Connect with us

Actualitate

Revolut vrea să lanseze sucursala locală din România în decembrie

Publicat

Publicitate

Revolut vrea să lanseze o sucursală în România în luna decembrie a acestui an, după ce anul trecut anunţa lansarea în primul trimestru din 2024, conform informaţiilor prezentate luni, în cadrul unei conferinţe, de reprezentanţii băncii.

Gabriela Simion, general manager sucursala Revolut România, a declarat că întârzierea nu a avut legătură cu probleme întâmpinate pe piaţa locală.

„Din 2021 am început să oferim clienţilor români IBAN-uri locale în cadrul unui parteneriat cu o entitate bancară locală. Un an mai târziu, am iniţiat demersurile de reglementare pentru înfiinţarea unei sucursale locale în România, fiind înregistrată în registrul „Sucursale ale instituţiilor de
credit din alte state membre”, la Banca Naţională a României”, a precizat Gabriela Simion, General Manager Revolut Bank UAB Sucursala România.

De asemenea, Antoine Le Nel, chief growth & marketing officer, partener şi membru al Comitetului Executiv Revolut, a explicat că banca are intenţia de a deschide o sucursală în cadrul pieţelor în care operează.

El a precizat că deschiderea unei sucursale în România nu va însemna prezenţa fizică pe piaţa locală, cel puţin în viitorul apropiat.

„Actuala structură a portofoliului nostru ne permite să avem un business solid şi profitabil, indiferent de contextul macro-economic. Avem atât produse specific bancare, cât şi produse de lifestyle, investiţii, criptomonede, toate în acelaşi loc, în aceeaşi aplicaţie. Şi asta ne permite ca, indiferent de nivelul dobânzii sau de evoluţia pieţei în general, să continuăm să creştem”, a declarat Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer.

Publicitate

Acesta a adăugat că, acum, modelul de business al Revolut, care este unul axat pe produse scalabile la nivel global, a trecut într-o nouă etapă – cea a consolidării operaţiunilor şi a localizării produselor, pe măsură că baza clienţi creşte.

„În consecinţă, avem planuri mari în continuare în România. Planurile noastre sunt să continuăm să creştem în această piaţă, unde clienţii ne privesc cu multă simpatie şi încredere, şi să devenim principalul cont bancar pentru milioane de utilizatori. Vrem să fim prima opţiune de digital banking pentru clienţii români şi să răspundem nevoilor financiare, indiferent de etapa de viaţă în care se află”, a declarat Antoine Le Nel.

Potrivit acestuia, dacă la sfârşitul anului trecut, compania avea 38 de milioane de clienţi, creşterea susţinută din 2024 va duce compania la peste 50 de milioane de clienţi până la finalul anului.

„Am deschis sucursale în Irlanda, Franţa, Spania, Olanda, zilele trecute a devenit operaţională sucursala locală din Germania şi cea din România va fi funcţională până la final de an. Aceasta este următoarea provocare pentru noi – să rămânem globali, devenind relevanţi din perspectiva nevoilor clienţilor locali. Pe termen lung, ne propunem să continuăm să ne extindem operaţiunile, dar şi să devenim cât mai locali posibil, să fim prima opţiune de cont bancar principal, care integrează toate serviciile financiare de care clienţii au nevoie: plăţi, credite, economii, investiţii, debit direct, conturi pentru copii etc.”, a adăugat el.

La rândul său, Mariia Lukash, Head of Growth regiunea CEE, a explicat că transformările din perioada următoare vor da mai mult avânt şi produselor destinate clienţilor din zona de business (întreprinderi, antreprenori).

„În 2024, România a fost una dintre pieţele noastre principale, cu cea mai mare creştere a bazei de clienţi Revolut Business. Am adăugat, în medie, peste 1.000 de clienţi noi Revolut Business pe lună. De când am început să oferim servicii companiilor şi firmelor de pe piaţa locală, clienţii B2B au efectuat tranzacţii de peste 5,8 miliarde de euro pe piaţa locală şi procesăm lunar tranzacţii de peste 345 milioane de euro pentru clienţii Revolut Business, din diverse industrii (consultanţă, turism, e-commerce, IT, marketing şi publicitate). Volumul total al tranzacţiilor acceptate de clienţii noştri B2B s-a multiplicat de 5 ori pe parcursul ultimelor 12 luni complete. Suntem convinşi că şi în această verticală vom continua să creştem, pe măsură ce vom aduce tot mai multe soluţii de acquiring şi modalităţi de încasare de plăţi, iar sucursala locală va ajuta şi din acest punct de vedere”, a mai spus aceasta.

De altfel, banca a anunţat recent ca a început implementarea progresivă a IBAN-ului local românesc, care va fi furnizat, din ultimul trimestru al anului, de către sucursala din România a băncii.

„Toate conturile Revolut din România vor migra de la IBAN-urile puse la dispoziţie de un partener local la IBAN-urile oferite de sucursala locală Revolut. Migrarea se va realiza etapizat, până la sfârşitul anului, şi va permite companiei să răspundă nevoilor specifice ale clienţilor locali”, se arăta într-un comunicat al băncii. AGERPRES

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

FOTO Accident la Copălău: O mașină s-a răsturnat pe cupolă. Șoferul, transportat la spital

Publicat

Publicitate

Un accident rutier a avut loc, în această dimineață, pe DJ 208 H, în localitatea Cerbu. În eveniment a fost implicat un singur autoturism.

La fața locului s-au deplasat pompierii din cadrul Punctului de Lucru Flămânzi, cu o autospecială de stingere și modul de descarcerare, dar și o ambulanță aparținând Serviciului Județean de Ambulanță Botoșani.

Aceștia au constatat faptul că autoturismul era în afara părții carosabile, răsturnat pe cupolă și că nu erau persoane încarcerate.

Șoferul mașinii, un bărbat de 50 de ani, a fost preluat de echipajul medical și transportat la spital pentru îngrijiri de specialitate.

Pompierii au asigurat măsurile de prevenire a incendiilor.

Publicitate

Citeste mai mult

Eveniment

Companie de mobilier din România, amendată pentru trimiterea de SMS-uri comerciale nesolicitate

Publicat

Publicitate

O companie din România care se ocupă de fabricarea și comercializarea produselor de mobilier și decorațiuni a fost amendată de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), notează alba24.ro.

Potrivit unui comunicat al instituției, amenzile au fost aplicate după ce o persoană fizică a reclamat că a primit SMS-uri comerciale nesolicitate.

Amenzile

ANSPDCP a finalizat, în luna octombrie 2025, o investigație la operatorul Whitedecor SRL și a constatat încălcarea dispozițiilor art. 6 alin. (1) a), art. 7, art. 12 alin. (3), art. 15 și art. 17 și art. 21 din Regulamentul (UE) 2016/679, a anunțat autoritatea.

Operatorul a fost sancționat contravențional:

  • cu amendă în cuantum de 5082 lei (echivalentul a 1.000 EURO), pentru încălcarea dispozițiilor art. 6 alin. (1) lit. a), art. 7, art. 21 alin. (3) din Regulamentul (UE) 2016/679
  • cu amendă în cuantum de 5082 lei (echivalentul a 1.000 EURO), pentru încălcarea art. 12 alin. (3), art. 15, art. 17 și art. 21 din Regulamentul (UE) 2016/679

SMS-uri comerciale nesolicitate

”Investigația a fost demarată ca urmare a unei plângeri prin care o persoană fizică a reclamat că au fost încălcate dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679, referitoare la drepturile persoanelor vizate și consimțământul obținut din partea acestora.

În cursul investigației, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal a constatat că operatorul, ca urmare a unei achiziții, a transmis clientului, în mod repetat, mesaje comerciale nesolicitate pe numărul său de telefon.

Publicitate

Astfel, operatorul nu a făcut dovada existenței consimțământului obținut de la persoana vizată pentru prelucrarea datelor personale ale acesteia în scop de marketing, fiind astfel încălcate prevederile art. 6 alin. (1) lit. a), art. 7 și art. 21 alin. (3) din Regulamentul (UE) 2016/679”.

Solicitare de confirmare a datelor

Potrivit autorității, ”s-a constatat că persoana vizată a solicitat să i se confirme dacă datele sale personale sunt sau nu prelucrate de operator. În același timp, clientul a solicitat prin cererea sa inclusiv o copie a datelor prelucrate, în baza dispoziţiilor art. 15 din Regulamentul (UE) 2016/679.

De asemenea, clientul și-a exprimat opoziția față de prelucrarea datelor sale în scop de marketing direct și a solicitat ca datele sale personale să fie șterse din întreaga bază de date deținută de operator”.

Alte nereguli constatate

ANSPDCP a mai constatat că ”operatorul nu a făcut dovada transmiterii unui răspuns în termenul legal de cel mult o lună la cererea de exercitare a drepturilor de acces, opoziție și de ștergere din partea persoanei vizate. Prin urmare, au fost încălcate dispozițiile art. 12 alin. (3), art. 15, art. 17 și art. 21 din Regulamentul (UE) 679/2016”.

În același timp, în temeiul dispozițiilor art. 58 alin. (2) lit. c) și d) din Regulamentul (UE) 2016/679 s-au dispus față de operator și următoarele măsuri corective:

  • adoptarea unor proceduri interne privind modul de soluționare a cererilor depuse de persoanele vizate în temeiul art. 12-22 din Regulamentul (UE) 2016/679, respectarea în toate cazurile a dispozițiilor aplicabile privind analizarea și soluționarea fără întârziere a acestor cereri și comunicarea unor răspunsuri către persoanele vizate în cadrul termenelor legale, precum și instruirea regulată a personalului operatorului în acest sens
  • adoptarea unor proceduri interne privind modul de prelucrarea a datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate în scop de marketing direct, în vederea transmiterii de mesaje comerciale prin mijloace de comunicare electronică numai cu consimţământul expres prealabil și informat al persoanelor vizate, mai precizează ANSPDCP.

Citeste mai mult

Eveniment

Sfinții Martiri și Mărturisitori Năsăudeni: Atanasie Todoran din Bichigiu, Vasile din Mocod, Grigore din Zagra și Vasile din Telciu

Publicat

Publicitate

Acești sfinți martiri și mărturisitori năsăudeni au fost apărători ai credinței strămoșești și ai neamului românesc.

Atanasie Todoran s-a născut într-o familie de ţărani liberi înrudiţi cu strămoşii poetului George Coşbuc. A făcut parte dintr-un regiment încartiruit lângă Viena, de unde a dezertat şi s-a intors acasă. Urmărit de ostaşii împărăţiei, Atanasie s-a refugiat în Munţii Ţibleşului, din Maramureş, apoi în Chioar.

A fost închis apoi, câţiva ani, în Turnul Dogarilor din Bistriţa. Întors în satul natal, Atanasie Todoran s-a opus împărtăşirii fiului său cu azimă şi spovedirii lui de către preotul unit. Ulterior, şi-a îngropat fiul în ritul creştin ortodox.

În anii 1761-1762, alături de alţi fruntaşi, Atanasie a tratat cu guvernul de la Viena militarizarea a 21 de sate de pe Valea Bichigiului, Sălăuţei şi Someşului Mare. A cerut ca, prin înfiinţarea Regimentului de graniţă, românii să nu fie siliţi să-şi lepede credinţa.

La 10 mai 1763, la Salva, pe platoul “La mocirlă”, era organizată sfinţirea drapelelor de luptă şi depunerea jurământului de către cele nouă companii ale Regimentului de graniţă. Generalul Bukow însuşi venise special de la Viena ca să primească jurământul grănicerilor români.

Atunci a ieşit în faţă, călare, “Moş Tănase Todoran”, de 104 ani, care le-a spus grănicerilor: “De doi ani suntem grăniceri şi carte n-am primit de la înalta împărăteasă că suntem oameni liberi!… Apoi aşa nu vom purta armele, ca sfânta credinţă să ne-o batjocorească! Jos armele!”

Publicitate

Şi astfel, soldaţii care urmau să depună jurământul de credinţă faţă de austrieci au trecut de partea lui Atanasie, aruncând armele.

La 12 noiembrie 1763, pe acelaşi platou, au fost executaţi toţi cei găsiţi vinovaţi de revoltă. Atanasie a fost frânt cu roata, iar capul i-a fost legat de o roată “pentru că i-a reţinut pe oameni de la unire şi de la înrolarea în statutul militar grăniceresc”. Împreună cu el au fost spânzuraţi Vasile din Mocod, Grigore din Zagra şi Vasile din Telciu. Alţi 19 români au fost bătuţi cu vergi de fier, mulţi dintre ei murind sub lovituri.

Citeste mai mult

Cultura

Spectacol plin de emoție și aventură la Teatrul „Vasilache”: Întâmplări din Pădurea Veselă îi așteaptă pe cei mici și mari

Publicat

Publicitate

Teatrul pentru Copii și Tineret „Vasilache” din Botoșani îi invită pe iubitorii de povești, joi, 13 noiembrie 2025, de la ora 18:00, și duminică, 16 noiembrie 2025, de la orele 11:00 și 12:30, să se bucure de spectacolul „Întâmplări din Pădurea Veselă”, o producție inspirată din fabule îndrăgite, pusă în scenă cu farmec și creativitate.

Spectacolul poartă semnătura regizoarei Lenuş Teodora Moraru, care semnează și dramatizarea textului, iar scenografia, construcția păpușilor, afişul și eclerajul sunt realizate de Gelu Rîşca. Muzica, cu un aranjament orchestral plin de culoare, aparține lui Toma Rîşca.

Din distribuția piesei fac parte actorii Renata Voloşcu, Oana-Marilena Asofiei, Anamaria Chelaru, Ioana Buta, Ana Apetrei, Cosmin Tanasă, Pavel Petraşi și Andrei Bordianu, care vor da viață unor personaje simpatice și pline de învățăminte.

„Vă așteptăm cu drag la un spectacol de păpuși, plin de emoție și aventură! Îl veți cunoaște pe Bebe Iepurașul, care, ajutat de prietena sa, Iza Barza, pornește în căutarea părinților săi. Pe parcursul poveștii, eroii noștri se vor întâlni cu diverse personaje adorabile, care le vor oferi sfaturi prețioase și lecții de viață. De la Vulpe, care își învață propria lecție de modestie, până la Broasca ce va afla care-i sunt limitele, spectacolul promite să fie o călătorie educativă, presărată cu veselie, perfectă pentru copiii de toate vârstele”, a transmis regizorul artistic Lenuş Teodora Moraru.

Recomandat copiilor cu vârsta peste 3 ani, spectacolul promite o experiență plină de culoare, ritm și învățăminte, într-o atmosferă caldă și veselă.

Prețul biletului eset de 20 lei și pot fi achiziționate și online, pe platforma Entertix, prin site-ul www.teatrulvasilache.ro – secțiunea Cumpără Bilet, sau direct de la sediul teatrului, de marți până vineri, între orele 10:30–12:30, precum și înainte de începerea spectacolelor, în limita locurilor disponibile. Accesul în sală se face cu 30 de minute înainte de ora anunțată pentru începerea reprezentației.

Publicitate

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending