Connect with us

Actualitate

Înmatriculare auto 2025 pentru mașini noi și second hand. Acte necesare, taxe și pași de urmat

Publicat

Publicitate

Înmatriculare auto 2025: Procesul de înmatriculare a unui autovehicul în România în 2025 rămâne unul destul de birocratic pentru cei care achiziționează o mașină nouă sau second-hand, fie din țară, fie din străinătate.

Înmatricularea auto în 2025: Pașii de urmat

Achiziționarea mașinii și întocmirea actelor

Contract de vânzare-cumpărare sau factură fiscală
Carte de identitate a vehiculului (CIV)
Talonul (dacă este o mașină înmatriculată anterior)
Plata taxelor

Taxa de certificat de înmatriculare (49 lei)
Contravaloarea numerelor de înmatriculare
Impozitul auto (dovada plății către primărie)
RCA obligatoriu:

Polița de asigurare de răspundere civilă auto este necesară pentru a finaliza înmatricularea.
Inspecția tehnică periodică (ITP) valabilă la data înmatriculării, obligatorie pentru mașinile rulate.

Publicitate

Programare online la DRPCIV

În 2025, programările se fac exclusiv online pe site-ul oficial www.drpciv.ro.
Depunerea dosarului

Poate fi făcută fizic la sediul DRPCIV sau prin platformele digitale puse la dispoziție de autorități.
Eliberarea certificatului și a plăcuțelor de înmatriculare

Acestea se eliberează în aceeași zi sau în 1–2 zile lucrătoare, în funcție de județ.
Înmatriculare auto 2025: Vehicul înmatriculat anterior în România
Pentru efectuarea operațiunii, vehiculul trebuie să beneficieze de o carte de identitate a vehiculului valabilă, și de inspecție tehnică periodică aflată în termenul de valabilitate.

Descarcă aici MODEL Cerere înmatriculare 2025.

1) Cererea solicitantului;

2) Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii, în original şi în copie, şi, în cazul vehiculelor care fac obiectul unui contract de leasing, un extras din contractul de leasing care să conţină cel puţin părţile, obiectul, durata contractului, datele de identificare a vehiculului şi semnăturile părţilor, însoţit de dovada declarării fiscale la organul fiscal local de la domiciliul sau sediul deţinătorului mandatat.

Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii trebuie să fie înregistrat (pe document trebuie să se regăsească numărul de înregistrare în REMTII) în evidenţele organului fiscal local de la domiciliul sau sediul dobânditorului, respectiv de la reşedinţa acestuia, în cazul persoanelor fizice cu domiciliul în străinătate, cu excepţia situaţiei înmatriculării temporare a autovehiculelor şi remorcilor ce urmează a fi scoase din ţară în vederea înmatriculării în alt stat;

3) Actul de identitate al solicitantului, în termenul de valabilitate a acestuia, în original, sau, în cazul persoanelor juridice, documentele care atestă dobândirea personalităţii juridice, denumirea, sediul şi reprezentantul legal, în original sau în copie (de exemplu: certificat constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului însoțit, după caz, de împuternicire/delegație acordată de reprezentantul legal), precum şi actul de identitate al reprezentantului legal, în original, sau, după caz, al persoanei împuternicite;

În situaţia în care în certificatul de înmatriculare urmează a fi înscrisă şi o altă persoană, se vor prezenta actul de identitate sau, după caz, documente care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie, precum şi documentul care să ateste dreptul legal în virtutea căruia persoana poate folosi vehiculul, în original şi în copie, însoțit de acordul scris al acesteia cu privire la efectuarea operaţiunii;

4) Cartea de identitate a vehiculului, în original;

5) Certificatul de înmatriculare anterior;

În locul certificatului de înmatriculare, poate fi depusă declaraţia de pierdere ori dovada reţinerii în condiţiile art. 112 alin. (1) lit. y) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau a declarării furtului acestuia, emisă de către autorităţi competente (înmatricularea vehiculului este suspendată);

Depunerea documentelor de mai sus nu este necesară în cazul vehiculelor intrate în proprietatea statului român şi valorificate prin intermediul instituţiilor abilitate.

6) Plăcuţele cu numărul de înmatriculare emise anterior;

În locul plăcuțelor, poate fi depusă declaraţia de pierdere ori dovada reţinerii sau declarării furtului acestora, emisă de către autorităţi competente;

Depunerea plăcuțelor sau a documentelor de mai sus nu este necesară în cazul vehiculelor intrate în proprietatea statului român şi valorificate prin intermediul instituţiilor abilitate.

7) Dovada achitării contravalorii certificatului de înmatriculare – 49 lei (pentru modalitățile de plată consultați secțiunea taxe și tarife);

În cazul achitării contravalorii certificatului de înmatriculare prin intermediul SNEP – ghiseul.ro, nu este necesară depunerea dovezii de plată.

8) Dovada plății contravalorii noilor plăcuțe cu număr de înmatriculare și după caz, a tarifului legal de atribuire a unei combinații preferențiale a numărului de înmatriculare;

Plata se poate face prin internet banking, virament bancar, mandat poștal în contul trezoreriei statului (vezi lista conturi – unitati teritoriale) sau numerar la ghișeu odată cu depunerea documentelor;

În cazul achitării contravalorii plăcuțelor cu număr de înmatriculare și a contravalorii tarifului de atribuire a unei combinații preferențiale prin intermediul SNEP – ghiseul.ro, nu este necesară depunerea dovezii de plată;

Plata contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare nu este necesară:

a) în cazul în care acestea se transferă automat noului proprietar, în condiţiile art. 24 alin. (4) din Regulamentul de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006, cu modificările şi completările ulterioare, iar combinaţia numărului de înmatriculare nu a fost restricţionată conform legii;

b) atunci când solicitantul optează pentru atribuirea unei combinaţii păstrate a numărului de înmatriculare care nu a fost restricţionată conform legii, și nu solicită confecționarea unor noi plăci cu număr de înmatriculare.

9) Copia contractului de asigurare de răspundere civilă auto obligatorie pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi de tramvaie (RCA), încheiat pe numele proprietarului vehiculului, în termenul de valabilitate al acestuia;

10) Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât proprietarul, sau, după caz, împuternicire avocaţială în cazul în care documentele se depun prin avocat;

În cazul reprezentării solicitantului prin avocat, identificarea se va realiza numai prin cardul de avocat vizat pentru anul respectiv, iar în absenţa cardului de avocat identificarea se va realiza prin adeverinţa eliberată de către baroul din care face parte acesta, însoţită de cartea de identitate.

Înmatriculare auto 2025: vehicul nou
1) Cererea solicitantului;

2) Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii, în original şi în copie, şi, în cazul vehiculelor care fac obiectul unui contract de leasing, un extras din contractul de leasing care să conţină cel puţin părţile, obiectul, durata contractului, datele de identificare a vehiculului şi semnăturile părţilor, însoţit de dovada declarării fiscale la organul fiscal local de la domiciliul sau sediul deţinătorului mandatat. Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii trebuie să fie înregistrat (pe document trebuie să se regăsească numărul de înregistrare în REMTII) în evidenţele organului fiscal local de la domiciliul sau sediul dobânditorului, respectiv de la reşedinţa acestuia, în cazul persoanelor fizice cu domiciliul în străinătate, cu excepţia situaţiei înmatriculării temporare a autovehiculelor şi remorcilor ce urmează a fi scoase din ţară în vederea înmatriculării în alt stat;

3) Actul de identitate al solicitantului, în termenul de valabilitate a acestuia, în original, sau, în cazul persoanelor juridice, documentele care atestă dobândirea personalităţii juridice, denumirea, sediul şi reprezentantul legal, în original sau în copie (de exemplu: certificat constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului însoțit, după caz, de împuternicire/delegație acordată de reprezentantul legal), precum şi actul de identitate al reprezentantului legal, în original, sau, după caz, al persoanei împuternicite;

În situaţia în care în certificatul de înmatriculare urmează a fi înscrisă şi o altă persoană, se vor prezenta actul de identitate sau, după caz, documente care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie, precum şi documentul care să ateste dreptul legal în virtutea căruia persoana poate folosi vehiculul, în original şi în copie, însoțit de acordul scris al acesteia cu privire la efectuarea operaţiunii;

4) Cartea de identitate a vehiculului, în original;

5) Dovada achitării contravalorii certificatului de înmatriculare – 49 lei (pentru modalitățile de plată consultați secțiunea taxe și tarife);

În cazul achitării contravalorii certificatului de înmatriculare prin intermediul SNEP – ghiseul.ro, nu este necesară depunerea dovezii de plată.

6) Dovada plății contravalorii noilor plăcuțe cu număr de înmatriculare și după caz, a tarifului legal de atribuire a unei combinații preferențiale a numărului de înmatriculare;

Plata se poate face prin internet banking, virament bancar, mandat poștal în contul trezoreriei statului (vezi lista conturi – unitati teritoriale) sau numerar la ghișeu odată cu depunerea documentelor;

În cazul achitării contravalorii plăcuțelor cu număr de înmatriculare și a contravalorii tarifului de atribuire a unei combinații preferențiale prin intermediul SNEP – ghiseul.ro, nu este necesară depunerea dovezii de plată;

Plata contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare nu este necesară când solicitantul optează pentru atribuirea unei combinaţii păstrate a numărului de înmatriculare care nu a fost restricţionată conform legii, și nu solicită confecționarea unor noi plăci cu număr de înmatriculare.

7) Copia contractului de asigurare de răspundere civilă auto obligatorie pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi de tramvaie (RCA), încheiat pe numele proprietarului vehiculului, în termenul de valabilitate al acestuia;

8) În cazul vehiculelor provenite dintr-un stat membru al Uniunii Europene, dacă persoana care a realizat achiziția intracomunitară a mijlocului de transport și solicită înmatricularea acestuia nu este înregistrată în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare, pe lângă documentele prevăzute la alin. (1), aceasta trebuie să depună, după caz:

– formularul „Certificat privind atestarea plății taxei pe valoarea adăugată, în cazul achizițiilor intracomunitare de mijloace de transport”, emis de ANAF și prevăzut de Ordinul președintelului Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor „Certificat privind atestarea plății taxei pe valoarea adăugată, în cazul achizițiilor intracomunitare de mijloace de transport” și „Certificat”, precum și a procedurii de eliberare a acestora;

 

– formularul „Certificat”, emis de ANAF și prevăzut de Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor „Certificat privind atestarea plății taxei pe valoarea adăugată, în cazul achizițiilor intracomunitare de mijloace de transport” și „Certificat”, precum și a procedurii de eliberare a acestora.

9) Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât proprietarul, sau, după caz, împuternicire avocaţială în cazul în care documentele se depun prin avocat;

În cazul reprezentării solicitantului prin avocat, identificarea se va realiza numai prin cardul de avocat vizat pentru anul respectiv, iar în absenţa cardului de avocat identificarea se va realiza prin adeverinţa eliberată de către baroul din care face parte acesta, însoţită de cartea de identitate.

Înmatriculare auto 2025: autovehicul second hand înmatriculat anterior în afara României
Pentru efectuarea operațiunii, vehiculul trebuie să beneficieze de o carte de identitate a vehiculului valabilă, de un certificat de autenticitate aflat în termenul de valabilitate (cu excepţia autovehiculelor destinate competiţiilor sportive şi a vehiculelor istorice), și de inspecție tehnică periodică aflată în termenul de valabilitate.

1) Cererea solicitantului;

2) Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii, în original şi în copie, şi, în cazul vehiculelor care fac obiectul unui contract de leasing, un extras din contractul de leasing care să conţină cel puţin părţile, obiectul, durata contractului, datele de identificare a vehiculului şi semnăturile părţilor, însoţit de dovada declarării fiscale la organul fiscal local de la domiciliul sau sediul deţinătorului mandatat. Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii trebuie să fie înregistrat (pe document trebuie să se regăsească numărul de înregistrare în REMTII) în evidenţele organului fiscal local de la domiciliul sau sediul dobânditorului, respectiv de la reşedinţa acestuia, în cazul persoanelor fizice cu domiciliul în străinătate, cu excepţia situaţiei înmatriculării temporare a autovehiculelor şi remorcilor ce urmează a fi scoase din ţară în vederea înmatriculării în alt stat;

3) Actul de identitate al solicitantului, în termenul de valabilitate a acestuia, în original, sau, în cazul persoanelor juridice, documentele care atestă dobândirea personalităţii juridice, denumirea, sediul şi reprezentantul legal, în original sau în copie (de exemplu: certificat constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului însoțit, după caz, de împuternicire/delegație acordată de reprezentantul legal), precum şi actul de identitate al reprezentantului legal, în original, sau, după caz, al persoanei împuternicite;

În situaţia în care în certificatul de înmatriculare urmează a fi înscrisă şi o altă persoană, se vor prezenta actul de identitate sau, după caz, documente care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie, precum şi documentul care să ateste dreptul legal în virtutea căruia persoana poate folosi vehiculul, în original şi în copie, însoțit de acordul scris al acesteia cu privire la efectuarea operaţiunii;

4) Cartea de identitate a vehiculului, în original;

5) Dovada achitării contravalorii certificatului de înmatriculare – 49 lei (pentru modalitățile de plată consultați secțiunea taxe și tarife);

În cazul achitării contravalorii certificatului de înmatriculare prin intermediul SNEP – ghiseul.ro, nu este necesară depunerea dovezii de plată.

6) Dovada plății contravalorii noilor plăcuțe cu număr de înmatriculare și după caz, a tarifului legal de atribuire a unei combinații preferențiale a numărului de înmatriculare;

Plata se poate face prin internet banking, virament bancar, mandat poștal în contul trezoreriei statului (vezi lista conturi – unitati teritoriale) sau numerar la ghișeu odată cu depunerea documentelor;

În cazul achitării contravalorii plăcuțelor cu număr de înmatriculare și a contravalorii tarifului de atribuire a unei combinații preferențiale prin intermediul SNEP – ghiseul.ro, nu este necesară depunerea dovezii de plată;

Plata contravalorii plăcuțelor cu numărul de înmatriculare nu este necesară când solicitantul optează pentru atribuirea unei combinații păstrate a numărului de înmatriculare care nu a fost restricționată conform legii, și nu solicită confecționarea unor noi plăci cu număr de înmatriculare.

7) Copia contractului de asigurare de răspundere civilă auto obligatorie pentru prejudicii produse terților prin accidente de vehicule şi de tramvaie (RCA), încheiat pe numele proprietarului vehiculului, în termenul de valabilitate al acestuia;

8) În cazul vehiculelor provenite dintr-un stat membru al Uniunii Europene, dacă persoana care a realizat achiziția intracomunitară a mijlocului de transport și solicită înmatricularea acestuia nu este înregistrată în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare, pe lângă documentele prevăzute la alin. (1), aceasta trebuie să depună, după caz:

– formularul „Certificat privind atestarea plății taxei pe valoarea adăugată, în cazul achizițiilor intracomunitare de mijloace de transport”, emis de ANAF și prevăzut de Ordinul președintelului Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor „Certificat privind atestarea plății taxei pe valoarea adăugată, în cazul achizițiilor intracomunitare de mijloace de transport” și „Certificat”, precum și a procedurii de eliberare a acestora;

SAU

– formularul „Certificat”, emis de ANAF și prevăzut de Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor „Certificat privind atestarea plății taxei pe valoarea adăugată, în cazul achizițiilor intracomunitare de mijloace de transport” și „Certificat”, precum și a procedurii de eliberare a acestora.

9) Documentele de înmatriculare eliberate de autorităţile străine, în original, precum şi plăcuţele străine cu numărul de înmatriculare, cu excepţia situaţiei vehiculelor intrate în proprietatea statului român şi valorificate prin intermediul instituţiilor abilitate;

10) Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât proprietarul, sau, după caz, împuternicire avocaţială în cazul în care documentele se depun prin avocat;

În cazul reprezentării solicitantului prin avocat, identificarea se va realiza numai prin cardul de avocat vizat pentru anul respectiv, iar în absenţa cardului de avocat identificarea se va realiza prin adeverinţa eliberată de către baroul din care face parte acesta, însoţită de cartea de identitate.

 

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Spectacolul „Portugalia” la Teatrul „Mihai Eminescu” Botoșani

Publicat

Publicitate

Teatrul „Mihai Eminescu” Botoșani invită iubitorii de artă în acest sfârșit de săptămână, la spectacolul „Portugalia” de Zoltán Egressy.

Duminică, 9 noiembrie de la ora 1900 ,  botoșănenii sunt așteptați la Teatrul „Mihai Eminescu” la spectacolul Portugalia” de Zoltán Egressy.

Regia: Vladimir Anton
Scenografia: Gelu Rîșca
Coregrafia: Victoria Bucun
Asistent regie: Răzvan Amitroaei

Distribuția:
FUNDĂ – Alexandra Vicol
PORECLĂ – Răzvan Amitroaei
CÂRCIUMAR – Gheorghe Frunză
SFECLĂ – Sorin Ciofu

PREOT – Alexandru Dobynciuc
CLAMĂ – Bogdan Muncaciu
FEMEIA – Gina Patrașcu-Zamfirache

SATANĂ – Valentin Popa
SOȚIE – Oana-Maria Tudoran

Spectacol nominalizat la Gala Premiilor UNITER 2021 la categoria CEA MAI BUNĂ ACTRIȚĂ ÎNTR-UN ROL PRINCIPAL (Alexandra Vicol pentru rolul „Fundă”)

Într-un sat de la marginea lumii, oamenii nu au nume. Ei sunt porecle – Fundă, Sfeclă, Clamă. Toți tânjesc după un altceva, după un altcineva. Dar nimeni nu face nimic pentru a-și împlini visul.
Portugalia, visul unui tânăr scriitor în trecere, devine visul tuturor: un loc mirific, necunoscut, un tărâm de poveste, unde marea se întâlnește cu cerul, cu oameni fericiți – chiar dacă uneori triști.
„Portugalia” este o comedie despre oameni obișnuiți, cu oameni obișnuiți. Cu umorul involuntar, cu situații comice care capătă, pe parcurs, conotații dureroase, este o poveste în  care un om își descoperă sau redescoperă sensul, rostul vieții. 

Publicitate

Biletele se găsesc la Agenția teatrală din Teatrul „Mihai Eminescu”, intrarea din strada Cuza Vodă.

Preț bilet : 50 lei – stal; 60 lei – lojă;

Preț bilet elevi – 20 lei ; pensionari – 25 lei

Tel. 0735.779.821 ▪marți-vineri: 10°°-18°° ▪ sâmbătă, duminică: 13°°-19°°

 https://eventbook.ro/program/teatrul-mihai-eminescu-botosani

Citeste mai mult

Administratie

Primăria Botoșani lansează proiectul UrbanLakes pentru reabilitarea lacului din Parcul Mihai Eminescu și conservarea ecosistemelor

Publicat

Publicitate

UAT Municipiul Botoșani organizează joi, 6.11.2025, ora 9.00, în sala de ședințe a Consiliului Local din Piața Revoluției nr. 1, conferința de lansare a proiectului U_LAKES – „UrbanLakes: Cross-Border Synergy for Blue Ecosystem Preservation” (Lacuri Urbane: Sinergie transfrontalieră pentru conservarea ecosistemului albastru), ID proiect ROUA 00357.

 Proiectul este implementat în perioada 14.06.2025-13.12.2026, în cadrul Programului INTERREG NEXT VI–A România- Ucraina 2021-2027. UAT Municipiul Botoșani este lider de proiect, iar Comitetul Executiv al Consiliului Local Ivano-Frankivsk este partener.

Obiectivul proiectului este îmbunătățirea infrastructurii verzi și albastre pentru a crea condiții mai bune pentru protejarea naturii, conservarea biodiversității și creșterea gradului de conștientizare a mediului în rândul cetățenilor din ambele orașe.

Principala investiție ce va fi realizată la Botoșani în cadrul acestui proiect este reabilitarea lacului din Parcul Mihai Eminescu.

Bugetul total al proiectului este de 419.507,87 euro, din care finanțarea europeană nerambursabilă este de 356.581,68 euro.

Pentru mai multe informații, persoana de contact din partea UAT Municipiul Botoșani este Ciprian Coruț, manager proiect, e-mail proiecte@primariabt.ro.

Publicitate

 

Programul Interreg VI-A NEXT România–Ucraina 2021- 2027 este finanțat de Uniunea Europeană şi co-finanţat de statele participante în program. www.ro-ua.net

Acest material a fost produs cu sprijinul Uniunii Europene. Conţinutul acestui material intră în responsabilitatea UAT Municipiul Botoșani şi nu reflectă în mod necesar poziţia oficială a Uniunii Europene sau a structurilor de management ale Programului Interreg VI-A NEXT România–Ucraina 2021- 2027.

Citeste mai mult

Eveniment

Doliu în fotbalul românesc: Antrenorul Emeric Ienei a decedat la vârsta de 88 de ani

Publicat

Publicitate

Antrenorul de fotbal, Emeric Ienei a decedat miercuri, la vârsta de 88 de ani. Decesul a fost confirmat de reporterii publicației bihoreanul.ro

Potrivit unor surse medicale, la mijlocul lunii octombrie Ienei a fost internat în secția de Pneumologie a Spitalului Clinic Județean de Urgență Bihor, fiind externat la finele săptămânii trecute. El a decedat la domiciliu, în cursul dimineții de miercuri, 5 noiembrie 2025. 

„A murit acasă, a stat două săptămâni în spital, dar familia l-a externat pentru că medicii nu mai aveau ce să facă. A murit în această dimineață, liniștit, la el acasă. Avea mai multe afecțiuni, cea mai gravă fiind cea cardiacă”, a declarat pentru ziarul din Bihor, un membru al familiei.

Reacția Clubului FC Bihor Oradea

Fotbalul românesc și bihorean este în doliu. A plecat dintre noi marele Emeric Ienei, o adevărată legendă a sportului, la vârsta de 88 de ani.

Născut la Arad, dar stabilit mulți ani la Oradea, Emeric Ienei a avut o legătură specială cu orașul nostru și cu fotbalul bihorean. În perioada 1978–1979, el a antrenat FC Bihor Oradea, lăsând în urmă profesionalism, eleganță și respect.

De numele său se leagă și cea mai mare performanță din istoria fotbalului românesc – câștigarea Cupei Campionilor Europeni în 1986 cu Steaua București, un moment care a făcut întreaga țară mândră.

Publicitate

Prin caracterul, calmul și înțelepciunea sa, Emeric Ienei a inspirat generații întregi de jucători și antrenori. Rămâne un exemplu de demnitate și valoare, un simbol al fotbalului românesc.

Clubul F.C. Bihor Oradea transmite sincere condoleanțe familiei îndoliate și tuturor celor care l-au iubit.

sursă foto: bihoreanul.ro.

Citeste mai mult

Eveniment

ALERTĂ: Două surori din Botoșani au dispărut în drum spre școală. Polițiștii scotocesc orașul. Dacă aveți informații, sunați la 112

Publicat

Publicitate

Polițiștii botoșăneni desfășoară activități de căutare pentru găsirea a două surori, Armașaru Daria Mirabela, în vârstă de 17 ani, și Armașaru Maria Gabriela, în vârstă de 13 ani, ambele din localitatea Socrujeni, județul Botoșani.

Potrivit informațiilor oferite de familie, în dimineața zilei de 5 noiembrie 2025, în jurul orei 07:30, cele două minore au plecat împreună din imobilul din municipiul Botoșani unde locuiau, fără forme legale, cu scopul de a merge la școală. Niciuna dintre ele nu a mai ajuns la cursuri și nu s-a mai întors acasă.

Semnalmente – Armașaru Daria Mirabela (17 ani):
– înălțime: aproximativ 1,60 m
– greutate: aproximativ 70 kg
– constituție atletică
– la momentul plecării purta geacă neagră cu glugă, pantaloni gri, adidași albaștri și avea asupra sa un ghiozdan roșu marca Nike.
Tânăra nu deține telefon mobil.

Semnalmente – Armașaru Maria Gabriela (13 ani):
– înălțime: aproximativ 1,40 m
– greutate: aproximativ 50 kg
– păr șaten, ochi căprui
– purta haine de culoare închisă și avea ghiozdanul pregătit pentru școală.

Cele două fete sunt surori și au plecat împreună, însă nu se știe în ce direcție s-au îndreptat. Familia a anunțat dispariția la scurt timp după ce a constatat că fetele nu s-au prezentat la cursuri.

Polițiștii din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani, împreună cu jandarmi și reprezentanți ai altor structuri, au demarat activități de căutare și verificare în teren, pentru a le găsi pe cele două minore.

Publicitate

Oricine poate oferi informații cu privire la locul în care se află cele două fete este rugat să sune de urgență la numărul unic 112 sau să anunțe cea mai apropiată unitate de poliție.

Vrei să îți formulez și o variantă scurtă, cu ton de alertă, potrivită pentru postare pe Facebook / rețele sociale, așa cum apar apelurile Poliției (cu emoji și structură clară)?

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending