Connect with us
Publicitate

Actualitate

Noi tarife pentru informațiile și documentele eliberate de Registrul Comerțului

Publicat

Publicitate

Trei ordine emise recent de Ministerul Justitiei impun noi tarife pentru informațiile și documentele eliberate de Registrul Comerțului sau serviciile de asistență prestate de ONRC prin oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale, informează alba24.ro.

Astfel, ordinul ministrului Justiției Nr. 380/C privind aprobarea tarifului pentru eliberarea de informații și documente din registrul comerțului a fost publicat luni, 19 februarie, în Monitorul Oficial.

Prin document se aprobă tariful, structurat pe nivele de tarifare, pentru eliberarea de informații și documente din registrul comerțului, după cum urmează:

Publicitate
  • certificate constatatoare despre datele înregistrate în registrul comerțului, precum și certificate constatatoare că un anumit act sau fapt nu este înregistrat,
  • copii și/sau copii certificate de pe toate actele înregistrate sau prezentate ori ale oricărei părți a acestora, în forma în care au fost depuse în susținerea cererilor de înregistrare,
  • raport istoric despre o firmă, date statistice și informații pentru serii de firme grupate în funcție de un criteriu.

Tariful se poate achita în numerar, prin POS, prin virament bancar în conturile deschise la Trezoreria Statului și prin portalul de servicii online al Oficiului Național al Registrului Comerțului. De asemenea, tariful se poate achita și prin abonament electronic constituit la Oficiul Național al Registrului Comerțului.

Noi tarife pentru informațiile și documentele eliberate de Registrul Comerțului

  • Eliberare certificat constatator – 30 lei
  • Eliberare raport istoric despre o firmă – 250 lei / firmă
  • Eliberare date statistice și informații pentru serii de firme grupate în funcție de un criteriu* – 9 lei / criteriu / firmă
  • Eliberare de copii certificate – 10 lei + 1,50 lei / pagină certificată
  • Eliberare de copii – 1,50 lei  / pagină copie

* Pentru serii de firme grupate în funcție de un criteriu se vor furniza informații privind denumirea, numărul de ordine în registrul comerțului, sediul social, starea firmei și informația utilizată drept criteriu de selecție. Nivelul de tarifare se reduce în funcție de numărul de firme despre care se solicită informații:

Publicitate
  • între 101 și 1.000 de firme: reducere 30%;
  • între 1.001 și 10.000 de firme: reducere 60%;
  • peste 10.000 de firme: reducere 80%.

Tot luni, 19 februarie, în Monitorul Oficial a fost publicat Ordinul nr. 379/C privind aprobarea tarifelor pentru serviciile de asistență prestate de Oficiul Național al Registrului Comerțului prin oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale.

Tarife pentru serviciile de asistență prestate de ONRC prin oficiile de pe lângă tribunale

  • Redactarea actului constitutiv inițial/completarea formularului-tip de act constitutiv sau în forma actualizată al persoanelor juridice supuse obligației de înregistrare în registrul comerțului, redactarea statutului pentru societățile cu răspundere limitată cu asociat unic inițial ori în forma actualizată, a statutului și/sau a contractului de societate inițial sau în forma actualizată pentru persoane juridice, dacă sunt înscrisuri separate, a acordului de constituire a întreprinderilor familiale, ce include procura specială pentru reprezentantul întreprinderii familiale – 136,13 lei fără TVA / act
  • Redactarea actului modificator, a actului adițional ori, după caz, a hotărârii adunării generale a membrilor sau asociaților ori acționarilor, a deciziei consiliului de administrație/asociatului unic privind modificări ale actului constitutiv/statutului/contractului/acordului de constituire referitoare la: sediul social/profesional; denumirea firmei; durata de funcționare; forma juridică; domeniul principal de activitate și activitatea principală; obiectul de activitate sau codificarea ori recodificarea acestuia în conformitate cu clasificarea activităților din economia națională — CAEN; administratori, împuterniciți, directori, reprezentanți și/sau cenzori; primirea, retragerea de membri sau asociați; majorarea sau reducerea capitalului social ori declararea/modificarea patrimoniului de afectațiune; înființarea sau desființarea de puncte de lucru ori alte sedii secundare; divizare sau fuziune; dizolvare ori lichidare; alte elemente ale actului constitutiv/statutului/contractului de societate/acordului de constituire (date de identificare, participare la profit/beneficii și pierderi, suspendarea sau reluarea activității etc.); actul adițional la acordul de constituire a întreprinderilor familiale – 41,60 lei fără TVA + 10%/ element suplimentar
  • Darea de dată certă pentru actele redactate de serviciile de asistență – 9,08 lei fără TVA / act

Ordinul nr. 381/C privind aprobarea tarifelor pentru informațiile și documentele eliberate din Buletinul procedurilor de insolvență a fost publicat luni, 19 februarie, în Monitorul Oficial.

Publicitate

Tarife pentru eliberarea de informații și documente din Buletinul procedurilor de insolvență de către ONRC și oficiile de pe lângă tribunale

  • Eliberare certificat constatator – dacă un act de procedură este sau nu este înregistrat și publicat în Buletinul procedurilor de insolvență – 30 lei
  • Eliberare raport istoric despre un debitor (de la deschiderea procedurii de insolvență până la data solicitării raportului sau pe anumite perioade) – 30 lei
  • Eliberare date statistice și informații pentru serii de debitori grupate în funcție de un criteriu*) – 3 lei / criteriu / debitor
  • Eliberare copii de pe Buletinul procedurilor de insolvență – 1,50 lei / pagină copie
  • Eliberare copii certificate de pe actele de procedură publicate 10 lei / debitor + 1,50 lei / pagină certificată

* Pentru seriile de debitori grupate în funcție de un criteriu se vor furniza informații privind identificarea debitorului (denumire, număr de înregistrare din registrul în care este înmatriculat/înregistrat, cod unic de înregistrare fiscală, sediul social pentru debitorul persoană juridică, nume, prenume și județul/localitatea în care este stabilit domiciliul pentru debitorul persoană fizică) și informația utilizată drept criteriu.

Nivelul de tarifare se reduce în funcție de numărul de debitori despre care se solicită informații:

  • între 11 și 100 de debitori/creditori: 30%;
  • între 101 și 1.000 de debitori/creditori: 60%;
  • peste 1.000 de debitori/creditori: 80%.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Cătălin Silegeanu, Prim-Vicepreședinte AUR și candidat la Senat, printre oamenii din Botoșani (P)

Publicat

Publicitate

Botoșani, 7 noiembrie 2024 – Cătălin Silegeanu, prim-vicepreședinte al Alianței pentru Unirea Românilor (AUR) și candidat la Senat, a fost astăzi prezent în mijlocul cetățenilor din municipiul Botoșani, alături de consilierii locali ai partidului.

Vizita a avut ca scop ascultarea nemulțumirilor locuitorilor și discutarea problemelor cu care aceștia se confruntă, în contextul apropierii alegerilor.În cadrul întâlnirii, Silegeanu a subliniat dezamăgirea oamenilor față de promisiunile neîndeplinite ale politicienilor din campaniile electorale anterioare. „Este dezamăgitor să vedem cum, după alegeri, cei care au fost aleși uită de angajamentele lor”, a declarat acesta, promițând că, spre deosebire de alții, el nu va face promisiuni goale, ci va fi vocea cetățenilor în Parlamentul României.

Candidatul AUR la Senat a accentuat faptul că partidul nu a fost niciodată la guvernare, dar acum oferă o alternativă prin oameni noi, tineri și dedicați, care își respectă cuvântul dat. „Partidul AUR este ca o familie, iar noi avem grijă de semenii noștri”, a adăugat Silegeanu, amintind de angajamentele respectate de partid în alte localități, cum ar fi Pechea.De asemenea, Silegeanu a făcut un apel către botoșăneni să îl susțină pe George Simion, candidatul AUR la președinție, și să participe activ la campania electorală pentru a contribui la schimbarea mult așteptată. „Avem șansa de a alege un președinte tânăr, care va reconstrui din temelii reformele de până acum”, a subliniat el.

Publicitate

Campania electorală a AUR continuă cu întâlniri directe cu cetățenii. Mâine dimineață, echipa AUR se va afla la piața din Trușești, iar după-amiază, de la ora 16:00, va reveni în municipiul Botoșani. „Vă invităm să ne cunoașteți! Vrei să ne cunoști? Dorești să discuți cu noi? Lasă un comentariu și vom veni la tine!”, a fost mesajul transmis de Cătălin Silegeanu.AUR își propune să fie aproape de cetățeni, să le asculte nevoile și să reprezinte cu fidelitate interesele acestora în Consiliul Local și în Parlamentul României. Încrederea în echipa AUR și sprijinul cetățenilor sunt esențiale pentru succesul lor în alegeri.

Pentru mai multe informații despre campanie și programul electoral, cetățenii sunt invitați să participe la în întâlnirile organizate de AUR sau să contacteze echipa de campanie.

Cmf: 1240014

Publicitate

Citeste mai mult

Eveniment

Dumitriu Alexandru, candidat PNL: Dorohoiul este locul căruia vreau să-i spun pentru totdeauna acasă (P)

Publicat

Publicitate

Comunicat:

Stimați colegi, dragi dorohoieni,

Scriu aceste rânduri cu o emoție profundă, cu recunoștință și, mai ales, cu un simț al responsabilității cum nu am mai simțit până acum. Să fiu investit în funcția de consilier local în orașul Dorohoi nu este doar o onoare, ci și o obligație pe care o port cu drag în suflet.

Publicitate

Dorohoiul nu este doar locul în care m-am născut și am crescut, ci este locul căruia vreau să-i spune pentru totdeauna: acasă. Aici am făcut primii pași, aici am învățat ce înseamnă comunitatea, prietenia, respectul și grija pentru cei din jur. De-a lungul anilor, am avut ocazia să cunosc frumusețea și autenticitatea acestui oraș, dar și nevoile și dorințele oamenilor care îl formează.

Investirea în această funcție este o promisiune pe care o fac nu doar față de dumneavoastră, ci și față de mine însumi. Promit că voi face tot ce îmi stă în putință pentru binele dorohoienilor, pentru a sprijini dezvoltarea acestui oraș și pentru a îmbunătăți viața fiecăruia dintre noi.

Vom avea provocări, dar sunt încrezător că, lucrând împreună, le putem transforma în oportunități de creștere și progres. Vă mulțumesc pentru încredere și vă asigur că voi lucra cu responsabilitate, dedicare și transparență.

Publicitate

Închei prin a vă spune că sunt aici pentru dumneavoastră, pentru Dorohoi, și pentru viitorul pe care îl putem construi împreună.

CMF 11240002

Publicitate
Citeste mai mult

Eveniment

Rezultatele tragerilor la LOTO de joi, 7 noiembrie 2024

Publicat

Publicitate

LOTERIA ROMÂNĂ a continuat, joi, 7 noiembrie 2024, seria extragerilor Loto 6/49, Noroc, Joker, Noroc Plus, Loto 5/40 și Super Noroc.

Numerele extrase, 7 noiembrie 2024:

Loto 6/49: 47, 31, 5, 18, 39, 25

Publicitate

Loto 5/40: 25, 14, 32, 11, 18, 10

Noroc: 9 3 5 5 3 2 1

Noroc Plus: 1 7 7 8 4 2

Publicitate

Super Noroc: 4 1 2 6 0 0

Joker: 26, 13, 30, 16, 38 + 7

Publicitate
Citeste mai mult

Eveniment

Spitalul de Recuperare “Sfântul Gheorghe” și S.C. Electro Alfa S.R.L, fără apă vineri de la ora 11 la 12

Publicat

Publicitate

S.C. Nova Apaserv S.A. Botoșani a anunțat că toți consumatorii  ce locuiesc pe Aleea Sfântul Gheorghe, inclusiv Spitalul de Recuperare “Sfântul Gheorghe” și S.C. Electro Alfa S.R.L., vor rămâne mâine, vineri, fără apă, în intervalul orar 11:00-12:00.

În vederea  lucrărilor de branșare/racordare la rețeaua publică de alimentare cu apă/canalizare, pentru noul obiectiv de investiții “Construire Centru Comercial, Amenajare Parcare și Accesuri, Amenajare Mijloace Publicitare, Împrejmuire Teren, Organizare de Șantier”, situat în municipiul Botoșani, Calea Națională nr. 24F, S.C. Nova Apaserv S.A. Botoșani, anunță întreruperea furnizării apei, mâine, 08 noiembrie 2024, în intervalul orar 11:00-12:00, a precizat compania într-un comunicat de presă.

Ca urmare, apa va fi oprită temporar către consumatorii  ce locuiesc pe Aleea Sfântul Gheorghe, inclusiv către Spitalul de Recuperare “Sfântul Gheorghe” și S.C. Electro Alfa S.R.L., a mai adăugat sursa citată.

Publicitate

“S.C. Nova Apaserv S.A. Botoșani își cere scuze față de abonații afectați și îi asigură că se va interveni cu operativitate pentru finalizarea lucrărilor, astfel încât disconfortul creat să fie cât mai redus”, a transmis inginer Liviu Nicolae Ștefan, Directorul General al S.C. Nova Apaserv S.A. Botoșani.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending