nu au promovat testarea psihologică recrutarea încetează.

Probele eliminatorii

Candidaţii vor susţine probele eliminatorii (contravizita medicală şi evaluarea performanței fizice) în mod centralizat, la sediul central al Academiei de Poliţie “Alexandru Ioan Cuza” situat în municipiul București, sectorul 1, Aleea Privighetorilor nr. 1A, în perioada 1-6 iulie 2022, potrivit planificării comunicate ulterior.

Probele şi baremele pentru evaluarea performanței fizice se realizează potrivit prevederilor Anexei nr. 31 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016.

Contravizita medicală a candidaților se realizează de către subcomisii medicale constituite din specialiști desemnați de Direcția Medicală a M.A.I., care examinează candidații, verifică înscrisurile fișei medicale tip M.A.I. și  finalizează examenul medical prin emiterea unui aviz medical cu mențiunea apt sau inapt, după caz.

Rezultatul verificării îndeplinirii criteriului privind existența unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentație, în ținuta de vară, se comunică comisiei de concurs în vederea dispunerii măsurilor necesare, potrivit competențelor.

Lista nominală cu candidații declarați inapt pentru admitere și/sau nepromovat la contravizita medicală efectuată la Academia de Poliție „Alexandru Ioan Cuza” se transmite Direcției Medicale a M.A.I., prin grija comisiei de concurs constituite la nivelul instituției de învățământ.

La probele eliminatorii de concurs – contravizita medicală și verificarea aptitudinilor fizice – nu se admit contestații, rezultatele consemnate de subcomisiile de specialitate fiind definitive.

Dosarul de recrutare

Dosarul de recrutare se depune până în 22 iunie și va conţine următoarele documente:

  • cerere de înscriere
  • curriculum vitae – model Europass
  • copie a diplomei de bacalaureat şi a foii matricole sau adeverinţă din care să reiasă că este înmatriculat în ultimul an de liceu
  • copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului de stagiu de cotizare și/sau altor documente doveditoare care să teste vechimea în muncă și, dacă este cazul, ale livretului militar
  • copii ale certificatului de naștere al candidatului, soțului/soției și fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum și, după caz,ale hotărârilor judecătorești privind starea civilă
  • autobiografie şi tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
  • extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie în condiţiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile M.A.I., precum şi la concursurile de încadrare în M.A.I., din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în M.A.I., eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecţiei
  • declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptare a condiţiilor de recrutare
  • adeverința privind aptitudinea medicală emisă de medicul de unitate al unității recrutoare, în condițiile art. 6 alin (4) din Metodologia din 6 iulie 2020 privind realizarea examinării medicale a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile M.A.I., precum și la concursurile de încadrare în M.A.I., aprobată prin O.m.a.i. 105 din 06.07.2020
  • o fotografie color 9 x 12 cm (tip portret).

Pentru documentele depuse în copie, candidatul va prezenta, pentru conformitate, şi documentele în original1.

Candidaţii declarați ADMIS sunt obligați să încheie, în cel mult 15 zile de la data începerii cursurilor, un angajament că vor lucra în cadrul instituției beneficiare sau structurile M.A.I., pentru o perioadă de 10 ani de la data nașterii raportului de serviciu.

Elevul/studentul îndepărtat sau care nu respectă condițiile angajamentelor încheiate este obligat să restituie cheltuielile efectuate de M.A.I. pe timpul școlarizării.

 Urmăriți știrile Botosani24.ro și pe Google News

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

O nouă zi liberă pentru bugetari: Minivacanță de patru zile în luna mai. HG, pe ordinea de zi a ședinței de Guvern de vineri

Publicat

Publicitate

Guvernul va stabili, în ședința de vineri, că ziua de 2 mai va fi liberă pentru bugetari. Astfel, aceștia vor avea o nouă minivacanță, în perioada 1 mai (joi) – 4 mai (duminică), scrie alba24.ro.

„Pentru personalul din sistemul bugetar, ziua de 2 mai 2025 se stabilește ca zi liberă”, potrivit proiectului de hotărâre de Guvern care figurează pe ordinea de zi a ședinței de vineri.

Potrivit documentului, pentru recuperarea zilei de muncă, instituțiile şi autoritățile publice îşi vor prelungi corespunzător timpul de lucru până la data 31 mai 2025, potrivit planificărilor stabilite prin acte administrative emise la nivelul fiecărei autorități şi instituții publice.

„Pentru a asigura o utilizare eficientă a duratei timpului de muncă, dar şi pentru a crea personalului instituțiilor și autorităților publice timp liber pentru recuperarea capacității de muncă, se propune ca ziua de 2 mai 2025 să fie declarată zi liberă, întrucât aceasta se situează între zilele nelucrătoare de sărbătoare legală și perioadele de repaus săptămânal, conform legii”, se arată în Nota de fundamentare a hotărârii.

La capitolul impact social se menționează: „Prezentul proiect de act normativ are în vedere asigurarea unei utilizări mai eficiente a duratei timpului de muncă, precum și crearea de timp liber în vederea recuperării capacității de muncă pentru personalul instituțiilor și autorităților publice”.

Zile libere în 2025

Publicitate

Anul 2025 aduce pentru români 17 zile libere legale. Sunt șapte minivacanțe de care vor putea beneficia cel puțin bugetarii.

De asemenea, în cinci luni din 2025, respectiv februarie, martie, iulie, septembrie și octombrie, nu este prevăzută nicio zi liberă legală.

Zile libere 2025: ianuarie
1 ianuarie (miercuri) – Anul Nou
2 ianuarie (joi) – Anul Nou
6 ianuarie (luni) – Boboteaza
7 ianuarie (marți) – Sfântul Ioan Botezătorul
24 ianuarie (vineri) – Unirea Principatelor Române
Zile libere 2025: aprilie
18 aprilie (vineri) – Vinerea Mare
20 aprilie (duminică) – Prima zi de Paște
21 aprilie (luni) – A doua zi de Paște
Zile libere 2025: mai
1 mai (joi) – Ziua Muncii
Zile libere 2025: iunie
1 iunie (duminică) – Ziua Copilului
8 iunie (duminică) – Prima zi de Rusalii
9 iunie (luni) – A doua zi de Rusalii
Zile libere 2025: august
15 august (vineri) – Adormirea Maicii Domnului
Zile libere 2025: noiembrie
30 noiembrie (duminică) – Sfântul Andrei
Zile libere 2025: decembrie
1 decembrie (luni) – Ziua Națională a României
25 decembrie (joi) – Prima zi de Crăciun
26 decembrie (vineri) – A doua zi de Crăciun
Minivacanțe în anul 2025
Pentru anul 2025 sunt planificate mai multe minivacanțe:

Minivacanță: 24-26 ianuarie (vineri-duminică)
Minivacanță: 18-21 aprilie (4 zile de Paște 2025)
Minivacanță: 1-4 mai (4 zile de Ziua Muncii)
Minivacanță: 7-9 iunie (3 zile de Rusalii 2025)
Minivacanță: 15-17 august (3 zile de Sfânta Maria)
Minivacanță: 30 noiembrie – 1 decembrie (3 zile de Ziua Națională)
Minivacanță: 25-28 decembrie (4 zile de Crăciun)

Citeste mai mult

Cultura

Premiera filmului „Duel în trei”, la Cinema Unirea Botoșani

Publicat

Publicitate

𝐃𝐮𝐞𝐥 𝐢̂𝐧 𝐭𝐫𝐞𝐢, (regia: Iura Luncașu) – un film românesc de epocă, 𝐢̂𝐧 𝐩𝐫𝐞𝐦𝐢𝐞𝐫𝐚̆ de vineri, 10  𝐢𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫𝐢𝐞 , la Cinema Unirea.

Suntem în România anilor 1920. După ce a trăit câțiva ani în străinătate, tânărul Mihail (Florin Aioane) se întoarce în satul natal pentru a cere mâna Elenei, recent rămasă văduvă. Situația se complică atunci când în sat apare un alt pretendent.

Este un film cu replici de comedie, cu o distribuție de excepție și peisaje pitorești românești.

 

Regia

Iura Luncasu

Cu

Florin Aioanei, Maruca Baiasu, Andrei Mateiu.

Publicitate

Gen

Comedie ,Drama

Durata

93 minute

Rating

A.P.-12 – Acordul părinților pt. copiii sub 12 ani

Citeste mai mult

Eveniment

Prag redus pentru confiscarea vehiculelor care transportă lemne fără acte. Noul Cod Silvic, publicat în Monitorul Oficial

Publicat

Publicitate

Noul Cod silvic a fost publicat, joi, în Monitorul Oficial. „Nu mai vorbim doar despre lemn, ci și despre importanța pădurii pentru fiecare dintre noi, ca mediu de relaxare și de deconectare, ca aliat de încredere în lupta împotriva schimbărilor climatice”, afirmă ministrul Mediului, Mircea Fechet, scrie alba24.ro.

„Mă bucur că, după 15 ani, avem un nou Cod Silvic – elaborat prin PNRR, de un grup de profesioniști în domeniu, din care au făcut parte cadre universitare de la Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, Universitatea <Ștefan cel Mare> din Suceava și specialiști de la Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Silvicultură <Marin Drăcea>.

Codul Sivic este un document esențial pentru România care decurge din provocările majore legate de protecția pădurilor, gestionarea resurselor naturale și adaptarea la schimbările climatice și contribuie la conservarea unui patrimoniu natural valoros pentru viitoarele generații, la dezvoltarea economică a comunităților rurale și la îndeplinirea obiectivelor internaționale de protecție a mediului, prin gestionarea sustenabilă a pădurilor, prevenirea defrișărilor ilegale și protejarea biodiversității.

Astăzi nu mai vorbim doar despre lemn, ci și despre importanța pădurii pentru fiecare dintre noi, ca mediu de relaxare și de deconectare, ca aliat de încredere în lupta împotriva schimbărilor climatice. Nu vorbim doar despre industria lemnului, ci și de un sector economic, care a ajuns la 3,5% din PIB, având un aport important în balanța comercială a României”, a declarat ministrul Mircea Fechet.

Prevederi din noul Cod Silvic

Printre noile prevederi din noul Cod silvic se numără:

  • accesul liber pentru plimbări pe jos sau cu bicicleta în orice pădure din țară,
  • confiscarea mijlocului de transport pentru cei care transportă 20% sau cel puțin 5 mc de lemn fără acte,
  • interzicerea activităților economice în domeniul silvic pentru personalul din autorități și din administrațiile silvice până la rudele de gradul II,
  • interzicerea tăierilor la ras în aproape jumătate din suprafața de pădure a țării, inclusiv în Parcurile Naturale (541.140 ha), dar și în toate siturile Natura 2000 (5,5 mil ha din care aproape jumatate e pădure)
  • împădurirea de către stat a terenurilor care au fost despădurite și abandonate de proprietar.

De asemenea, este asigurat cadrul legal pentru lupta digitalizată cu tăierile ilegale de pădure și cu autorii din spatele acestora, și introduce un concept nou – „insulele de îmbătrânire”- care devin mecanismul prin care suprafețele de pădure de minimum 0,1 ha, cu mare rol în menținerea biodiversității vor fi protejate de tăieri.

Publicitate

Alte măsuri cuprinse în noul Cod silvic

  • Drumurile forestiere vor fi supravegheate video, cu sisteme tehnice de monitorizare/înregistrare.
  • Este reglementat totodată sistemul de sancţiuni penale.
  • Noi infracţiuni silvice: falsificarea datelor informatice de natură silvică şi falsul în declaraţiile informatice vor fi pedepsite cu 1 până la 5 ani de închisoare.
  • Înfiinţarea Registrului Forestier Naţional (RFN) pentru evidenţa exploataţiilor forestiere.
  • Se stabilesc clar obligaţiile şi drepturile proprietarilor de terenuri forestiere.
  • Se extinde suprafaţa unde sunt interzise tăieri la ras la parcurile naturale şi toate ariile naturale protejate din România.â
  • Se dublează suprafaţa minimă acoperită cu arbori.
  • Se introduce termenul de „folosinţă agrosilvică”, ceea ce înseamnă că terenurile agricole vor putea fi mai uşor împădurite.

Citeste mai mult

Eveniment

ISU Botoșani: Nu lăsați la îndemâna copiilor vase cu lichid fierbinte. „Un cămin sigur pentru copilul tău”

Publicat

Publicitate

Aveți grijă de copiii dumneavoastră! Nu îi lăsați singuri în bucătărie, mai ales dacă gătiţi. Atenţia v-ar putea fi distrasă, de exemplu ar putea să bată cineva la uşă sau ar putea suna telefonul. În cele câteva secunde cât rămâne singur, copilul poate trage peste el un vas cu lichid fierbinte.

Anual, zeci de copii din județul Botoșani au avut nevoie de îngrijiri medicale de specialitate după ce au suferit arsuri ori s-au opărit cu lichid fierbinte.

Puteți preveni astfel de evenimente dacă:

✔ nu lăsați la îndemâna copiilor vase cu lichid fierbinte;

✔ evitați folosirea fețelor de masă, copii le pot trage răsturnând vasele cu lichide fierbinți;

✔ nu consumați băuturi sau supe fierbinți când țineți copilul în brațe;

Publicitate

✔ nu țineți în brațe copilul când gătiți;

✔ evitați încălzirea biberoanelor în cuptorul cu microunde;

✔ nu puneți cănile cu ceai sau cafea la marginea mesei;

✔ țineți copiii departe de locul unde gătiţi – aragaz, sobă;

✔ nu lăsați copilul cu premergator în bucatarie;

✔ păstrați chibriturile, brichetele și alte surse de foc în locuri în care copiii nu au acces;

✔ înlăturați orice curiozitate a copiilor în legătură cu focul, explicându-le, cu răbdare, pericolul pe care acesta îl reprezintă;

✔ nu lăsați copiii singuri în casă cu sobe, plite, radiatoare sau aparate electrice aflate în funcțiune.

 

Ce trebuie să faceți pentru a acorda primul ajutor?

 

1. Puneți zona arsă sub jet de apă rece pentru 10-15 min.

2. Dacă hainele sunt lipite de pielea arsă nu le trageți!

3. Nu puneți peste zona arsă nimic altceva (albuș, miere de albină, creme, substanțe ce coloreaza precum rivanol, mercur-crom).

4. Nu administrați medicamente sau lichide pe gură până nu este evaluat pacientul de către medic.

5. Acoperiți copilul cu o pătură sau îmbrăcăminte evitând zona arsă. Astfel prevenim hipotermia.

6. Nu spargeți bășicile, poate duce la infecția zonei de arsură.

7. Mergeți la medic, unele arsuri nu se vindecă de la sine și se pot infecta sau vindeca cu cicatrici neplăcute.

 

Sfaturile fac parte din campania de informare, conștientizare și responsabilizare a adulților „Un cămin sigur pentru copilul tău”, derulată de ISU Botoșani.

Unic la nivel național, proiectul își propune prevenirea accidentelor casnice în care sunt implicați copiii sub 5 ani.

Dezvoltarea conceptului de „cămin sigur pentru copilul tău” a fost impusă de faptul că, în ultimii ani, tot mai mulți copii botoșăneni au ajuns la spital după ce s-au intoxicat cu substanțe toxice, s-au opărit, au înghițit corpi străini ori au suferit diferite traumatisme. Campania este derulată în parteneriat cu Consiliul Județean Botoșani și Autoritatea Teritoriale de Ordine Publică Botoșani.

Data de 10 a fiecarei luni a fost declarată ziua campaniei.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending