Connect with us

Actualitate

Programul „Noua Casă”: Ghid pentru persoanele care vor să își cumpere o locuință. Fără limită de vârstă

Publicat

Publicitate

Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM) a publicat luni un ghid pentru persoanele care vor să aplice în acest program, anunță alba24.ro. Programul “Noua Casă” continuă și în 2022, cu un plafon alocat de 1,5 miliarde lei. 

”Noua Casă” este un program guvernamental care are ca obiectiv facilitarea accesului persoanelor fizice la achiziția unei locuinte prin contractarea de credite garantate de stat.

Garanțiile acordate sunt în numele și în cont stat, iar procentul de garantare se aplică în funcție de categoria de locuință.

Ce locuințe pot fi cumpărate prin ”Noua casă”
Beneficiarii pot achiziționa în cadrul programului următoarele tipuri de locuințe:

locuințe noi, destinate achiziționării, inclusiv cele construite prin programele derulate de Agenția Națională pentru Locuințe;
condiția este ca documentele de recepție la terminarea lucrărilor de construcții noi să fie semnate cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat
locuinţe consolidate, destinate achiziționării;
condiție: documentele de recepție la terminarea lucrarilor de interventie in vederea consolidarii si/sau reducerii riscului seismic s-au semnat cu cel mult 5 ani inainte de data solicitarii creditului garantat
alte categorii de locuințe;
condiție: recepționate la terminarea lucrărilor de construcții noi sau de intervenție în vederea consolidării și/sau reducerii riscului seismic, după caz, cu mai mult de 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat.
Cine poate aplica la ”Noua Casă”
Persoana care nu deține în proprietate exclusivă sau împreună cu soțul/soția nicio locuință, indiferent de modul în care a fost dobândită
Persoana care deține în proprietate cel mult o locuință, cu o suprafață utilă mai mică de 50 mp, dar care nu a fost achiziționată prin programul Prima Casă.
În acest sens va trebui să dați o declarație pe propria răspundere.
Condiții – fără limită de vârstă
La accesarea programului, persoana are calitatea de împrumutat în raport cu finanțatorul. Va trebui să dispună de avansul minim obligatoriu pentru locuința vizată. Suma va fi blocată într-un depozit colateral, constituit ca garanție pentru acordarea creditului, până la rambursarea integrală a creditului. Depozitul este nepurtător de dobândă. Suma va reprezenta echivalentul a 3 rate de dobândă.
Programul nu are limită de vârstă şi poate fi accesat fie singur, fie împreună cu partenerul de viață. Trebuie îndeplinite criteriile de eligibilitate ale Programului.

Dacă unul dintre soți este sau a fost beneficiar al Programului, cu consultanță din partea băncii, există posibilitatea de a accesa creditul ”Noua Casă” doar pentru soțul care îndeplineşte condiția legată de accesarea unei singure locuințe în cadrul Programului. Acesta va avea calitatea de împrumutat, celălalt având doar calitatea de garant/ coplătitor.

Publicitate

Garantul, persoana fizică, soț/soție al/a beneficiarului, este parte semnatară a contractului de garantare. Are calitatea de co/proprietar al locuinței achiziționate în cadrul Programului, îşi asumă toate obligațiile şi beneficiază de aceleaşi drepturi ca şi beneficiarul.

Beneficiarii Programului vor trebui să îndeplinească în plus şi condițiile de eligibilitate cerute de banca cu care au decis să lucreze.

Noua Casă 2022 – valoarea creditelor
Creditul se acordă în lei, pentru achiziția unei singure locuințe.

Valoarea maximă a creditului este de:66.500 euro pentru locuințe al căror preț este de maxim 70.000 euro; avans solicitat de 5%
119.000 euro pentru locuințe al căror preț este de maxim 140.000 euro; avans de 15%.
Dobânda este variabilă, calculată în funcție de Indicele de referință pentru creditele acordate consumatorilor (IRCC) la care se adaugă o marjă fixă de maximum 2%.

Creditul se acordă pe cel mult 30 de ani.

Bănci partenere: Banca Românească, Banca Transilvania, BCR, BRD-GSG, CEC Bank, First Bank, Garanti Bank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank, Vista Bank, Alpha Bank

Noua Casă 2022 – garanții și asigurări
Garanțiile sunt următoarele:
ipoteca de rang I în favoarea băncii şi a Statului Român asupra imobilului achiziționat prin credit
ipotecă mobiliară asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise la banca finanțatoare
depozit colateral constituit în favoarea băncii şi valabil pe întreaga durată a finanțării: contravaloarea primelor 3 rate de dobândă.
Asigurările necesare sunt Asigurarea obligatorie a locuinţelor (PAD) şi Asigurarea facultativă a imobilului, cesionate în favoarea Statului, reprezentat de Ministerul Finanțelor Publice şi a băncii, pe toată perioada de creditare.
Noua Casă 2022 – locuințele, diferențiate în funcție de preț, avans și procent de garantare
Programul Noua Casă diferențiază locuințele în funcție de preț, avansul minim obligatoriu şi procentul maxim de garantare astfel:
cu un preț de maxim 70.000 euro – majoritatea locuințelor achiziționate prin Program, noi, vechi sau consolidate; avansul minim obligatoriu este de 5%; procentul maxim de garantare 50%
cu un preț cuprins între 70.001 euro – 140.000 euro – locuințe NOI, inclusiv cele construite prin programele ANL, pentru care documentele de recepție la terminarea lucrărilor de construcții s-au semnat cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat;avansul minim obligatoriu 15%; procentul maxim de garantare 60%.
Programul permite şi achiziționarea unor proprietăți cu valori ce depăşesc 70.000 / 140.000 euro cu condiția achitării diferenței din surse proprii.

Dacă imobilul nu este finalizat sau nu ați ales locuința pe care doriți să o cumpărați, se poate utiliza creditul Noua Casă printr-o promisiune unilateral de creditare, emisă de bancă. Aceasta este completată de o promisiune de garantare emisă de FNGCIMM. Valabilitatea maximă a promisiunilor de creditare/garantare este de 18 luni.

Noua Casă 2022 – costuri de luat în calcul
Pentru un credit Noua Casă trebuie luate în calcul următoarele costuri

avansul minim obligatoriu– 5% dacă locuința nu depășește 70.000 euro sau 15% dacă are un preț cuprins între 70.001-140.000 euro, calculat în lei la cursul valutar din ziua analizei.
depozitul colateral–contravaloarea a 3 rate de dobândă, constituit pentru garantarea dobânzii.
dobânda – IRCC +max. 2% (IRCC=Indice de Referință pentru Creditele Consumatorilor).
comisionul anual de garantare către FNGCIMM – 0,3% – stabilit anual de MFP şi calculat la sold: pentru locuințele de până în 70.000 euro, comisionul se aplică la 50% din soldul creditului; pentru cele ce trec de 70.000 euro, comisionul se aplică la 60% din soldul creditului.
alte costuri: prima de asigurare a imobilului, taxele notariale pentru cumpărarea locuinței.
Noua Casă 2022 – procedura/ acte necesare
Banca aleasă de beneficiar va analiza documentația de credit şi, după aprobarea finanțării, va transmite către FNGCIMM solicitarea/promisiunea de garantare prin intermediul unei aplicații web, ataşând în aplicație următoarele documente:

solicitarea de garantare/ solicitarea de emitere a promisiunii unilaterale de creditare şi promisiunea de garantare dacă este cazul;
documentul de identitate al beneficiarului/ beneficiarilor şi al soțului/soției, dacă este/ sunt căsătorit/ căsătoriți, în copie certificată
declarația pe propria răspundere a beneficiarului
antecontractul de vânzare-cumpărare autentificat sau sub semnătură privată cu dată certă
extras de carte funciară privind locuința ce urmează să fie achiziționată din finanțare, eliberat cu cel mult 15 zile înainte de data solicitării de garantare
certificatul de eficiență energetică pentru una dintre clasele A, B sau C
promisiunea unilaterală de creditare (după caz)
acordul emis de MFP pentru înstrăinarea locuinței (în cazul achiziționarii unui imobil care a mai facut obiectul unei finanțări garantate în cadrul Programului, pentru care interdicția de înstrăinare a expirat) pentru ridicarea temporară a interdicției de grevare cu sarcini a locuinței achiziționate de către vânzător.
FNGCIMM analizează dosarul şi, dacă este corect şi complet, transmite băncii aprobarea prin intermediul aceleiaşi aplicații web, iar beneficiarul va semna contractul de credit şi contractual de vânzare-cumpărare.

Noua Casă 2022 – închirierea sau înstrăinarea locuinței cumpărate
Pentru închirierea unui imobil achiziționat prin Programul Noua Casă este necesar acordul băncii finanțatoare. Ulterior se solicită în scris acordul Ministerului Finanțelor Publice – Direcția Generală de Trezorerie şi Datorie Publică, la care se ataşează acordul băncii. Aceste două acorduri sunt solicitate când se înregistrează contractul de închiriere la administrația financiară.

Pentru modificarea compartimentării, deschiderea unui sediu de firmă sau înstrăinarea locuinței achiziționate de peste 5 ani, beneficiarul se adresează direct băncii şi Ministerului Finanțelor Publice -Direcția Generală de Trezorerie şi Datorie Publică.

După rambursarea integrală a creditului garantat, trebuie obținut acordul de radiere a ipotecii. Beneficiarul se adresează băncii.

În caz de divorț, pentru încheierea documentelor de partaj este necesar numai acordul băncii, exprimat în nume şi cont propriu şi în numele şi contul statului, pentru preluarea de către unul dintre soți a finanțării garantate şi a dreptului de proprietate asupra locuinței/locuinței viitoare, ca efect al partajului, în condițiile legii.

Ulterior, Finanțatorul va transmite la FNGCIMM, pentru încheierea actului adițional la contractul de garantare, solicitarea de modificare şi documentele justificative (documentele de partaj, certificat de divorț, act adițional la contractul de credit, CI).

Vânzarea locuinței înaintea expirării perioadei de interdicție, de 5 ani de la data contractării creditului este condiționată de:

a) rambursarea integrală, anticipată sau la termen a creditului, cu acord de radiere emis de FNGCIMM, la solicitarea scrisă a băncii.

b) preluarea creditului de către o persoană eligibilă în cadrul Programului. Ulterior, la solicitarea scrisă a băncii, FNGCIMM va emite un act adițional. In cazul preluării contractului de finanțare, banca îşi dă acordul, atât în nume propriu, cât şi în numele Statului român pentru preluarea finanțării şi a dreptului de proprietate. FNGCIMM nu este mandatat să emită acorduri de înstrăinare.

 Urmăriți știrile Botosani24.ro și pe Google News

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Educație

Programul „Euro 200”: 68 de elevi din Botoșani primesc bani de la stat pentru a-și cumpăra calculatoare. Vezi lista nominală

Publicat

Publicitate

Un număr de 68 de elevi din județul Botoșani se află pe lista beneficiarilor Programului „Euro 200” în anul 2025, potrivit documentului publicat recent în Monitorul Oficial. Programul oferă un ajutor financiar echivalent cu 200 de euro, în lei, pentru achiziția unui calculator, fiind destinat elevilor și studenților proveniți din familii cu venituri reduse.

La nivel național, doar 1.805 tineri beneficiază în acest an de sprijinul guvernamental, în scădere față de anii anteriori: 1.912 în 2024 și 2.170 în 2023, potrivit datelor publicate de edupedu.ro.

Lista nominală a elevilor eligibili a fost întocmită pe baza cererilor depuse și a condițiilor socio-economice verificate de autoritățile din învățământ.

Elevii admiși în program vor putea achiziționa calculatoare de la furnizori autorizați, pe baza bonurilor valorice ce urmează a fi distribuite în perioada următoare.

AICI, LISTA beneficiari Program Euro-200 în 2025

Potrivit calendarului publicat de Ministerul Educației, pot fi depuse contestații privind această listă, în perioada 1-4 iulie.

Publicitate

Programul „Euro 200” în anul 2025. Cine poate primi bani

De acest sprijin beneficiază elevii și studenții din învățământul de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 500 lei pe membru de familie.

Venitul brut lunar pe membru de familie s-a majorat de la 250 de lei la 500 de lei, anul trecut, urmare a evoluției indicelui prețului de consum comunicat de Institutul Național de Statistică.

Configurația minimă recomandată a calculatoarelor pentru achiziționarea cărora se acordă sprijinul financiar este următoarea:

  • pentru desktop: procesor cu frecvență nominală minimum 3.0 GHz, HDD minimum 500 GB sau SSD minim 240 GB, RAM tip DDR3 sau DDR4 minimum 8 GB, monitor LCD sau LED cu diagonală minimum 18.5“ și rezoluție minimum 1920 x 1080, tastatură, mouse optic, cameră WEB;
  • pentru laptop sau notebook, ultrabook sau dispozitive echivalente: procesor cu minimum 2 nuclee, RAM tip DDR3 sau DDR4 minimum 8 GB, HDD minimum 500 GB sau SSD minimum 240GB, diagonală minimum 14“, rezoluție minimum 1.366 x 768, cameră WEB.

Programul „Euro 200” în 2025. Calendar

  • până în 16 mai: depunerea cererilor/documentelor doveditoare
  • până în 6 iunie: efectuarea anchetelor sociale și evaluarea cererilor de către comisiile din unitățile și instituțiile de învățământ, împreună cu comisiile de anchetă socială
  • 20 iunie: afișarea listei beneficiarilor, la minister
  • 27 iunie: afișarea listei beneficiarilor, în unitățile de învățământ
  • 1-4 iulie: depunerea contestațiilor
  • 14 iulie: afișarea rezultatului contestațiilor în unitățile de învățământ
  • 25 iulie: afișarea listei finale a beneficiarilor

Programul Euro 200: Cum se pot cumpăra calculatoare

Potrivit programului guvernamental, elevii și studenții pot primi 200 de euro pentru achiziția de calculatoare sau laptopuri.

De acest ajutor financiar pot beneficia elevi sau studenți în învățământul de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani. Condiția este să aibă venit brut lunar pe membru de familie mai mic sau egal cu 500 de lei.

Beneficiarii se prezintă cu bonul valoric la orice comerciant de calculatoare. Dacă este diferență de preț, aceasta este achitată de beneficiar. Dacă magazinul acceptă, diferența de preț poate fi plătită de beneficiar și în rate. Nu se acorsă însă rest de bani la bonul valoric.

Agentul economic vânzător va elibera elevului/studentului beneficiar o factură sau o factură fiscală, după caz, corespunzătoare valorii calculatorului achiziționat. Pe aceasta se va nota faptul că inspectoratul școlar/instituția de învățământ superior va achita echivalentul în lei al sumei de 200 de euro, calculat la cursul de schimb valutar comunicat de Banca Națională a României pentru ultima zi a lunii precedente achiziției.

Agentul economic care vinde calculatorul este obligat să emită un certificat de garanție pe o perioadă de 24 de luni de la data vânzării calculatorului.

Citeste mai mult

Eveniment

Oamenii de știință au dezvăluit câtă mișcare este necesară pentru a „compensa” statul pe scaun

Publicat

Publicitate

Un nou studiu arată pentru prima dată câte minute de activitate fizică intensă pe zi sunt suficiente pentru a contrabalansa efectele negative ale statului prelungit pe scaun, relatează mediafax.ro.

Cercetarea a analizat rezultatele a nouă studii anterioare, care au inclus un eșantion de 44.370 de persoane din patru țări. Participanții purtau dispozitive care le monitorizau nivelul de activitate fizică, potrivit publicației Science Alert.

Rezultatele araă că persoanele care fac 30-40 de minute de exerciții moderate până la intense au un risc de deces mult mai mic, similar cu cel al persoanelor care nu petrec mult timp pe scaun.

„La persoanele active care fac aproximativ 30-40 de minute de activitate fizică de intensitate moderată până la viguroasă, asocierea dintre timpul petrecut în poziție sedentară și riscul de deces nu este semnificativ diferită de cea a persoanelor cu un timp redus petrecut în poziție sedentară”, explică cercetătorii.

Activități recomandate

Activitățile recomandate includ ciclismul, mersul în ritm alert și grădinăritul.

Publicitate

Avantajul acestui studiu față de altele este că s-a bazat pe date obiective de la dispozitive portabile, nu pe informații raportate de participanți.

Cercetarea susține recomandările OMS din 2020: 150-300 de minute de activitate fizică moderată sau 75-150 de minute de activitate intensă săptămânal. Pentru cei care nu pot face imediat 30-40 de minute, experții sugerează să înceapă cu pași mici – urcatul scărilor, joaca cu copiii, yoga, dansul sau treburile casnice.

„Oamenii își pot proteja în continuare sănătatea și pot compensa efectele nocive ale inactivității fizice”, spune Emmanuel Stamatakis de la Universitatea din Sydney.

Citeste mai mult

Educație

Evaluare Națională 2025: Peste 3.500 elevi din Botoșani susțin miercuri proba la Matematică. Reguli stricte în sălile de examen

Publicat

Publicitate

Miercuri, 25 iunie 2025, elevii de clasa a VIII-a din județul Botoșani vor susține proba scrisă la Matematică, a doua din cadrul Evaluării Naționale. Potrivit datelor furnizate de Inspectoratul Școlar Județean, 3.501 candidați sunt înscriși pentru această probă.

Examenul începe la ora 9:00, iar elevii au la dispoziție două ore pentru rezolvarea subiectelor. Accesul în centrele de examen se face între orele 8:00 și 8:30, pe baza unui act de identitate. Prezența la prima probă, cea la Limba română, a fost de aproximativ 96%, 137 de elevi fiind absenți din totalul celor 3.503 înscriși.

Inspectoratul Școlar atrage atenția asupra regulilor stricte din sălile de examen: este interzis accesul cu telefoane mobile, căști, fițuici sau orice alte mijloace de fraudă. Subiectele vor fi distribuite individual, iar lucrările vor fi evaluate digitalizat, conform procedurii naționale.

Primele rezultate vor fi afișate miercuri, 3 iulie, până la ora 12:00. Contestațiile se pot depune în aceeași zi, în intervalul 12:00–18:00.

Evaluare Națională 2025: proba de Matematică – reguli în sălile de examen

Elevii au acces în centrele de examen până la ora 8.30. Proba începe la ora 9.00, după distribuirea subiectelor. Aceștia trebuie să aibă asupra lor uun act de identitate valid și instrumente de scris cu cerneală sau pastă albastră pentru redactarea lucrărilor scrise. Pentru executarea schemelor și a desenelor se poate folosi și creion negru.

Durata de rezolvare a subiectelor din cadrul fiecărei probe scrise este de 120 de minute (două ore), calculate după completarea casetei de identificare.

Publicitate

Este interzisă introducerea în sălile de examen a oricărui tip de materiale ajutătoare: manuale, dicționare, notițe, însemnări, cărți, ciorne, rezumate, culegeri etc., care pot fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum și a telefoanelor mobile și a instrumentelor electronice de calcul, de stocare de informații sau de comunicare.

Totodată, în sălile de examen este interzisă introducerea următoarelor obiecte: ghiozdane, rucsacuri, sacoșe, poșete și altele asemenea (elevii au obligația de a lăsa aceste obiecte personale în sala de depozitare stabilită de comisia din unitatea de învățământ/centrul de examen). Cei care refuză depozitarea obiectelor în sala stabilită de comisie în acest scop nu vor fi acceptați în examen. Probele sunt monitorizate audio-video.

Evaluare Națională 2025. Calendar

  • 23 iunie 2025 Limba şi literatura română – probă scrisă
  • 25 iunie 2025 Matematică – probă scrisă
  • 27 iunie 2025 Limba şi literatura maternă – probă scrisă
  • 3 iulie 2025 Afişarea rezultatelor inițiale (până la ora 12.00), vizualizarea lucrărilor scrise și depunerea contestațiilor (în intervalul orar 14.00 -18.00)
  • 4-5 iulie 2025 Vizualizarea lucrărilor și depunerea contestaţiilor
  • 6-9 iulie 2025 Soluţionarea contestaţiilor
  • 10 iulie 2025 Afişarea rezultatelor finale după soluţionarea contestaţiilor

Citeste mai mult

Economie

„IN JOB+”: Proiect european de aproape 5 milioane lei, lansat la Botoșani de AJOFM pentru tinerii fără ocupație

Publicat

Publicitate

Astăzi, 24 iunie 2025, în incinta Centrului de Formare Profesională din cadrul AJOFM Botoșani, a avut loc lansarea oficială a proiectului „IN JOB+ – Incluziune pe piața muncii a tinerilor NEETs”, o inițiativă strategică menită să aducă o schimbare reală în viețile a 300 de tineri din județul Botoșani care nu sunt angajați și nu urmează niciun program de educație sau formare.

Evenimentul a reunit reprezentanți ai instituțiilor partenere, mass-media și specialiști în domeniul ocupării forței de muncă.

Proiectul este implementat de Asociația Institutul pentru Parteneriat Social Bucovina, în parteneriat cu Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Botoșani și este cofinanțat de Uniunea Europeană prin Fondul Social European, în cadrul Programului Educație și Ocupare 2021–2027.

Cu o valoare totală de 4.975.277,13 lei, proiectul se va derula pe o perioadă de 24 de luni, între iunie 2025 și mai 2027, și vizează 300 de tineri NEETs, cu vârste între 16 și 29 de ani, din mediul urban și rural al județului Botoșani – tineri care nu sunt angajați, nu urmează nicio formă de educație sau formare profesională la momentul înscrierii în program. Cel puțin 50% dintre participanți vor fi femei, iar minimum 48 de beneficiari vor fi de etnie romă.

Sprijin complex pentru tineri fără ocupație

Obiectivul principal al proiectului este creșterea gradului de ocupare sustenabilă și de calitate în județul Botoșani, printr-un pachet integrat de măsuri personalizate, care include:

Publicitate
  • consiliere profesională individualizată;
  • mediere pe piața muncii;
  • cursuri gratuite de calificare în meserii precum: ajutor bucătar, lucrător comercial, ospătar, mecanic auto, tinichigiu carosier, zugrav sau operator TIC;
  • burse de formare cu valori între 360 și 3.600 lei;
  • transport și masă gratuite în timpul formării;
  • materiale didactice și diplomă de calificare recunoscută național și european.

Școală de șoferi, locuri de muncă și târguri de joburi

Un element inedit al proiectului este faptul că 30 dintre tinerii participanți vor beneficia de sprijin financiar pentru obținerea permisului de conducere, în funcție de profilul ocupațional urmărit. În plus, proiectul va facilita accesul la locuri de muncă, inclusiv prin organizarea a două târguri de joburi în colaborare cu angajatori locali interesați să susțină angajarea tinerilor din județ.

Impactul estimat: Din asistență socială către autonomie economică

Potrivit proiecțiilor echipei de implementare, minimum 246 de tineri vor dobândi o calificare profesională, iar cel puțin 93 dintre aceștia vor primi oferte ferme de angajare pe durata proiectului.

„Ne dorim să transformăm realitatea acestor tineri care, de multe ori, se simt ignorați sau abandonați de sistem. Proiectul IN JOB+ este o oportunitate reală de reconectare cu piața muncii, de dezvoltare a încrederii în forțele proprii și de construire a unui viitor profesional stabil”, a declarat directorul executiv al AJOFM Botoșani, Anca Apăvăloaie, în cadrul unei conferinței.

Cum se pot înscrie tinerii în program

Pentru a participa, tinerii trebuie să aibă domiciliul în județul Botoșani, să aibă vârsta între 16 și 29 de ani și să nu fie în prezent angajați sau înscriși într-o formă de învățământ sau formare profesională. Informații suplimentare pot fi obținute de la AJOFM Botoșani sau de pe website-ul oficial al partenerului de implementare, Institutul Bucovina.

Prin acest proiect, Botoșaniul face un pas semnificativ în sprijinul unei categorii vulnerabile de tineri, oferindu-le nu doar un curs, ci o șansă la independență, integrare și demnitate.

Iată și câteva imagini surprinse cu această ocazie:

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending