Connect with us

Eveniment

REZIDENȚIAT 2022. Peste 10.000 de candidați susțin ASTĂZI concursul de intrare în medicină, medicină dentară sau farmacie

Publicat

Publicitate

Astăzi se desfășoară concursul de Rezidenţiat, la care sunt înscriși peste 10.000 de candidați. Dintre aceștia, aproximativ 5.800 vor concura pe locuri şi posturi din cadrul unităţilor sanitare din subordinea Ministerului Sănătăţii.

Sunt 10.330 de candidaţi înscriși la concurs. Aceştia vor concura pentru 5.866 locuri şi posturi din cadrul unităţilor sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii şi a autorităţilor publice locale, pentru cele 3 domenii de pregătire: 4.734 locuri şi posturi pentru domeniul medicină, 621 locuri pentru domeniul medicină dentară şi 511 locuri şi posturi pentru domeniul farmacie, potrivit Mediafax.

Rezidențiat 2022: Reguli la examen

Ministerul Sănătății organizează în 20 noiembrie concursul de admitere în rezidențiat pe loc și pe post în domeniile medicină, medicină dentară și farmacie.

Concursul se desfăşoară în centrele universitare Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Târgu Mureş şi Timişoara.

Concursul se desfăşoară sub formă de test-grilă cu 200 de întrebări pentru fiecare domeniu, identice pentru toate centrele universitare în care se organizează concursul, pe o durată de 4 ore. Întrebările sunt diferite, în funcţie de domeniu.

Publicitate

Alegerea unui loc sau post este condiţionată de obţinerea unui punctaj minim de promovare de 60% din punctajul maxim realizat la nivel naţional pentru cele 200 de întrebări pentru fiecare domeniu.

Ocuparea locurilor/posturilor în specialitate se face în ordinea punctajului de promovare obţinut, în limita locurilor/posturilor publicate la concurs.

Rezidențiat 2022: Desfăşurarea concursului

Duminică, 20 noiembrie, începând cu ora 8.30, candidaţii pot intra în sala în care au fost repartizaţi. La intrarea în sala de concurs candidații se legitimează în faţa şefului de sală cu buletinul/cartea de identitate sau paşaportul, documente ce trebuie să fie în termen de valabilitate. Cei fără un astfel de document valabil nu sunt primiţi în sala de concurs.

Candidaţii care prezintă simptome respiratorii se adresează organizatorilor pentru a putea fi îndrumați într-o sală specială în care se asigură distanța de cel puțin 2 metri între persoane, ventilație corespunzătoare a spațiului, măști de protecție și dezinfectant.

Începând cu ora 9.00, candidaţilor li se împart grilele pentru răspuns şi câte o cariocă de culoare neagră pentru completarea grilei (atât pentru completarea răspunsurilor considerate corecte, cât şi pentru completarea datelor de identitate).

Sacii sigilaţi conţinând caietele cu întrebări vor fi aduşi la săli în jurul orei 9.30. Integritatea acestor saci este constatată de şeful de sală şi de 3 candidaţi din sala respectivă.

La ora 10.00 se desigilează sacii în toate sălile de concurs din toate centrele universitare.

Li se împart apoi candidaţilor caietele cu întrebări, ţinându-se cont de tipul de grilă primit anterior. Din momentul în care în sala concurs a fost distribuit ultimul caiet începe măsurarea timpului de concurs, care este de 4 ore. Şeful de sală notează la loc vizibil (fie prin scriere pe tablă, fie pe o hârtie, care este afişată) şi informează candidaţii despre ora de începere şi ora de terminare a concursului.

Fiecare candidat verifică caietul cu întrebări, precum şi corespondenţa dintre caietul cu întrebări şi tipul de grilă primit anterior. La solicitarea candidatului, caietele cu greşeli de tipărire sunt înlocuite de şeful de sală. Întreaga responsabilitate asupra corespondenţei dintre tipul de grilă şi cel al caietului cu întrebări revine candidatului.

Candidaţii care nu sunt prezenţi în sală în momentul deschiderii sacilor cu caietele cu întrebări (ora 10.00) nu mai au acces în sala de concurs.

Rezidențiat 2022: tipuri de întrebări şi modul de punctare

Cele 200 de întrebări de concurs sunt de două tipuri, astfel:

25% din total sunt întrebări tip complement simplu, cu un singur răspuns corect posibil din 5; se notează fiecare întrebare cu răspuns corect cu 4 puncte; dacă la aceste întrebări candidaţii marchează mai mult sau mai puţin de un răspuns corect, întrebarea se anulează (punctaj 0)

75% din total sunt întrebări tip complement multiplu, cu 2 – 4 răspunsuri corecte; fiecare întrebare cu răspunsuri corecte este notată cu 5 puncte; dacă la aceste întrebări candidatul marchează mai puţin de două sau mai mult de 4 răspunsuri, întrebarea se anulează (punctaj 0).

Rezidențiat 2022: reguli pentru candidați la concurs

În timpul concursului candidaţii nu au voie să consulte niciun fel de materiale, să discute cu ceilalţi candidaţi, să copieze sau să aibă asupra lor aparatură electronică de comunicare. Materialele documentare sunt depozitate într-un loc din sală unde candidaţii nu au acces până la terminarea concursului. Tot aici se vor depozita şi telefoanele mobile sau alte dispozitive electronice de comunicare, ce vor fi închise pe toată durata probei de concurs.

Candidaţii îşi vor strânge părul astfel încât urechile să fie vizibile, iar cei ce poartă proteze auditive sunt rugaţi să le scoată pe perioada celor 4 ore de concurs, pentru a se evita suspiciunea de transmitere a informaţiilor prin radiorecepţie. Candidatele care din motive obiective (medicale, culturale, etc.) poartă capul acoperit vor fi însoțite de o supraveghetoare la grupul sanitar pentru a se confirma lipsa aparaturii de comunicare.

În cazul unor suspiciuni justificate, din dispoziția șefului de sală se poate solicita controlul candidaților respectivi. Orice abatere (comunicare între candidaţi, copiere, păstrarea asupra candidatului în timpul concursului a oricărei aparaturi de transmisie, înşelăciune asupra identităţii) este socotită fraudă şi se sancţionează cu eliminarea din concurs.

Candidaţilor le este permis să păstreze pe perioada celor 4 ore de concurs o sticluţă cu cafea/apă/răcoritoare şi ciocolată/sandviciuri/biscuiţi numai cu ambalaj transparent, în cantităţi rezonabile şi numai pentru utilizare personală.

Candidaţii care tulbură liniştea în sala de concurs sau îi perturbă pe alţi candidaţi sunt avertizaţi de şeful de sală să îşi revizuiască atitudinea. În cazul în care nici după cel de-al doilea avertisment nu se liniştesc, sunt somaţi să părăsească sala de concurs. În acest caz se întocmeşte un proces-verbal semnat de şeful de sală şi supraveghetorii din sala respectivă, iar cel în cauză predă grila de răspuns şi caietul cu întrebări şi părăseşte sala de concurs.

Din motive de securitate cibernetică, în ziua concursului, în intervalul orar 10.00 – 14.00, site-urile oficiale ale universităţilor de medicină şi farmacie îşi suspendă activitatea.

La expirarea timpului de concurs toţi candidaţii au obligaţia să înceteze completarea grilei de răspuns. Cei care nu se supun acestei obligaţii vor fi avertizaţi de şeful de sală; dacă şi după avertizare candidatul va continua completarea grilei de răspuns, acesta poate fi sancţionat prin eliminarea din concurs. Eliminarea va fi consemnată în procesul-verbal al sălii respective.

La terminarea concursului candidaţii predau şefului de sală, sub semnătură, grila de răspuns. Caietul cu întrebări rămâne în posesia candidaţilor, cu excepţia celor care, indiferent de motiv, părăsesc sala în primele 3 ore de concurs.

Grila corectă se afişează pe site-ul oficial al rezidenţiatului şi pe site-urile universităţilor de medicină şi farmacie organizatoare în ziua concursului, începând cu ora 16.00.

Eventualele contestaţii privind răspunsurile corecte sunt depuse de candidaţi până la data de 21 noiembrie 2022, ora 16.00 . Contestaţiile se depun la sediul comisiei locale de concurs anunţat pe site-ul universităţii de medicină şi farmacie unde a fost susţinut concursul, numai prin poştă electronică sau fax. Nu se pot depune contestaţii privind corectarea manuală a grilelor de concurs. Contestaţiile depuse după expirarea termenului mai sus menţionat sau adresate altor instituţii nu se iau în considerare.

Rezidențiat 2022: departajarea candidaților

Departajarea candidaţilor cu punctaj egal se face pe baza punctajului ponderat, care reflectă modul în care candidații au răspuns la întrebările considerate cu grad de dificultate mai mare. Acest grad de dificultate al întrebărilor este calculat în funcție de numărul de răspunsuri corecte la întrebarea respectivă raportat la numărul total de candidați.

Departajarea candidaţilor care au obţinut punctajul maxim posibil se face prin susţinerea unei probe suplimentare de departajare. Această probă constă în 100 de întrebări din tematica şi bibliografia aprobate, de tip complement multiplu, alcătuite cu 24 de ore înainte de susţinerea probei, într-un sediu securizat. Această probă are loc în ziua de sâmbătă, 26 noiembrie 2022, în centrul universitar Bucureşti. Corectura se face în mod electronic în sala de concurs, în prezenţa candidaţilor. Rezultatele sunt folosite pentru alcătuirea unei ierarhizări a candidaţilor care au obţinut punctajul maxim posibil. Candidaţii care nu se prezintă la proba de departajare figurează în clasificare în ordine alfabetică, după ierarhizarea candidaţilor care au susţinut proba de departajare.

Rezidențiat 2022: Rezultate. Alegerea postului sau a locului în specialitate şi a centrelor de pregătire

Alegerea locurilor/posturilor în specialitate şi a centrelor de pregătire se face prin teleconferinţă, pe baza punctajului şi a clasificărilor anunţate, în 3 zile consecutive, stabilite de comun acord între Ministerul Sănătăţii şi instituţiile de învăţământ superior cu profil medical acreditate, în intervalul orar 8.30–20.30.

Candidaţii se vor putea prezenta în unul dintre centrele universitare: Arad, Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş sau Timişoara.

Dacă repartiţia nu se finalizează în prima zi, respectiv în cea de-a doua sau în cea de-a treia zi, va continua în ziua următoare în acelaşi interval orar sau, după caz, până la epuizarea locurilor/posturilor publicate la concurs sau a candidaţilor care au drept de a alege un loc/post. Locurile şi posturile rămase disponibile se vor afişa pe pagina de internet la sfârşitul fiecărei zile de repartiţie.

Comisiile desemnate vor elibera fiecărui candidat care alege loc/post o adeverinţă în care se vor menţiona locul/postul, specialitatea şi centrul universitar alese.

 Urmăriți știrile Botosani24.ro și pe Google News

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Burse școlare 2025: Plățile pentru luna mai se fac în iunie, diferențiat pe categorii

Publicat

Publicitate

Elevii vor primi bursele școlare aferente lunii mai în cursul lunii iunie, cel mai probabil în jurul datei de 20 iunie, conform metodologiei citate de Edupedu.ro. Plățile se efectuează diferențiat, în funcție de categoria bursei, scrie alba24.ro.

Valoarea burselor în anul școlar 2024–2025:

  • Bursa de excelență – 700 lei (tip II) sau 925 / 1.850 / 2.775 / 3.700 lei (tip I)

  • Bursa de merit – 450 lei/lună

  • Bursa de reziliență – 300 lei/lună

  • Bursa socială – 300 lei/lună

  • Bursa tehnologică – 300 lei/lună

    Publicitate
  • Pentru mamele minore – 700 lei/lună

Primele trei tipuri de burse (merit, reziliență și tehnologică) se calculează în funcție de cuantumul minim stabilit, zilele lucrătoare și cele de vacanță din luna respectivă. Bursa socială are o valoare fixă, neinfluențată de structura lunii.

Calendarul plăților:

  • În iunie, elevii primesc bursele pentru luna mai

  • În iulie, vor fi virate bursele aferente lunii iunie

Elevii care susțin Evaluarea Națională sau Examenul de Bacalaureat vor beneficia de burse inclusiv pentru zilele în care participă la examene, până la afișarea rezultatelor.

Posibilitatea suplimentării burselor:

Consiliile de administrație ale unităților de învățământ pot decide majorarea cuantumului burselor în funcție de:

  • Fondurile alocate de autoritățile publice locale

  • Alte venituri obținute în conformitate cu legislația în vigoare

Citeste mai mult

Eveniment

Cum arată noul orar al elevilor de liceu, după specializare. Planuri-Cadru 2025

Publicat

Publicitate

Ministerul Educației a publicat luni, 16 iunie, noile planuri-cadru pentru învățământul liceal de zi, care stabilesc numărul de ore alocat fiecărei discipline, în funcție de profil și specializare, scrie alba24.roMinisterul Educației a publicat luni, 16 iunie, noile planuri-cadru pentru liceu. Acestea includ detalii despre numărul de ore pe discipline, pentru fiecare profil și specializare, la învățământul liceal de zi.

Planurile-cadru pentru învățământul liceal cu frecvență zi se aplică progresiv, începând cu generația de elevi care intră în clasa a IX-a în anul școlar 2026−2027.

În anul școlar 2025-2026, pentru învățământul liceal și cel profesional se mențin în aplicare planurile-cadru care au fost aplicate în anul școlar 2024-2025.

”Proiectul planului-cadru pentru învățământul liceal va reprezenta fundamentul de la care se va pleca în pilotarea acestuia în școlile pilot.

Avem la nivel liceal conținuturi și manuale depășite de vremuri, planuri-cadru care nu se înscriu în logica curriculară modernă, iar metodele de predare nu au mai fost îmbogățite semnificativ cu noile evoluții tehnologice și didactice în domeniu.

Noile planuri-cadru au rezultat din integrarea unor sugestii din perioada dezbaterilor naționale (februarie-martie 2025)”, a anunțat ministrul Daniel David, într-un comunicat.

Noile planuri-cadru pentru liceu. Discipline

Potrivit comunicatului transmis de minister, principalele idei cuprinse în Ordinele de ministru pentru planurile-cadru din învățământul liceal:

Publicitate
  • gramatica, istoria și geografia se reîntorc explicit în curriculumul de la nivel liceal / crește numărul de ore dedicate acestor discipline față de propunerile inițiale, doar cu condiția focalizării acestora pe cultura națională
  • disciplinele legate de stilul de viață sănătos, autocunoașterea și autoreglarea psihologică, sportul în echipă și arte vor fi obligatoriu prezentate în oferta școlii către elevi (opționale)
  • educația antreprenorială este integrată cu disciplina obligatorie de economie și vor fi incluse unități de învățare explicite în disciplina de consiliere și orientare

Noile planuri-cadru pentru liceu. Competențe cheie

Cele opt (8) competențe cheie sunt:

  • (1) competențe de limbă/comunicare (alfabetizare)
  • (2) competențe multilingvistice
  • (3) competențe STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică)
  • (4) competențe digitale
  • (5) competențe de viață (personale/sociale/de a învăța să învățăm)
  • (6) competențe civice
  • (7) competențe antreprenoriale
  • (8) competențe de expresie și sensibilitate culturală

Noile planuri cadru pentru liceu. Detalii

La nivelul filierei teoretice, nu s-au tăiat ore. În cazul unor discipline, o parte din ore s-a descentralizat la decizia școlii și/sau a elevilor, transmite ministrul.

Filiera teoretică

Profilul real, specializarea matematică-informatică

  • Profilarea specializării: Matematica, Informatica și Tehnologia informației și a comunicațiilor au fiecare câte o oră în plus, pe parcursul ciclului liceal.
  • Celelalte discipline: Rămân cu același număr de ore, au ore în plus sau se descentralizează pe parcursul ciclului liceal.
  • Disciplinele pot dobândi ore în plus din curriculum de specialitate flexibil și/sau din CDEOȘ.

Profilul real, specializarea științe ale naturii

  • Profilarea specializării: Fizica rămâne cu același număr de ore, iar chimia și biologia au fiecare o oră în plus în fiecare an, ajungând astfel la nivelul fizicii și matematicii.
  • Celelalte discipline: Rămân cu același număr de ore, au ore în plus sau se descentralizează și pot fi completate cu ore din curriculum de specialitate flexibil și/sau din CDEOȘ, pe parcursul ciclului liceal.
  • Disciplinele pot dobândi ore în plus din curriculum de specialitate flexibil și/sau din CDEOȘ.

Profilul umanist, specializarea științe sociale

  • Profilarea specializării: Disciplina socio-umană, limba și literatura română și limba modernă 1 au fiecare două ore în plus, pe parcursul ciclului liceal.
  • Celelalte discipline: Rămân cu același număr de ore, au ore în plus sau se descentralizează pe parcursul ciclului liceal.
  • Disciplinele pot dobândi ore în plus din curriculum de specialitate flexibil și/sau din CDEOȘ.

Profilul umanist, specializarea filologie

  • Profilarea specializării: Limba și literatura română și limba modernă 1 au fiecare câte două ore în plus, pe parcursul ciclului liceal.
  • Celelalte discipline: Rămân cu același număr de ore, au ore în plus sau se descentralizează pe parcursul ciclului liceal.
  • Disciplinele pot dobândi ore în plus din curriculum de specialitate flexibil și/sau din CDEOȘ.

Planurile-cadru pentru filiera vocațională și cea tehnologică au fost elaborate pentru a satisface constrângerile specifice acestor domenii.

AICI, noile planuri-cadru pentru liceu.

Noile planuri-cadru de liceu. Variantă propusă pentru pilotare

”Pe lângă varianta standard, am propus pentru pilotare o variantă de plan-cadru care încurajează mai mult descentralizarea și personalizarea educației la nivel de unitate școlară și elevi, cu asistența de specialitate din partea ministerului pentru asigurarea calității educației în procesul de personalizare și în avizarea finală a variantei propuse de școala care alege să piloteze.

Variantele propuse pentru pilotare trebuie să aibă ca țintă profilul absolventului și examenul de bacalaureat. Constrângerile sunt determinate și de obligativitatea introducerii disciplinelor din trunchiul comun al planurilor-cadru standard și de congruența cu filiera/profilul/specializarea unde se implementează.

Unitatea care pilotează se va prezenta public ca atare, inclusiv pe site-ul propriu, și va include planurile-cadru specifice pilotate în contractul educațional. Ministerul va stimula calitatea educației prin comisiile de experți care vor oferi consultanță în procesul de personalizare a planului-cadru și vor aviza varianta finală a acestora”, mai precizează minstrul David.

Vezi PO_program_pilotare

Vezi PO_program_pilotare_ANEXA1

Pași după adoptarea planurilor-cadru

Odată adoptate planurile-cadru, vor urma apoi:

  • Elaborarea programelor. Conținuturi relevante și aerisite, după modele europene, vor fi create de echipe mixte de specialiști din mediul preuniversitar și universitar, pentru a se asigura continuitate între cele două cicluri.
  • Un procent de 25% din orele pentru fiecare disciplină va trebui să fie folosit pentru: (1) consolidarea competențelor; (2) activități remediale și (3) extinderea competențelor dobândite la utilizarea în viața cotidiană.
  • Acest demers va fi însoțit de standarde de evaluare și notare, pentru a face comparabile evaluările între unități școlare și profesori, precum și pentru fundamentarea unor decizii ulterioare de politici educaționale.
  • Noile manuale. Acestea vor fi gândite prin relație cu programele propuse și după modele europene, combinând versiunile clasice cu cele digitalizate (inclusiv activități interactive online/gaming/inteligență artificială etc.), în funcție de specificul disciplinei și practicile europene.
  • Formarea profesorilor. Profesorii vor fi invitați în programe de formare, pentru a implementa eficient noul model curricular, mai transmite ministerul.

Citeste mai mult

Eveniment

FOTO: Accident la Lunca! Trei persoane au ajuns la spital

Publicat

Publicitate

Un accident rutier a avut loc, în urmă cu puțin timp, în localitatea Lunca. În eveniment au fost implicate două autoturisme.

La caz s-au deplasat pompierii din cadrul Punctului de Lucru Flămânzi, cu o autospecială de stingere și modul de descarcerare și două ambulanțe SMURD, printre care și cea de terapie intensivă mobilă.

Aceștia au constat faptul că nu erau persoane încarcerate, ambele mașini fiind în afara părții carosabile.

Trei persoane au fost rănite. Acestea au fost preluate de echipajele SMURD și transportate la spital pentru îngrijiri medicale de specialitate.

Pompierii au acționat și pentru înlăturarea pericolului de incendiu, fiind deconectate bornele bateriilor.

Publicitate

Citeste mai mult

Educație

Ministerul Educației lansează cel mai amplu proiect pentru cariera elevilor

Publicat

Publicitate

Ministerul Educației și Cercetării a semnat, luni, contractul de finanțare aferent proiectului non-competitiv ‘Practici transformaționale în consilierea și orientarea carierei (ConsEDU)’.

Potrivit unui comunicat al Ministerului Educației, obiectivul general al proiectului îl constituie consolidarea calității serviciilor de consiliere și orientare în carieră (COC) din învățământul primar, gimnazial și liceal, prin alinierea acestora la bunele practici europene și la tendințele pieței muncii actuale și viitoare.

Proiectul are o durată de implementare de 48 de luni, începând cu data de 1 iulie, și beneficiază de o finanțare totală eligibilă în valoare de 128.777.992,45 lei (echivalentul a 25.755.598,49 euro).

‘Consolidarea serviciilor de consiliere și orientare în carieră, pentru a trece dincolo de forme fără fond, este un angajament fundamental al Ministerului Educației și Cercetării față de sistemul de educație din țară. Acest proiect deblochează demersuri angajate de mai mult timp prin legislație, dar adesea amânate ca urmare a unor probleme economico-financiare, cu impact pozitiv asupra formării de resursă umană calificată, dotărilor cu materiale de specialitate, creării unor resurse naționale complexe și accesibile online și, nu în ultimul rând, asupra politicilor în domeniu. În final, câștigătorii vor fi școala și copiii’, a afirmat ministrul interimar al Educației, Daniel David, citat în comunicat.

Proiectul ConsEDU își propune formarea a 2.500 de consilieri școlari, 2.000 de diriginți și 500 de învățători, prin programe specializate, precum și dotarea a 2.500 de unități de învățământ cu kituri de testare și instrumente de consiliere.

Dezvoltarea și extinderea serviciilor de consiliere și orientare profesională oferite la nivelul unităților de învățământ și al structurilor specializate (CJRAE/CMBRAE), furnizarea de servicii de informare, consiliere, coaching individual, evaluare vocațională și orientare pentru elevi și familiile acestora sunt alte obiective ale proiectului.

Publicitate

De asemenea, se urmăresc dezvoltarea unei platforme naționale IT dedicate consilierii și orientării în carieră, care va integra resurse educaționale digitale, instrumente de evaluare psihoaptitudinală, module de consiliere online, baze de date și rapoarte personalizate și pilotarea modelului integrat whole school approach prin activități de mentorat desfășurate cu elevi din clasele a VIII-a și a XII-a.

Alte obiective sunt elaborarea cadrului național actualizat privind standardele de calitate pentru activitatea de consiliere, profilul profesional al consilierului școlar și codul etic aferent și derularea unui program acreditat de formare profesională continuă pentru specialiștii în consiliere și orientare.

Proiectul este finanțat în cadrul Programului Educație și Ocupare, Prioritatea P07 – Creșterea calității ofertei de educație și formare profesională pentru asigurarea echității sistemului și o mai bună adaptare la dinamica pieței muncii și la provocările inovării și progresului tehnologic, Obiectiv specific ESO4.5, Acțiunea 7.e.2 – Facilitarea accesului informat și a participării active la programe de educație, în acord cu interesele și competențele elevilor, cât și cu nevoile pieței muncii.

Ministerul Educației și Cercetării implementează proiectul în parteneriat cu Universitatea din București, Centrul Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională – CMBRAE, Casa Corpului Didactic București și Inspectoratul Școlar Județean Iași.

Proiectul se va desfășura la nivel național, în toate cele opt regiuni de dezvoltare ale țării, adresându-se direct elevilor din învățământul preuniversitar, cadrelor didactice, consilierilor școlari și familiilor. AGERPRES

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending