Connect with us
Publicitate

Actualitate

Inspectoratul de Poliţie Botoşani a anunţat că va cumpăra mai multe toalete de lemn pentru a le monta la sediile de la țară

Publicat

Publicitate

Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Botoşani a anunţat că va cumpăra mai multe toalete de lemn pentru a le monta la sediile posturilor de poliţie din mediul rural.

Printr-un comunicat de presă transmis luni, IPJ Botoşani menţionează că utilizarea toaletelor din lemn este o soluţie temporară pentru unităţile de poliţie din localităţile care nu sunt racordate la reţelele de utilităţi.

„Acestea vor fi montate în locaţiile în care se impune înlocuirea toaletelor vechi. Este o soluţie temporară, până la renovarea posturilor de poliţie. Cu privire această achiziţie, trebuie să ţinem cont şi de specificul zonelor pentru care se realizează aceasta. Cele şase unităţi sunt neracordabile la utilităţi, iar acest lucru se află în directă legătură cu faptul că în localităţile pentru care se intenţionează realizarea achiziţiei, nu sunt utilităţi”, se precizează în comunicat.

Publicitate

IPJ Botoşani, prin Serviciul Logistic-Compartimentul Achiziţii publice, a publicat pe 9 mai, pe platforma SEAP, o ofertă de achiziţie directă pentru şase toalete din lemn. AGERPRES

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Doina Federovici: Autostrada Moldovei e cu 30 de km mai aproape de judetul Botoșani. Aceasta e soluția PSD pentru dezvoltarea Moldovei și pentru ca tinerii noștri să nu mai plece la muncă în străinătate!

Publicat

Publicitate

Președintele PSD Botoșani, Doina Federovici, a anunțat astăzi că săptămâna viitoare, vor fi date în circulație încă două noi tronsoane din Autostrada Moldovei-A7, care au un total de 32 de km.

Autostrada Moldovei e cu 30 de km mai aproape de județul nostru.         Este pentru prima dată cand Botoșaniul este legat la dezvoltarea Romaniei. Autostrada Moldovei începută de premierul Marcel Ciolacu e o realitate domnule Iftime, nu o fantasmagorie cum spuneați dumneavoastră. Acest obiectiv important de infrastructură va aduce locuri de muncă pentru județul nostru si oportunități pentru tineri să nu mai plece în străinătate”, a declarat Doina Federovici.

După ce săptămâna trecută au fost dați în folosință 11 km de pe Autostrada Moldovei, peste 3 zile se deschid circulației încă două noi tronsoane, care au un total de 32 de km.

Publicitate

În luna decembrie, vor fi  dați în circulație și 36 de km pe Tronsonul 3, care va permite circulația neîntreruptă pe 80 de km între Buzău și Focșani și încă 49,35 km din Autostrada Ploiești-Buzău.

Astfel, până la finalul anului se va putea circula pe aproximativ 130 km din A7 care are o lungime totală de 319 km.

Publicitate

Prezența PSD la Guvernare în următorii patru ani este garanția că Autostrada Moldovei va fi finalizată până la noi în Botoșani și mai departe spre Suceava, iar toate regiunile istorice ale României vor fi legate prin drumuri de mare viteză. Asta înseamnă dezvoltare! Autostrăzile și drumurile bune aduc investiții, iar investițiile aduc locuri de muncă. PSD a demonstrat că este singurul partid care a dezvoltat infrastructura rutieră din Moldova, în mandatul premierului Marcel Ciolacu fiind lansați în execuție cei mai mulți kilometri din Autostrada A7”, a subliniat președintele PSD Botoșani.

https://www.facebook.com/share/p/3FAnZbwjanC9ng71/

CMF11240017

Publicitate

Citeste mai mult

Eveniment

Netflix, tarife mai MARI la pentru clienții din România. Noile prețuri

Publicat

Publicitate

Netflix a anunțat că scumpește abonamentele pentru clienții din România după ce și alte patforme de streaming au aplicat deja majorări de prețuri.

Noile prețuri la abonamente Netflix 

Publicitate
  • planul Basic (streaming la o rezoluție 720p pe un singur dispozitiv): 5,99 euro pe lună
  • planul Standard (Full HD 1080p, pe 2 dispozitive concomitent): 10,99 euro pe lună
  • planul Premium (4 dispozitive simultan, calitate UltraHD 4K, sunet Dolby Atmos): 13,99 euro pe lună.

Pentru abonamentele Basic și Standard, prețurile cresc cu un euro pe lună. Pentru pachetul Premium, scumpirea este cu doi euro.

Cei care dețin pachet Standard pot adăuga un extra abonat, pentru 3,99 euro pe lună fiecare, potrivit Netflix.

Publicitate

Pentru planul Premium, opțiunea este de până la 2 extra abonați.

Citeste mai mult

Economie

Sistemul de Garanție-Returnare tot mai ACCESIBIL și micilor comercianți. Noi îmbunătățiri anunțate de RetuRO

Publicat

Publicitate

Se împlinește un an de când Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) a devenit parte din viața noastră, după ce a fost lansat pe 30 noiembrie 2023. SGR s-a dovedit un instrument important pentru un viitor mai bun și schimbarea obiceiurilor de consum, încurajând responsabilitatea față de mediu pentru fiecare dintre noi.

Sistemul de Garanție-Returnare este o premieră pentru România, iar pentru provocările întâmpinate în faza inițială, inerente unui program de o asemenea complexitate și anvergură, s-au căutat permanent soluții prin colaborare între toți actorii implicați.

Publicitate

Încă de la început, RetuRO, administratorul sistemului, a susținut un dialog direct și constant cu toate părțile implicate pentru a le înțelege nevoile și a găsi împreună soluții eficiente care să facă sistemul deopotrivă ușor de utilizat de către consumatori și simplu de adoptat de către comercianți.

În ceea ce privește comercianții, aceștia sunt o verigă cheie în sistem, întrucât reprezintă liantul între SGR și consumatori. În efortul de a susține adoptarea sistemului de către comercianți, RetuRO le-a oferit constant sprijin personalizat, a organizat periodic întâlniri cu aceștia, oferindu-le ocazia să adreseze întrebări și să împărtășească dificultățile întâmpinate, și a demarat o amplă campanie de informare pentru a prezenta pașii necesari pentru înscrierea în sistem.

Publicitate

De asemenea, RetuRO a adus îmbunătățiri permanente sistemului, adaptând fluxurile operaționale și simplificând procedurile în aspecte cheie.

Un exemplu în acest sens îl reprezintă adaptarea frecvenței și a modalității de preluare a ambalajelor colectate, astfel încât ele să nu devină o povară pentru operatorii din HoReCa și micii comercianți, care au semnalat adesea lipsa spațiului de depozitare.

Astfel, începând cu cea de-a doua comandă de ridicare a ambalajelor SGR, ele sunt preluate de către transportatorii RetuRO în maximum 2 zile. La prima comandă sunt necesare 7 zile pentru a putea adăuga adresa magazinului pe ruta transportatorilor. Prin îmbunătățirea timpilor de ridicare a sacilor cu ambalaje de la comercianți, punctele de returnare pot funcționa fără întreruperi cauzate de lipsa spațiului de depozitare.

Publicitate

O altă veste bună este aceea că, în  curand, sacii necesari colectării vor fi oferiți gratuit comercianților și operatorilor HoReCa, fără a mai fi facturați de către Administratorul SGR, conform noii metodologii de calcul publicate pentru calculul tarifului de gestionare.

Această măsură vine ca un real avantaj pentru micii comercianți, întrucât ei sunt mai predispuși să resimtă presiunea costurilor operaționale. Aceștia nu vor mai trebui să aloce resurse pentru achiziționarea sacilor SGR, ceea ce le va permite să-și concentreze bugetele pe alte nevoi importante pentru afacerea lor. Practic, devine mult mai simplu și accesibil pentru aceștia să intre în Hora Reciclării, ceea ce poate crește în mod semnificativ numărul punctelor de colectare disponibile pentru consumatori.

Rolul comercianților în SGR și principalele beneficii

Indiferent de dimensiunea afacerii, comercianții joacă un rol esențial în funcționarea Sistemului de Garanție-Returnare, întrucât fiecare ambalaj colectat este un pas înainte spre un mediu mai curat.

Restaurantele, cafenelele, magazinele de cartier și micii retaileri devin, astfel, parteneri activi în eforturile de a reduce cantitatea de deșeuri din natură.

Cu mai multe puncte de colectare în rețea, se reduce aglomerația și timpul de așteptare în fiecare punct de colectare, iar asta înseamnă o experiență mai plăcută atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți.

Înscrierea în SGR și organizarea unui punct de colectare poate însemna pentru micii comercianți și o oportunitate de a atrage noi clienți, care caută soluții simple, în proximitatea casei, pentru a returna ambalajele SGR, și implicit o creștere a vânzărilor, ajutând afacerea să prospere.

Înscrierea în SGR, o obligație legală

Conform legislației în vigoare, toți comercianții care vând produse ambalate în recipiente precum sticle de plastic, doze de aluminiu sau ambalaje din sticlă care fac parte din Sistemul de Garanție-Returnare sunt obligați să se înregistreze pe platformă, să semneze contractul cu administratorul sistemului și să colecteze ambalajele returnate de către consumatori. Măsura vizează  atât marii retaileri, cât și micii comercianți, în timp ce reprezentanții HoReCa trebuie să colecteze ambalajele SGR ale produselor consumate în unitatea lor.

Calea spre o țară mai curată

Pornit de la zero, în doar 10 luni de la lansare, SGR a înregistrat o performanță impresionantă – românii au returnat peste 2,3 miliarde de ambalaje, cu volume în creștere de la o lună la alta. Zilnic, zeci de milioane de ambalaje sunt recuperate prin SGR și trimise spre cele 7 centre regionale RetuRO de numărare și sortare din țară, cu scopul de a fi pregătite pentru reciclare. Astăzi, SGR este un element central al politicii de mediu din România, cu impact semnificativ în reducerea deșeurilor de ambalaje și îmbunătățirea calității mediului.

Trebuie avut în vedere că implementarea unui nou sistem, așa cum este SGR, are nevoie de timp pentru a intra pe un făgaș normal. Este important să privim evoluția pe termen lung și să recunoaștem că schimbările durabile necesită timp și efort, sprijinul și implicarea tuturor.

Citeste mai mult

Eveniment

Marius Budăi a prezentat soluțiile PSD pentru a opri plecarea tinerilor din țară și a criticat PNL că doar îi atacă pe alții fără să spună ce pot face ei pentru cetățeni (P)

Publicat

Publicitate

Prim-vicepreședintele PSD Botoșani, Marius Budăi, a prezentat o parte dintre soluțiile PSD pentru a opri plecarea tinerilor din țară. Social-democratul a făcut o comparație cu măsurile luate în trecut de PSD care au oprit plecarea medicilor din țară, arătând că soluția este de a da posibilitatea tinerilor de a obține un venit decent în România. În acest sens, Budăi a prezentat mai multe propuneri din Programul PSD:

  1. Primă de 1.000 de lei/lună, pe lângă salariu, pentru tinerii botoșăneni care se angajează prima oară sau pentru cei care se întorc în țară!
  2. Primă de 12.500 de lei pentru botoșănenii care se întorc în România și se angajează pe perioadă nedeterminată.
  3. Vouchere de până la 800 de euro, pentru botoșănenii care vor să învețe o meserie mai bine plătită.
  4. Finalizarea Autostrăzii Moldovei până la Botoșani, astfel încât să aducem investiții și locuri de muncă mai bine plătite în județul nostru!

Budăi a mai precizat că oricât de mult îl vor ataca cei de la PNL în această campanei, va continua să prezinte soluțiile din programul PSD. „Datoria candidaților e să spună ce sunt ei în stare să facă pentru oameni, nu să-i atace pe ceilalți candidați. […] Știți de ce PNL nu prezintă soluțiile lor? Pentru că e mai comod să-i ataci pe alții decât să construiești un program coerent. Vă amintesc doar că în programul electoral, PNL nu a scris nimic despre sistemul public de pensii”, a precizat Budăi.

https://www.facebook.com/100057810201244/posts/984163606853970/?rdid=N6ndophqcLZzFvr0#

Publicitate

CMF11240017

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending