Connect with us

Actualitate

TAROM anunță că zborul din prima zi a anului 2024 marchează reluarea curselor regulate Bucureşti- Tel Aviv

Publicat

Publicitate

Odată cu demersul reluării curselor regulate spre Israel, persoanele interesate în achiziţia de bilete şi efectuarea curselor sunt îndemnate să monitorizeze constant, din surse oficiale TAROM, atât disponibilitatea locurilor în aeronave. TAROM este prima companie aeriană românească care a reluat, luni, zborurile către Israel şi totodată una din primele trei companii europene care au reluat cursele de linie cu această destinaţie, notează AGERPRES.

Într-un comunicat de presă al companiei aeriene se precizează că primul zbor, RO 155, cu plecare din Bucureşti pe 1 ianuarie, a sosit la Tel Aviv la ora 23.20 a purtat pasagerii sub comanda pilotului comandant Cătălin Prunariu, actualul Director de Zbor al companiei TAROM.

„Misiunea noastră este de a conecta oameni şi de a îi transporta în siguranţă la destinaţiile alese. Atmosfera pe care am simţit-o în cabina pasagerilor la zborul de Tel Aviv din 1 ianuarie mi-a vorbit despre rezilienţă şi mi-a întărit încrederea în puterea fiecărui om de a contribui la ceea ce cu toţii ne dorim şi avem nevoie – pace şi armonie. Acest zbor este încă un pas către normalitate”, a declarat Cătălin Prunariu.

Zborul din prima zi a anului 2024 marchează reluarea curselor regulate Bucureşti- Tel Aviv, realizate de TAROM. Compania îşi propune să opereze două frecvenţe săptămânale (zboruri dus-întors), începând din 14 ianuarie. Aceasta activitate presupune însă analize de risc, aplicate fiecărei curse, monitorizarea atentă a situaţiei din Israel şi o comunicare strânsă cu autorităţile israeliene, în vederea stabilizării operării. În mod curent, în funcţie de concluziile analizelor ce vor fi aplicate fiecărei curse, pot surveni modificări în operare.

TAROM şi-a asumat constant susţinerea relaţiilor strategice ale statului român şi, contribuind prin expertiza sa specifică, s-a implicat în operaţiunile derulate pentru punerea în siguranţă a cetăţenilor români sau a comunităţilor care au nevoie de ajutor în perioade dificile. Alături de reprezentanţii statului, de piloţii săi şi împreună cu echipele operaţionale, după declanşarea conflictului din Israel, TAROM a operat 11 zboruri spre Israel de care au putut beneficia 2.635 de persoane.

Odată cu demersul reluării curselor regulate spre Israel, persoanele interesate în achiziţia de bilete şi efectuarea curselor sunt îndemnate să monitorizeze constant, din surse oficiale TAROM, atât disponibilitatea locurilor în aeronave (în funcţie de situaţie se pot face ajustări de dimensiuni/model al aeronavelor cu care sunt realizate cursele, respectiv a locurilor disponibile), cât şi informaţiile legate de viabilitatea zborurilor în sine (în urma monitorizărilor continue, unele zboruri pot fi anulate).

Publicitate

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române – TAROM a fost înfiinţată în anul 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor, fiind membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010. TAROM deţine o flotă de 18 aeronave şi are în portofoliul său un număr de 70 de destinaţii operate cu aeronave proprii sau deservite de partenerii săi code share. Din anul 1993, TAROM este companie membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA). AGERPRES

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Să aducem un strop de bucurie de Paști celor 32 de beneficiari ai Centrului de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte cu Dizabilități din Botoșani

Publicat

Publicitate
În apropierea Sărbătorii Învierii Domnului nostru Iisus Hristos, Biserica „Pacea”, din Botoșani, vă invită să aduceți un strop de lumină și umanitate în viața celor 32 de beneficiari ai Centrului de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte cu Dizabilități (C.I.A.P.A.D.) din Botoșani.
Am fost deja acolo, le-am trecut pragul și inimile. Ne-au întâmpinat cu zâmbete, cu ochi care se luminează la cea mai mică atenție, cu o bucurie sinceră, de copil.
Am descoperit un loc curat, cald, îngrijit cu dragoste. O echipă de oameni dedicați, care le sunt și sprijin, și familie, zi de zi.
Mulți dintre acești oameni trăiesc în centru de zeci de ani.
Trupurile lor au fost încercate de boală, dar sufletele… sunt luminoase, vii, pline de speranță.
Mai presus de orice dar material, ei tânjesc după prezență.
Prezența noastră, chiar și pentru puțin timp, înseamnă enorm pentru ei.
Totuși, în prag de sărbători, ne dorim să le oferim și daruri concrete, care să le aducă bucurie.
Ne dorim să dăruim fiecărui beneficiar (16 femei și 16 bărbați):
• Un trening nou (fără fermoar, preferabil cu glugă)
• O pijama nouă, comodă și de bumbac
• Șosete
• Șlapi
Alături de acestea, vrem să dăruim tuturor:
• Un tort diplomat cu fructe
• Suc (8 sticle de 2L)
• Pizza (16 bucăți – câte o jumătate pentru fiecare)
• Flori în ghiveci, pe care le vor planta în curte
• Șampoane și geluri de duș parfumate
• Pufuleți și prăjiturele fără ciocolată
• banane și portocale
• Pungi de cadou mari și vesele
• 2 saltele antiescare și 3 cearșafuri impermeabile 90/200 cm
• Detergent, balsam de rufe și produse de curățenie parfumate
Toate darurile pot fi aduse la Biserica Pacea, Botoșani, până MARȚI – 15 APRILIE, între orele 12:00 și 16:30, în orice zi de JOI până MARȚI (cu excepția zilei de luni).
Pentru o bună organizare, vă rugăm să notați pe pachet: „F/B, nr. beneficiarului și prenumele acestuia” (ex. „B nr. 6 Marian” /” F. Nr. 2 Carmen” ).
Telefon voluntar: 0722 179 366
Pentru trimitere prin curier:
Preot Marian Macuc
Biserica Pacea (Cimitirul Pacea)
Str. Pacea nr. 114, Botoșani
Tel: 0722 179 366 / 0753 723 189
Un gest mic din partea noastră poate umple sufletul cuiva de lumină.
Sărbătoarea Paștelui nu este doar despre ouă roșii și haine noi, ci despre a ne apropia de oameni și a oferi lumină celor din jur. Despre a-i îmbrățișa, chiar și de la distanță, cu inima.
Și o distribuire poate contribui la bucuria semenilor noștri!
Vă mulțumim mult!
P.S.- Oricine dorește își poate alege o persoană din listă și să-l bucure cu ce dorește.
– Update-ul îl vom face în comentarii. Acolo vom anunța ce s-a rezolvat și ce nu s-a rezolvat.
– Oricine va dori, ne va putea însoți atunci când le vom oferi cadourile, doar să anunțe din timp voluntarul nostru, pentru a ști cum ne vom organiza în ziua respectivă.
Sursa: Parohia Pacea

Citeste mai mult

Eveniment

FOTO&VIDEO: Vijelia a rupt din rădăcini un copac de aproape zece metri, care s-a prăbușit peste cablurile de telefonie și TV, pe strada Bucovina din municipiul Botoșani

Publicat

Publicitate

Încă de la intrarea în vigoare a codului galben de vânt, viscol și ninsori, pompierii militari au fost la datorie pentru gestionarea efectelor generate de vremea rea.

Primele intervenții au avut loc, în urmă cu puțin timp. Bucăți de tencuială de pe fațada unui bloc de pe Bulevardul George Enescu au fost desprinse de vânt și puteau să cadă, în orice moment, peste trecători și mașinile parcate în zonă.

Pompierii din cadrul Detașamentului Botoșani au acționat rapid și au înlăturat pericolul.

Câteva străzi mai departe, pe Bucovina, un copac de aproximativ zece metri, rupt din rădăcini, s-a prăbușit peste cablurile de telefonie și TV.

Pompierii de la Detașamentul Botoșani au tăiat copacul, bucată cu bucată. Pe timpul intervenției, circulația în zonă a fost întreruptă, acest lucru fiind realizat cu ajutorul agenților de la Poliția Rutieră.

Potrivit datelor transmise de furnizorul de electricitate, la ora 14:00, în localitățile Mănăstirea Doamnei și Baisa erau probleme cu alimentarea cu energie electrică, fiind afectați 1427 de consumatori.

Publicitate

Vă reamintim faptul că, județul Botoșani se află sub incidența unei atenționări meteorologice tip Cod Galben de intensificări ale vântului, viscol și ninsori, până la ora 23:00. Potrivit acestora, vântul va sufla cu viteze de 50-70 km/h.

Totodată, sunt anunțate ninsori, care temporar vor fi viscolite. Pe alocuri, se va depune strat de zăpadă, în medie, de 5…10 centimetri.

În perioada cu vânt puternic, fiți foarte atenți dacă vă deplasați în zone cu panouri publicitare, copaci sau stâlpi de electricitate care ar putea fi doborâți. Dacă este posibil, întrerupeți orice activitate în aer liber și adăpostiți-vă în locuințe sau în spații care să vă asigure protecția!

Parcați autoturismele în locuri ferite!

Nu atingeți firele de electricitate dacă sunt căzute la pământ și nu vă adăpostiți aproape de construcții improvizate: corturi, schele sau clădiri cu fațade ce prezintă semne de degradare.

Dacă sunteți nevoiți să porniți la drum, informați-vă despre condițiile de trafic. Puneți în mașină lucruri necesare în caz de urgență: lanțuri antiderapante, lopată pentru zăpadă, lanternă, un sac cu nisip, apă, pături, încărcător pentru telefon.

În situații de urgență, care vă pun în pericol viață sau bunurile, sunați imediat la 112!

Informații despre modul de comportare în cazul producerii unor situații de urgență sau alte date utile despre manifestarea fenomenelor meteorologice periculoase pot fi obținute prin accesarea portalului fiipregatit.ro sau prin intermediul aplicației DSU, care poate fi descărcată gratuit din Google Play Store și AppStore.

 

Citeste mai mult

Eveniment

Opt din zece români returnează ambalajele cu simbol SGR. Jumătate sunt motivați de recuperarea garanției plătite

Publicat

Publicitate

Opt din zece români (82%) returnează toate ambalajele cu simbol SGR, procent în creștere cu 12% comparativ cu iunie 2024 (70%), iar 51% sunt motivați în principal de recuperarea garanției plătite, conform rezultatelor studiului realizat de Reveal Marketing Research.

În ceea ce privește frecvența cu care românii returnează ambalajele cu garanție, 34% le aduc la punctele de colectare o dată pe săptămână, 32% de 2-3 ori pe săptămână, iar 18% o dată pe lună.

În plus, rezultatele studiului arată că ambalajele de plastic cu garanție sunt cele mai frecvent returnate de către români (72%), urmate de ambalajele de sticlă (60%) și de cele din metal (51%). În funcție de gen, bărbații obișnuiesc să returneze, într-o măsură semnificativ mai mare decât femeile, toate tipurile de ambalaje la punctele de colectare.

Referitor la motivația principală care stă la baza obiceiului de a returna ambalajele cu simbol SGR, se poate observa o creștere semnificativă de la 39% (iunie 2024), la 51% (martie 2025) în rândul celor care declară că recuperarea banilor plătiți pe garanție reprezintă principalul imbold. Bărbații (55% comparativ cu 47% în cazul femeilor) și persoanele mature cu vârste cuprinse între 45-55 ani (57% vs. 51% total eșantion) se diferențiază prin faptul că acordă o importanță semnificativ mai mare recuperării garanției de la achiziție.

Totodată, 36% dintre români și-au schimbat obiceiurile de cumpărare a băuturilor ca urmare a implementării SGR. În noiembrie 2023, 44% dintre români considerau că nu își vor modifica comportamentul de cumpărare și consum al băuturilor îmbuteliate odată cu implementarea Sistemului de Garanție-Returnare.

În prezent, procentul celor care declară că nu și-au schimbat obiceiurile rămâne asemănător cu cel de anul trecut (59%), datele indicând că românii s-au adaptat rapid și mai bine decât se așteptau la noul sistem de gestionare a deșeurilor.

Publicitate

Cu toate acestea, 36% dintre români observă schimbări ale modului în care cumpără băuturi îmbuteliate odată cu implementarea SGR. Astfel, 16% aleg ambalaje mai mari, pentru a plăti de mai puține ori garanția, în timp ce 10% cumpără mai rar, iar 10% aleg produse mai ieftine la raft.

‘Rezultatele studiului arată o adaptare rapidă a românilor la Sistemul de Garanție-Returnare, cu un procent în creștere al celor care returnează toate ambalajele, motivați în principal de recuperarea garanției plătite. Totodată, 36% dintre români spun că și-au modificat comportamentul de cumpărare ca urmare a implementării SGR. În acest context, studiile de tip Customer Decision Journey pot fi un instrument valoros pentru brandurile care vor să înțeleagă mai bine cum influențează aceste schimbări criteriile și deciziile de achiziție ale consumatorilor,’ a declarat Marius Luican, director general Reveal Marketing Research.

Doar 47% dintre români se declară multumiți sau foarte mulțumiți de modul de funcționare a Sistemului de Garanție-Returnare. Astfel că, în viziunea românilor principalele soluții identificate pentru îmbunătățirea acestuia sunt creșterea numărului de puncte de returnare (48%), valoarea mai mare a garanției (27%) și campaniile de informare și educație (21%).

Studiul Reveal Marketing Research s-a desfășurat online în perioada 17-25 martie 2025 pe un eșantion reprezentantiv pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, din mediul urban și rural, utilizatori de internet. Mărimea eșantionului a fost de 1.011 respondenți, iar eroarea maximă de eșantionare este +/-3,1% la un nivel de încredere de 95%.

AGERPRES

Citeste mai mult

Educație

Eveniment de amploare pentru elevi la Botoșani: „Școala de bani – tineri pregătiți pentru viitor”. Vineri, la Sala Polivalentă

Publicat

Publicitate

Inspectoratul Școlar Județean Botoșani, în parteneriat cu Banca Comercială Română – sucursala Botoșani, Consiliul Județean al Elevilor, Camera de Comerț și Industrie Botoșani, organizează cel mai mare eveniment de educație financiară dedicat elevilor din județ: „Școala de bani – tineri pregătiți pentru viitor”.

Activitatea va avea loc vineri, 11 aprilie 2025, în intervalul 11:00 – 13:00, la Sala Polivalentă „Elisabeta Lipă” din Botoșani. Accesul participanților în sală se va face între 10:00 și 10:45, organizatorii recomandând punctualitate pentru buna desfășurare a evenimentului.

Evenimentul se adresează elevilor din clasele a VIII-a până la a XII-a, având ca obiectiv dezvoltarea competențelor financiare și stimularea interesului tinerilor pentru educația economică, iar profesorii de științe socio-umane, consilierii educativi și cadrele didactice care predau educație financiară au fost invitați să încurajeze participarea elevilor la această activitate cu caracter formativ.

Organizatorii promit momente interactive și atractive, dar și premii frumoase pentru participanți, după ce, pentru o bună organizare, cadrele didactice au realizat înscrierea elevilor până pe 9 aprilie 2025.

„Venim în sprijinul elevilor cu un eveniment dinamic și util pentru viitorul lor. Este important ca tinerii să fie pregătiți să ia decizii financiare responsabile. Vă așteptăm cu drag la eveniment!”, a transmis inspectorul școlar pentru discipline socio-umane din cadrul ISJ Botoșani, profesor Ana Gabriela Tănase.

Publicitate
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending