Connect with us

Actualitate

Profesorii își pot reactualiza dosarele la inspectoratele școlare pentru prelungirea contractului de muncă pe perioadă determinată. Data limită

Publicat

Publicitate

Este vorba despre cadrele didactice cu definitivare în învățământ, cel puțin, informează EDUPEDU.Potrivit metodologiei, până în 18 aprilie se face reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2024-2025.

Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de muncă este pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care

au dobândit cel puţin definitivarea în învăţământ, în baza notei sau mediei de repartizare minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar.

Este vorba despre candidați din sesiunile 2023 şi/sau 2022, respectiv 2023, 2022, 2021 şi/sau 2020 pentru învăţători/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi.

De asemenea, comisia de mobilitate verifică dosarele şi situațiile transmise de unitățile de învățământ, potrivit edupedu.ro.

În perioada 3-11 aprilie au fost depuse cereri.

Publicitate

Până în 25 aprilie se vor reactualiza listele cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate.

Emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare se face în perioada 8-10 mai 2024.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Peste 60 de copii și profesori fost evacuați astăzi, în timpul unui exercițiu organizat la Grădinița cu Program Prelungit nr. 22 din municipiul Botoșani

Publicat

Publicitate

 Potrivit scenariului, un incendiu izbucnit în incinta unității de învățământ, cu degajări mari de fum, a alertat cadrele didactice și preșcolarii, care au simulat toți pașii ce trebuie urmați în cazul producerii unui astfel de eveniment.

Însoțiți de cadrele didactice, copiii au ieșit din sălile de clasă în momentul în care au auzit alarma și s-au îndreptat spre locul de adunare.

Prezenți la activitate, specialiștii Inspecției de Prevenire le-au transmis preșcolarilor următoarele sfaturi în cazul producerii unui incendiu în incinta școlii:

▪️ anunțați incendiul primului adult pe care îl întâlniți și păstrați-vă calmul;
▪️ părăsiți clădirea sub supravegherea și îndrumarea unui cadru didactic;
▪️ urmați căile de evacuare marcate. Nu vă întoarceți spre locurile în care se manifestă incendiul pentru a vă lua ghiozdanele sau alte obiecte de valoare! Viața este mai importantă!
▪️ când ați ajuns în curte, îndreptați-vă spre locul de adunare marcat corespunzător. Aici, cadrele didactice vor face prezența;
▪️ așteptați intervenția pompierilor.

În cazul unui incendiu în locuință, copiii au fost sfătuiți să:

▪️ anunțe imediat părinții sau pe cei din jur, să strige după ajutor sau să sune la 112 dacă sunt singuri;
▪️ își ajute frații sau prietenii de joacă mai mici pe timpul evacuării din clădire;
▪️ nu se ascundă în diferite locuri (sub pat, în dulap etc.);
▪️ dacă este mult fum, să înainteze în genunchi, deoarece la nivelul podelei pot respira mai bine;
▪️ să nu se întoarcă în clădire, nici măcar pentru animale sau jucăriile preferate.

Publicitate

Persoanele responsabile în domeniul situațiilor de urgență, la nivelul grădiniței, au fost instruite cu privire la măsurile ce trebuie adoptate în cazul unei situații de urgență reale, astfel încât elevii și cadrele didactice să fie în siguranță.

Activitatea a fost organizată la cererea unității de învățământ, în cadrul programului național „Școala Altfel”.

Citeste mai mult

Eveniment

MAI anunță licitație pentru infrastructură de comunicații în vederea implementării cărții electronice

Publicat

Publicitate

Ministerul Afacerilor Interne anunță pe SEAP licitație pentru infrastructură de comunicații în vederea punerii în aplicare a măsurilor de sprijin pentru implementarea cărții de identitate electronice.

Valoarea totală estimată a contractelor este de 40.956.938 lei. Achiziția face parte din proiectul ‘D4Eid – Digitalizare pentru promovarea cărții de identitate electronice’, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

Contractele vizează: soluție de comunicații WAN, soluție de comunicații centru de date, soluție de securitate LAN/WAN centru de date, soluție DWDM, fibră optică (dark fiber) inter-urbană.

La evaluarea ofertelor, vor fi avute în vedere: componenta financiară (80%) și garanția extinsă acordată produselor (20%).

Durata contractului este de 7 luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 24 noiembrie.

Conform caietului de sarcini, obiectivul proiectului este de a sprijini eliberarea și adoptarea cărții de identitate electronice de către cetățenii români.

Publicitate

Se menționează că produsele solicitate sunt destinate consolidării infrastructurii de comunicații din centrele de date și asigurării transportului securizat și eficient al datelor între centrele de date din București și Brașov cu un punct de prezență intermediar pentru regenerarea și amplificarea semnalului optic.

‘Echipamentele și sistemele achiziționate trebuie să permită o conectare sigură și să ofere un nivel ridicat de redundanță pentru a garanta comunicația între centrul de date principal și cel secundar. Totodată, aceste echipamente și sistemele trebuie să se integreze în rețeaua privată a MAI (RVCD) și să permită expunerea de resurse în cadrul acestei rețele, de asemenea într-o manieră securizată’, menționează sursa citată. AGERPRES

Citeste mai mult

Eveniment

Sindicaliștii din sistemul penitenciar declanșează acțiuni de protest

Publicat

Publicitate

Sindicaliștii din sistemul penitenciar declanșează, începând de luni, acțiuni de protest, prin care își vor arăta nemulțumirea ”față de haosul instituțional, față de lipsa de transparență și de intențiile de reorganizare lipsite de fundamente obiective”.

”Sindicatul Național al Polițiștilor de Penitenciare (SNPP), membru al Federației PUBLISIND și al Blocului Național Sindical, și Federația Sindicatelor din Sistemul Penitenciar (FSSP), reprezentând împreună 70% dintre polițiștii de penitenciare, declanșează acțiuni de protest”, se arată într-un comunicat transmis luni AGERPRES.

Potrivit sursei citate, în perioada 20 – 31 octombrie, începând cu ora 08:00, la sediul Administrației Naționale a Penitenciarelor vor fi afișate mesaje de protest pe toată durata programului de lucru.

Totodată, pe 23 octombrie, începând cu ora 11:00, 2.000 de polițiști de penitenciare vor protesta la Ministerul Justiției ”față de haosul instituțional, de lipsa de transparență și de intențiile de reorganizare lipsite de fundamente obiective”.

În funcție de rezultatul discuțiilor, urmează să fie stabilit un calendar de proteste până la sfârșitul anului, precizează sursa citată.

”În situația în care MJ și ANP vor continua presiunile pe linia desființării unor unități în absența dialogului real care să indice un impact bugetar pozitiv și nu vor lua măsuri în cazurile mediatizate de hărțuire a unor polițiste de penitenciare de către directorul general ANP, acțiunile de protest de la sediile MJ și ANP, care se vor relua periodic, vor fi dublate de proteste în toate unitățile Poliției Penitenciare, precum și de refuzul muncii suplimentare în ultima săptămână din luna octombrie, acțiuni care vor bloca sistemul penitenciar pe termen nedeterminat”, arată sursa citată.

Publicitate

Sindicaliștii mai spun că vor protesta față de desființarea, fără un dialog real, a unor unități ale Poliției Penitenciare, ”sub masca unor pretinse reforme care în realitate impactează negativ bugetul de stat și vulnerabilizează misiunile principale ale sistemului penitenciar”.

”Nu vom accepta nicio măsură de reorganizare, care nu este discutată cu partenerii sociali, în mod transparent și argumentat, în Comisia mixtă din Ministerul Justiției, astfel cum s-a convenit anterior chiar cu Ministerul Justiției. Poliția Penitenciară are nevoie de un buget corespunzător pentru a gestiona noile spații date în folosință pe linia extinderii capacității de deținere, în scopul eliminării sancțiunilor CEDO, amenzilor și garanțiilor care presează bugetul statului. Prin urmare, solicităm ANP și MJ să depună toate eforturile pentru a corecta deficitul bugetar în care se zbate deja sistemul penitenciar și nu pentru a face tot posibilul să taie din ceea ce nu avem”, au transmis sindicaliștii. AGERPRES

Citeste mai mult

Eveniment

ITM Botoșani anunță o nouă sesiune de informare privind utilizarea platformei REGES ONLINE

Publicat

Publicitate

Inspectoratul Teritorial de Muncă Botoșani își exprimă disponibilitatea de a organiza o nouă sesiune dedicată prezentării și utilizării sistemului REGES ONLINE, cu scopul de a sprijini angajatorii din județ în procesul de tranziție către noua platformă electronică de evidență a salariaților.

Prin această inițiativă, ITM Botoșani dorește să ofere suport practic și informațional tuturor angajatorilor interesați de accesarea și utilizarea eficientă a sistemului REGES ONLINE, astfel încât trecerea de la aplicația REVISAL să se realizeze în condiții optime.

Reamintim că, potrivit calendarului stabilit la nivel național, termenul-limită pentru înregistrarea angajatorilor în REGES ONLINE este 31 decembrie 2025. Începând cu 1 ianuarie 2026, aplicația REVISAL nu va mai fi disponibilă, iar toate raportările privind evidența contractelor de muncă vor fi gestionate exclusiv prin noul sistem.

Pentru a putea organiza corespunzător evenimentul, angajatorii interesați sunt rugați să își exprime disponibilitatea de participare până cel târziu la data de 24 octombrie 2025.

Datele de contact (nume, instituție/firmă, funcție și număr de telefon) pot fi transmise la următoarele adrese de e-mail:
📧 itmbotosani@itmbotosani.ro
📧 alina.pahone@itmbotosani.ro

Inspectoratul Teritorial de Muncă Botoșani încurajează toți angajatorii din județ să participe la această sesiune de informare, menită să faciliteze adoptarea noii platforme digitale și să asigure conformarea cu cerințele legale în vigoare.

Publicitate

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending