Connect with us

Actualitate

Facturile Hidroelectrica vor ajunge la abonați și pe telefonul mobil. Compania va lansa o aplicație pentru clienți

Publicat

Publicitate

Hidroelectrica a anunțat că va pune la dispoziția celor peste 500.000 de mii de clienți ai săi o aplicație prin care aceștia își vor putea primi și gestiona facturile. Compania a făcut anunțul pe Facebook, relatează alba24.ro.

Hiroelectrica va lansa o aplicație prin care clienții vor putea gestiona facturile la curent

„Aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri”, se precizează în anunțul companiei de stat.

Hidroelectrica a lansat în sistemul de achiziții publice prin care spune că dorește să cumpere „Suport tehnic, mentenanța corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicației de management al contractelor de furnizare si facturare clienți casnici si non-casnici, mentenanța evolutiva a portalului de servicii digitale Hidroelectrica si dezvoltări de automatizări robotice.”

Plata eșalonată a facturilor la Hidroelectrica

De la începutul acestei luni clienții Hidroelectrica au început să primească facturi. Pentru cei aflați în dificultate compania a anunțat ca plata acestora poate fi făcută și eșalonat

Publicitate

”Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Condiția este să descărcați de pe site-ul lor un formular de plată eșalonată care poate fi descărcat  sau  si sa îl trimiteti pe adresa esalonari@hidroelectrica.ro.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa :

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.

Cum se poate plăti factura la Hidroelectrica

Până când aplicația Hidroelectrica va fi gata plățile se pot face doar în Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură

2. La Automatele de plată, așa cum sunt detaliate mai jos

3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate

4. Prin DIRECT DEBIT

Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.

CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.

Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul nostru, pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit:

– pentru oricine este client Hidroelectrica

– pentru câți clienți dorește

Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

MAE: Atenționare de călătorie – Posibile perturbări ale transportului rutier, feroviar și aeronautic în nordul Angliei și Țării Galilor

Publicat

Publicitate

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) informează cetățenii români care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească în zona de nord a Angliei și a Țării Galilor asupra riscului ridicat de perturbări ale transportului rutier, feroviar și aeronautic pentru data de 4 august, în contextul condițiilor meteorologice nefavorabile (furtuna Floris).

MAE recomandă cetățenilor români să verifice în permanență comunicările oficiale ale companiilor de transport, precum și pagina de Internet a autorității meteorologice locale Met Office (https://www.metoffice.gov.uk).

Cetățenii români pot solicita asistență consulară la numerele de telefon ale Consulatului General al României la Manchester: 00441612360478; 00441612369687; 00441612371546; 00441612375513; 00441612368995; 00441619234947, apelurile fiind redirecționate către Centrul de Contact și Suport al Cetățenilor Români din Străinătate (CCSCRS) și preluate de către operatorii Call Center în regim de permanență.

De asemenea, cetățenii români care se confruntă cu o situație dificilă, specială, cu un caracter de urgență, au la dispoziție telefonul de permanență al oficiului consular: 00447535604342.

MAE recomandă consultarea paginilor de Internet https://mae.ro și https://manchester.mae.ro/. AGERPRES

Publicitate
Citeste mai mult

Eveniment

Patriarhul României: Rostul lucrării social-filantropice a creștinului nu este cultivarea imaginii sale în lume, ci a iubirii

Publicat

Publicitate

Preafericitul Părinte Patriarh Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, a subliniat, duminică, în Paraclisul istoric „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” al Reședinței Patriarhale, că rostul activității social-filantropice a creștinului este cultivarea iubirii, nu cultivarea imaginii personale, relatează basilica.ro.

Patriarhul României a explicat, în cuvântul de învățătură, că binele trupesc este precedat de binele sufletesc și că înainte de a fi hrăniți cu cele materiale, avem nevoie de hrană pentru suflet.

„Așadar, Domnul oferă celor veniți la El mai întâi hrană pentru suflet, vindecare de boli și apoi hrană pentru trup. Iisus le-a vorbit mai întâi mulțimilor adunate despre taina dobândirii vieții veșnice, prin credință, apoi i-a vindecat pe bolnavii aduși la El, și după aceea le-a spus ucenicilor, care L-au rugat să dea drumul mulțimilor să meargă să își cumpere mâncare din sate, «dați-le voi să mănânce», iar ei au spus că au doar cinci pâini și doi pești”, a spus Preafericirea Sa.

Sufletul se hrănește cu Cuvântul lui Dumnezeu

„Primul adevăr al Evangheliei de astăzi este acesta: trebuie să ne hrănim mai întâi sufletul cu ascultarea Cuvântului lui Dumnezeu și să cerem de la Hristos vindecare sufletească și trupească”, a adăugat Patriarhul României.

Cuvântul lui Dumnezeu este hrana de care are nevoie omul, ca „ființă rațională, liberă și iubitoare, compusă din suflet și trup. Trupul se hrănește din produsele materiale, iar sufletul se hrănește cu ascultarea Cuvântului lui Dumnezeu, a Evangheliei vieții veșnice”.

Publicitate

Dumnezeu a sădit în noi dorul după veșnicie, așa cum ne învață Sfânta Scriptură.

„Omul este creat după lui Dumnezeu, cel veșnic viu. Aici este toată taina identității persoanei umane, că este creată după chipul Persoanelor Divine ale Sfintei Treimi, veșnic vii și ca atare, omul este chemat la viață veșnică, pentru că este creat după chipul Dumnezeului celui Veșnic”, a mai spus Părintele Patriarh.

Patriarhul României a slujit duminică 3 august, la Paraclisul istoric „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” al Reședinței Patriarhale din București. Foto: Ziarul Lumina

Biserica întreagă trebuie să aibă grijă de cei aflați în nevoi

Mântuitorul arată, prin minunea săvârșită, că distinge, dar nu desparte hrana sufletească de cea ce trupească.

Mai mult, suntem datori să avem grijă de cei aflați în dificultate.

„Al doilea adevăr pe care îl învățăm din Evanghelia de astăzi este acela că Domnul distinge, dar nu desparte hrana duhovnicească de cea trupească. El acordă prioritate hranei sufletești, dar nu uită că omul este și trup care nu trebuie neglijat, ci îngrijit. Învățăm din acest episod că ucenicii lui Hristos și, deci, Biserica întreagă trebuie să aibă grijă de cei flămânzi, însetați sau aflați în nevoi”, a menționat Patriarhul României.

Creștinii îi urmează lui Hristos atunci când aduc daruri la biserică, „spre binecuvântare și împărțire, pe lângă pâinile pentru Euharistie și alimente pentru cei săraci și bolnavi. Așa s-a dezvoltat, deodată cu Liturghia euharistică, și filantropia socială. Împreună cu rugăciunea comună din biserică, s-a organizat și fapta cea bună. Prin urmare, opera de caritate a Bisericii își are rădăcina în iubirea milostivă a lui Dumnezeu arătată oamenilor în și prin Iisus Hristos”.

Comuniune sufletească, nu falsă siguranță materială

Ce sunt cuvintele Mântuitorului pentru noi?

„Ceea ce spus Iisus nu sunt simple informații, ci legătură vie, relație cu Dumnezeu cel Viu, de aceea izvorăsc bucurie și daruri multe, care hrănesc sufletul omului cu sensuri sau înțelesuri duhovnicești, care sunt cuprinse tainic în Sfânta Euharistie, așa cum sunt cuprinse tainic și în Sfânta Scriptură”, răspunde Patriarhul României.

O a treia învățătură desprinsă din Evanghelia de azi este aceea că Hristos nu dorește să creeze o falsă siguranță, bazată pe acumularea de materie, ci vrea comuniunea între oameni și Dumnezeu.

„Adevărata minune este săvârșită de Hristos pentru a fi cultivată nu falsa siguranță, ci comuniunea de iubire între Dumnezeu și oameni, precum și dărnicia oamenilor față de cei nevoiași”, a spus Patriarhul Daniel.

Din acest motiv, „rostul lucrării social-filantropice a creștinilor nu este cultivarea egoistă a imaginii lor individuale în societate, ci ei cultivă iubirea milostivă în sufletele lor pentru a deveni mâinile iubirii milostive a lui Hristos spre ajutorarea oamenilor aflați în nevoi”.

Citeste mai mult

Eveniment

Wizz Air cedează presiunii clienților: Procedură schimbată oficial

Publicat

Publicitate

Compania aeriană Wizz AirWizz Air a schimbat o procedură, după sesizări ale clienților. Este vorba despre o practică comercială problematică. Centrul European al Consumatorilor din România a intervenit în urma mai multor reclamații, scrie alba24.ro

Problema era că atunci când un client român upgrada la un abonament superior Wizz Discount. Noul pachet păstra termenul de valabilitate al celui vechi în loc să înceapă o perioadă nouă de un an, scrie Mediafax.

Dacă cineva făcea upgrade-ul cu 3 zile înainte de expirarea abonamentului vechi, cel nou dura doar 3 zile, deși plătea câteva sute de euro pentru el.

Centrul European al Consumatorilor din România a sesizat compania maghiară despre această neconformitate, care afecta financiar consumatorii români. După câteva luni de discuții, Wizz Air a recunoscut problema și a ajustat sistemul de calculare a valabilității noilor pachete.

Compania va anunța în scris toți consumatorii afectați despre schimbarea politicii de discount.

Sebastian Hotca, președintele interimar al ANPC, consideră că deschiderea companiei către remediere voluntară este un semnal pozitiv pentru întreg sectorul aviatic.

Publicitate
Citeste mai mult

Eveniment

FOTO: Preot nou în Parohia „Sfinții Împărați Constantin și Elena” din Ionășeni. Rugăciune și lacrimi la ceremonia de învestire, oficiată de părintele protopop Petru Fercal

Publicat

Publicitate

Duminică, Biserica din Ionășeni a devenit altar de lacrimi și bucurie, găzduind un moment de înaltă trăire duhovnicească, ceremonia de învestire a noului preot paroh, părintele Dorin-Liviu Onciuleanu. A fost o zi în care sufletele credincioșilor s-au împărțit între recunoștința față de părintele Claudiu-George Crupă, cel care le-a fost păstor cu jertfelnicie timp de șase ani, și emoția primirii noului slujitor al altarului. Ceremonia, oficiată în prezența părintelui protopop Petru Fercal, a adunat o mulțime impresionantă de credincioși, care au umplut biserica de rugăciune și lacrimi, dând mărturie despre unitatea și statornicia acestei obști.

Popasul duhovnicesc a debutat cu slujba Paraclisului Maicii Domnului, un moment de adâncă smerenie și recunoștință, care a pregătit sufletele pentru evenimentul solemn al instalării noului păstor de suflete. Într-un an cu o semnificație aparte, când biserica din Ionășeni sărbătorește un secol de la sfințirea sa, Dumnezeu a rânduit ca această comunitate să primească un nou slujitor, hotărât să continue misiunea începută cu jertfelnicie de înaintași.

Părintele Claudiu-George Crupă, cel care a purtat cu dragoste și jertfelnicie grija acestei parohii în ultimii ani, a rostit un cuvânt emoționant, mulțumind enoriașilor pentru tot sprijinul, dragostea și osteneala împreună-lucrătoare:

„Tot ceea ce s-a realizat aici, fie că vorbim de clopotnița sfințită recent, fie de lucrările administrative și gospodărești, este rodul credinței și al jertfelniciei dumneavoastră. Vă mulțumesc pentru că ați fost mereu alături, la bine și la greu”, a spus părintele Claudiu.

Proiecte de suflet, precum clopotnița parohială, visată de generații întregi și sfințită în acest an centenar de către ÎnaltPreasfințitul Teofan, Mitropolitul Moldovei și Bucovinei, au pecetluit legătura indestructibilă dintre trecut și prezent, între rugăciunea străbunilor și nădejdea urmașilor.

Părintele Dorin-Liviu Onciuleanu și misiunea în slujba comunității

Publicitate

Cu emoție și responsabilitate, Părintele Protopop Petru Fercal a înmânat noului preot, Părintele Dorin-Liviu Onciuleanu, simbolic, Sfânta Cruce, Evanghelia și cheia bisericii, semne ale slujirii și ale purtării de grijă pentru sufletele încredințate.

„Venirea Părintelui Dorin-Liviu aici, la Ionășeni, nu este o simplă schimbare administrativă, ci o chemare a Domnului. În acest an binecuvântat, când biserica voastră împlinește 100 de ani, Dumnezeu vă trimite un păstor tânăr, dornic să continue drumul început de Părintele Claudiu.”, a spus părintele protopop.

La rândul său, Părintele Dorin-Liviu Onciuleanu a mărturisit, cu smerenie, că primește această misiune cu inima deschisă și cu dorința de a sluji credincioșii cu aceeași dragoste și jertfelnicie care au caracterizat mereu această parohie.

„Mă încredințez în rugăciunile frățiilor voastre și vă asigur că voi căuta, cu ajutorul lui Dumnezeu și povățuit de Sfinții Împărați Constantin și Elena, să păstoresc această comunitate cu devotament, așa cum au făcut-o înaintea mea vrednicii slujitori ai acestui altar”, a spus părintele Dorin, care a slujit înainte în Parohia Coștiugeni

Un an al împlinirilor duhovnicești

Anul 2025 rămâne înscris adânc în istoria Ionășeniului: un veac de la sfințirea bisericii, finalizarea și sfințirea clopotniței, zvonița care va răsuna peste generații și investirea unui nou preot paroh. Fiecare dintre aceste momente nu este întâmplător, ci poartă amprenta proniei divine, care veghează asupra acestui colț de rai al Botoșaniului.

La final, cum se obișnuiește, a urmat o agapă frățească, cu bucate de post, pentru a marca momentul unui nou început pentru comunitatea creștină din Ionășeni.

 

 

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending