Connect with us

Eveniment

TITULARIZARE 2022: înscrieri la concurs, până în 17 mai

Publicat

Publicitate

Înscrierile pentru concursul de Titularizare 2022 au început luni, 9 mai și continuă până în 17 mai, relatează alba24.ro. Proba scrisă va fi organizată în 13 iulie.

Documente necesare pentru înscrieri

Documentele se depun în original, respectiv în copie, certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul unităţii la care funcționează în anul şcolar 2021-2022 sau scanate color, după actele originale (documentele anexate pot fi certificate pentru conformitate cu originalul și la depunerea dosarului, în acest caz fiind necesară prezentarea documentului în original și a unei copii a acestuia).

Titularizare 2022: Candidații vor anexa următoarele documente:

  • solicitarea scrisă privind repartizarea şi într-un alt județ sau în municipiul București în care nu susțin proba scrisă, (opțiunea nu poate fi modificată după comunicarea rezultatelor la proba scrisă).
  • fişa de înscriere la concurs, asumată prin semnătură (dacă este cazul)

Vezi Fisa inscriere titularizare 2022

  • copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu numele, prenumele şi domiciliul;
  • copii de pe certificatele de naștere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele) sau de pe alte acte doveditoare privind schimbarea numelui (dacă este cazul);
  • copii de pe actele de studii, foile matricole şi certificatele de calificare (ultimele pentru absolvenţii liceului pedagogic/învăţământului postliceal), certificatele/adeverinţele de absolvire a modulului psihopedagogic (dacă absolvirea acestuia nu reiese din foaia matricolă);
  • absolvenţii promoţiei 2022 vor prezenta copia adeverinţei de la instituţia de învăţământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susţinut examenul de licenţă/absolvire/bacalaureat, media de absolvire a facultăţii/şcolii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii şi faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat şi promovat modulul psihopedagogic;
  • copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;
  • copie de pe actul de titularizare/repartizare pe perioada viabilității postului în învăţământul preuniversitar (dacă este cazul);
  • copie a acordului ME, deciziei inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);
  • adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul);
  • copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor sau copie de pe carnetul de muncă dacă a mai fost angajat(ă) anterior anului 2012 și ulterior nu a mai avut calitatea de angajat(ă) (dacă este cazul);
  • copii ale avizelor şi a atestatelor necesare ocupării postului didactic/catedrei, inclusiv avizul unității de învăţământ particular (dacă este cazul);
  • avizul/adeverinţa medical(ă), emis (ă) de un medic sau cabinet de medicină a muncii, din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ;
  • declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice, că nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală pentru infracţiuni contra persoanei săvârşite cu intenţie în împrejurări legate de exercitarea profesiei;
  • adeverință eliberată de unitatea de învăţământ la care sunt angajat(ă) privind sancţiunile disciplinare din ultimii 2 ani şcolari încheiaţi şi de pe parcursul anului școlar în curs;
  • cazier judiciar, în original, din care reiese faptul că nu am antecedente penale pentru infracţiuni contra persoanei săvârşite cu intenţie în împrejurări legate de exercitarea profesiei;
  • certificatul/adeverinţa de integritate comportamentală, în original (în cazuri excepționale, dacă un candidat/cadru didactic nu prezintă certificatul de integritate comportamentală la dosar în perioada de înscriere/validare, acesta se depune obligatoriu la unitatea de învățământ, la data prezentării pentru încheierea noului contract individual de muncă)
  • numai pentru titulari/angajați pe perioada viabilității postului adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care să rezulte situaţia postului (structura pe ore şi discipline a catedrei, viabilitatea postului/catedrei, nivelul de învăţământ şi regimul de mediu) şi copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2012 – 31.08.2022 (dacă este cazul).

Candidații care au depus dosare de înscriere la concursul național în ultimii 3 ani, depun/transmit pentru înscrierea la concursul național, sesiunea 2022, la centrul de înscriere, cererea-tip însoțită obligatoriu de:

  • solicitarea scrisă privind repartizarea şi într-un alt județ sau în municipiul București în care nu susțin proba scrisă, conform prevederilor art. 80 alin. (3) şi (4) din Metodologie (opțiunea nu poate fi modificată după comunicarea rezultatelor la proba scrisă);
  • fişa de înscriere la concurs, asumată prin semnătură (dacă este cazul);
  • copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu numele, prenumele şi domiciliul;
  • copii de pe certificatele de naștere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele) sau de pe alte acte doveditoare privind schimbarea numelui (dacă este cazul);
  • copii ale avizelor necesare ocupării postului didactic/catedrei (dacă este cazul);
  • avizul/adeverinţa medical(ă), emis(ă) de un medic sau cabinet de medicină a muncii, din care să rezulte ca sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ;
  • adeverință/adeverinţe eliberată/eliberate de unitatea/unitățile de învăţământ la care sunt angajat(ă) privind sancţiunile disciplinare din ultimii 2 ani şcolari încheiaţi şi de pe parcursul anului școlar în curs;
  • declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice, că nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală pentru infracţiuni contra persoanei săvârşite cu intenţie în împrejurări legate de exercitarea profesiei;
  • cazier judiciar, în original, din care reiese faptul că nu am antecedente penale pentru infracţiuni contra persoanei săvârşite cu intenţie în împrejurări legate de exercitarea profesiei;
  • certificatul/adeverinţa de integritate comportamentală, în original (În cazuri excepționale, dacă un candidat/cadru didactic nu prezintă certificatul de integritate comportamentală la dosar în perioada de înscriere/validare, acesta se depune obligatoriu la unitatea de învățământ, la data prezentării pentru încheierea noului contract individual de muncă);
  • numai pentru titulari/angajați pe perioada viabilității postului adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care să rezulte situaţia postului (structura pe ore şi discipline a catedrei, viabilitatea postului/catedrei, nivelul de învăţământ şi regimul de mediu) şi copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2012 – 31.08.2022 (dacă este cazul).
  • Notă: În situaţia în care au apărut modificări faţă de documentele depuse la dosar în anii anteriori, candidații care au depus dosare de înscriere la concursul național în ultimii 3 ani, mai depun/transmit pentru înscrierea la concursul național, sesiunea 2022, la centrul de înscriere, anexat la cererea-tip, documente în completarea dosarelor depuse în anii anteriori:
  • Copii de pe actele de studii, foile matricole şi certificatele de calificare (ultimele pentru absolvenţii liceului pedagogic/învăţământului postliceal), certificatele/adeverinţele de absolvire a modulului psihopedagogic (dacă absolvirea acestuia nu reiese din foaia matricolă);
  • Copie de pe ultimul document de titularizare/repartizare pe perioada viabilității postului în învăţământul preuniversitar;
  • Copii de pe ultimul certificat de obţinere a unui grad didactic;
  • Copii ale atestatelor necesare ocupării postului didactic/catedrei (dacă este cazul).

Calendarul concursului  de Titularizare 2022:

Ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar:

Publicitate

Până în 5 mai: transmiterea situaţiei la inspectoratele şcolare; înregistrarea, analizarea şi soluţionarea cererilor de concediu fără plată în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ

6 mai: verificarea și publicarea listei finale reactualizate cu posturile didactice/catedrele vacante /rezervate pentru concurs

9-17 mai: înregistrarea, la inspectoratele şcolare/centrele de înscriere, a dosarelor de înscriere ale candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2022

10-20 mai: verificarea și avizarea dosarelor candidaților de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului validarea înscrierii, prin semnătură, de către candidați sau împuterniciții acestora prin procură notarială în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare și desfășurare a concursului; neprezentarea la validare a absolvenţilor din promoțiile anterioare, atrage după sine anularea înscrierii la concurs.

10-20 mai 2022; 6-8 iulie 2022: validarea înscrierii – pentru absolvenții promoției 2022/absolvenţii 2022 ai programelor de pregătire psihopedagogică oferite de departamentele pentru pregătirea personalului didactic/departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic/ candidaţii cuprinşi în programe recunoscute de Ministerul Educației prin care se recrutează, se selectează, se pregătește și se sprijină personalul didactic de predare pentru a desfăşura activităţi didactice în unităţi de învăţământ preuniversitar situate în medii dezavantajate, în anul şcolar 2022-2023

Notă: (1) În perioada 9-17 mai 2022 pot depune dosare de înscriere şi cadrele didactice a căror reducere de activitate a apărut în perioada martie-mai 2022.
(2) În mod excepţional, absolvenţii promoţiei 2022 (studiilor medii/postliceale/universitare de licență/universitare de
masterat/departamentelor pentru pregătirea personalului didactic/departamentelor de specialitate cu profil psihopedagogic) pot să prezinte adeverinţa de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică şi să valideze fişa de înscriere în data de 13 iulie 2022, până la ora 8.00. Absolvenţii promoţiei 2022 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, numai după prezentarea adeverinţei de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică.

23 mai: afișarea, la avizierele inspectoratelor şcolare, a:

  • listei candidaților înscriși și a graficului privind susținerea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă;
  • listei cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei înscrise la concursul naţional care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care sunt angajate şi a listei posturilor didactice/catedrelor pe care sunt angajate aceste cadre didactice

24 mai-30 iunie: organizarea și desfășurarea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă şi soluţionarea contestaţiilor la aceste probe.

 Urmăriți știrile Botosani24.ro și pe Google News

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

„Copii legați cu lanțuri și închiși cu lacăte”. Organizațiile care cer formarea unei comisii de cercetare a abuzurilor asupra copiilor instituționalizați

Publicat

Publicitate

Mai multe organizații solicită înființarea unei comisii speciale pentru investigarea abuzurilor suferite de copiii instituționalizați din România. „Solicităm formarea unei comisii de cercetare a abuzurilor asupra copiilor instituționalizați, similar comisiei internaționale pentru studierea Holocaustului în România și comisiei prezidențiale pentru analiza dictaturii comuniste din România 2006”, se arată în manifestul citit de Oana Drăgulinescu, fondatoare a Muzeului Abandonului, vineri, într-o conferință de presă, relatează Adevărul.

Printre semnatarii manifestului se numără Muzeul Abandonului, Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului și Memoria Exilului Românesc (IICCMER), Centrul de Resurse Juridice, Hope and Homes for Children România și Justice Initiative Romania.

„Această comisie trebuie să fie alcătuită din istorici, sociologi, experți în protecția copilului și reformarea sistemului, cercetători ai instituționalizării, jurnaliști și neapărat supraviețuitori. Nu trebuie să fie o comisie politică”, a declarat Oana Drăgulinescu.

Drăgulinescu a subliniat că problema rămâne actuală, dând exemplul descoperirilor recente din ianuarie 2025, când Centrul de Resurse Juridice a găsit la Târgu Mureș copii trăind în condiții similare celor din căminele-spital din perioada comunistă.

„Așa cum a existat un proces de condamnare a comunismului, care a fost coordonat de Comisia Tismăneanu, un grup de specialiști, de istorici, de oameni care au putut veni cu date concrete despre ce a însemnat dimensiunea traumei comunismului în România, ne dorim același lucru, să existe o comisie de analiză și să ajungem în punctul în care această națiune recunoaște istoria sa recentă și maniera în care și-a tratat copiii până acum și încă o face, pentru că, în ianuarie 2025, la Târgu Mureș, Centrul de Resurse Juridice descoperea copii care trăiau fix ca în căminele-spital din timpul comunismului, tot legați cu lanțuri și închiși cu lacăte, tot înfometați, tot în frig, tot complet lipsiți de orice tip de empatie și umanitate”, a afirmat Drăgulinescu.

În paralel, la Galeria Galateca din București, se desfășoară performance-ul teatral „Horror Vacui”, considerat cel mai lung din lume. Evenimentul, organizat de Asociația ART Fusion sub umbrela Papercuts, reunește peste 500 de actori care recită mărturii despre abandonul copiilor în România.

Publicitate

„Performance-urile au fost despre abandon în general. Nu poți să vorbești despre o rană atât de complicată limitându-te doar la copii, dar probabil că, dintre aspectele cele mai complicate ale abandonului în România, abandonul copiilor iese în evidență”, a punctat Oana Drăgulinescu.

Georgiana Pascu, senior program manager la Centrul de Resurse Juridice, a atras atenția că, în ciuda angajamentelor României față de Comisia Europeană, copiii continuă să fie închiși în centre de plasament și căsuțe de tip familial, deși acestea ar fi trebuit închise până la finalul anului 2024.

Citeste mai mult

Educație

Top universități din România. UBB Cluj, pe primul loc în clasamentul publicat de Ministerul Educației. Metaranking național

Publicat

Publicitate

Top universități din România. Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca este pe primul loc în metarankingul național pe 2024, publicat de Ministerul Educației și Cercetării, scrie alba24.ro.

În top 5 se mai află Universitatea din București, UNST Politehnica București, UMF „Carol Davila” din București și Universitatea „Transilvania” din Brașov.

Metarankingul Național stă la baza procedurilor prin care ministerul alocă fonduri pentru cercetarea în universități, notează Edupedu.ro.

Metaranking Național 2024 include 32 de universități din România. Față de ediția anterioară, Universitatea Transilvania urcă pe poziția 5, iar UMF Iuliu Hațieganu din Cluj-Napoca coboară pe 6.

În Top 10 mai intră Universitatea Al.I. Cuza din Iași, Universitatea de Vest din Timișoara, ASE București și Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Top universități din România – Metaranking Național 2024

  1. Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca
  2. Universitatea din București
  3. UNST Politehnica București
  4. UMF „Carol Davila” din București
  5. Universitatea „Transilvania” din Brașov
  6. UMF „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca
  7. Universitatea Al. I. Cuza din Iași
  8. Universitatea de Vest din Timișoara
  9. Academia de Studii Economice din București
  10. Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
  11. Universitatea din Oradea
  12. Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași
  13. Universitatea Politehnica Timișoara
  14. USAMV din Cluj-Napoca
  15. UMF „Grigore T. Popa” din Iași
  16. Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
  17. UMFST „George Emil Palade” din Târgu Mureș
  18. UMF din Craiova
  19. Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
  20. Universitatea din Craiova
  21. Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava
  22. UMF „Victor Babeș” din Timișoara
  23. Universitatea „Ovidius” din Constanța
  24. USAMV din București
  25. Universitatea „Titu Maiorescu” din București
  26. Universitatea „Valahia” din Târgoviște
  27. Universitatea de Științele Vieții „Regele Mihai I” din Timișoara
  28. Universitatea Tehnică de Construcții din Bucureșți
  29. Universitatea Sapientia din Cluj-Napoca
  30. Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad
  31. Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
  32. Universitatea pentru Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași

Ministerul nu a publicat, deocamdată, și raportul aferent metarankingului, elaborat de grupul responsabil cu realizarea clasamentului.

Publicitate

Metarankingul național se bazează pe analiza unor clasamente internaționale ale instituțiilor de învățământ superior, recunoscute de „IREG (International Ranking Expert Group), Inventory of International Rankings“, în care sunt prezente instituțiile de învățământ superior românești.

În selectarea clasamentelor internaționale ale instituțiilor de învățământ superior se ține cont de gradul de accesibilitate pentru diferite tipuri de instituții de învățământ superior, criteriile utilizate și de nivelul final de apreciere, ce trebuie să se reflecte printr-un scor global al instituției de învățământ superior, potrivit metodologiei.

Metarankingul este realizat atât la cererea Ministerului Educației, cât și separat, de un grup independent de experți din mai multe instituții de învățământ superior.

Citeste mai mult

Eveniment

Botoșani: APIA dă startul Campaniei de informare pentru primirea ererilor de plată în anul 2025

Publicat

Publicitate

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) Centrul Județean Botoșani demarează astăzi, 21 februarie, Campania de informare a fermierilor cu privire la primirea Cererilor de Plată în anul 2025, sub sloganul:

Depune la APIA Cererea de Plată în perioada 3 martie – 30 mai 2025!

APIA, mereu alături de fermieri!

Astfel, zilnic în perioada 21 februarie – 16 martie 2025, Centrele județene și locale APIA vor organiza sesiuni de informare invitând fermierii să participe în număr cât mai mare pentru a le oferi informații cu privire la:

  • condițiile de acordare a intervențiilor/măsurilor/schemelor de sprijin în sectorul vegetal, zootehnic și a schemelor de sprijin compensatoriu de mediu și climă;
  • noutățile legislative apărute în această Campanie;
  • modul de completare corectă a Cererii de Plată în anul 2025 şi identificarea corectă a terenului agricol în aplicaţia geospațială AGI Online;
  • documentele necesare la depunerea Cererii de plată în funcție de intervențiile/măsurile/schemele de sprijin solicitate;
  • normele privind condiţionalitatea și informații referitoare la condiționalitatea socială;
  • orice alte informații care privesc intervențiile/măsurile/schemele de sprijin acordate de instituția noastră din fondurile europene şi de la bugetul de stat.

Fermierii vor putea depune Cererea de Plată în perioada 03 martie – 30 mai și fără obligația de a se prezenta la Centrele APIA, doar prin accesarea aplicației geospațiale AGI Online, conform Instrucţiunilor de utilizare disponibile în interfaţa aplicaţiei, pe site-ul APIA www.apia.org.ro.

În situația în care se accesează și scheme din sectorul zootehnic, fermierii se vor prezenta la Centrele APIA conform programării pe care au stabilit-o în prealabil cu funcționarii APIA, în vederea completării declarației în aplicația dedicată sectorului zootehnic, înainte de accesarea AGI Online.

Publicitate

Astfel, funcționarii APIA vor contacta fermierii în vederea programării pentru depunerea Cererilor de plată.

La completarea Cererii, fermierii care sunt beneficiari APIA își vor actualiza informațiile din Cererea de plată pentru Campania 2025.

Se va completa o singură Cerere de Plată, chiar dacă solicitantul utilizează suprafeţe de teren și/sau deține explotații cu cod ANSVSA în diferite localităţi/judeţe.

Intervențiile/măsurile/schemele de sprijin aferente sectoarelor vegetal și zootehnic gestionate de APIA în Campania 2025 sunt prezentate în Anexă.

Fermierii trebuie să verifice împreună cu primăria pe raza căreia utilizează terenul, situația înscrierii în Registrul agricol a datelor despre terenul agricol și să permită acesteia să transmită la APIA adeverințele privind utilizarea terenului conform înscrierii în Registrul Agricol.

Documentele care fac dovada că terenul agricol se află la dispoziţia fermierului trebuie să fie încheiate înaintea depunerii Cererii de plată şi să fie valabile la data depunerii acesteia.

Adeverințele emise pentru schemele de sprijin cuplat din sectorul zootehnic de către asociaţia/agenţia acreditată pentru înfiinţarea şi menţinerea registrului genealogic al rasei/oficiul pentru zootehnie judeţean, pot fi transmise electronic prin platforma pusă la dispoziție de către APIA, cu informarea fermierului conform procedurii deja utilizate și în anii anteriori de campanie.

De asemenea, fermierii care deţin animale în exploataţie au obligația să se asigure că datele acestora sunt actualizate/corectate în Baza Națională de Date (BND) (la medicul veterinar concesionar/asociaţie/propriile evidenţe, dacă este utilizator SNIIA).

Responsabilitatea privind legalitatea şi valabilitatea documentelor aparţine fermierului şi/sau autorităţii care a emis/atestat aceste documente, după caz.

ATENŢIE!!! Fermierii pot semna Cererile folosind și semnătura electronică. În această situație este necesar să anunțe (prin mesaj, telefonic sau prin e-mail) funcționarul desemnat să gestioneze cererea despre faptul că dorește să se semneze electronic Cererea de plată. Semnătura electronică aplicată pe cererea de plată trebuie descărcată din aplicația AGI Online la data depunerii Cererii. Angajamentele și declarațiile, părți ale cererii de plată, se vor semna, de asemenea, electronic la aceeași dată.

Materialele de informare (afiș, pliante, broșură) aferente Campaniei 2025, legislația aferentă, informațiile detaliate pentru accesarea fiecărei măsuri de sprijin/intervenții și listele cu UAT-uri eligibile pentru Măsura 10, DR-01, DR-02, DR-03, DR-09, DR-10, DR-11, pot fi consultate la Centrele APIA și pe site-urile www.apia.org.ro , www.madr.ro și www.pndr.ro.

Foarte important este ca, înainte de semnarea Cererii de plată 2025, solicitanții să verifice încă o dată infomațiile înscrise în aceasta și documentația care o însoțește!

Asigurăm fermierii de tot sprijinul specialiștilor APIA în informarea cât mai eficientă cu privire la depunerea Cererilor de plată în anul 2025 și furnizarea informaţiilor necesare pentru accesarea intervenţiilor/măsurilor/schemelor prevăzute în Planul Strategic 2023-2027 și măsurilor de mediu și climă din PNDR 2014 – 2020.

Totodată, rugăm fermierii să respecte data și ora programării la APIA în vederea depunerii în timp util a Cererii de plată în anul 2025!

Citeste mai mult

Eveniment

George Becali susține că va candida independent la prezidențiale, dacă George Simion nu se înscrie pentru alegeri

Publicat

Publicitate

Deputatul AUR George Becali susține că va candida independent dacă liderul formațiunii, George Simion, nu se înscrie în cursa pentru prezidențiale, scrie alba24.ro.

„Sper ca Dumnezeu să ne apere, să nu îl lase să candideze (pe Călin Georgescu – n.r.), că omul ăsta este periculos pentru țara noastră. Dacă ei îl votează, e problema lor. Că mie nu îmi e frică de el, că e prea mic față de mine. Dacă AUR nu va pune candidat, dacă nu candidează Simion, o să candidez eu independent”, spune la Antena 3 CNN George Becali, potrivit Mediafax.

El afirmă că nu l-a anunțat pe George Simion de intenția sa.

„Nu i-am spus, pentru că eu știu că el va candida. Eu nu am nevoie de candidatura asta, dar el, Simion, trebuie să candideze. (…) El va candida, de asta îmi și permit să spun că îmi depun canidatura, că nu am eu nevoie la vârsta mea de candidadura asta, dar spun asta ca să îl forțez pe el să candideze. Știi de ce îl forțez să candideze? Pentru că Georgescu nu va fi lăsat și atunci el are o șansă, Simion”, încheie Becali.

Liderul AUR, George Simion, care s-a clasat pe locul patru la alegerile prezidențiale din decembrie 2024, a anunțat că partidul său susține candidatura lui Călin Georgescu.

foto: captură video Youtube/Euronews

Publicitate

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending