Connect with us

Actualitate

Armata Română angajează luptători de comando. Care sunt condițiile

Publicat

Publicitate

Cursul de adresează civililor și soldaților/gradaților profesioniști în activitate, în rezervă sau cu statut de rezerviști voluntari. Armata Română angajează luptători de comando. Școala de Instruire a Forțelor pentru Operații Speciale „Burebista” din Brașov organizează un curs de formare subofițeri în activitate, specialitatea Comando, scrie alba24.ro.

Sunt disponibile 40 de locuri pentru civili sau soldați/gradați profesioniști. Cei care vor să se angajeze ca luptători de comando trebuie să aibă o condiție fizică impecabilă, să mânuiască armele foarte bine, să sară cu parașuta, să se orienteze pe teren necunoscut, să știe să înoate și să se scufunde, să știe să acorde primul și să fie capabili să facă față oricărei situații.

„Suntem în căutare de noi colegi care doresc să se alăture echipei noastre. Dacă ești pasionat de aventură și îți dorești să faci parte dintr-o unitate de elită atunci poți opta pentru cursurile instituției noastre”, au transmis reprezentanții Școlii de Instruire a Forțelor pentru Operații Speciale din Vlădeni, Brașov.

Înscrierile la cursul de formare în activitate, specialitatea Comando, se fac până pe data de 4 octombrie 2024.

Cursul va dura opt luni și va avea loc în perioada 13 ianuarie – 28 august 2025.

Cei care vor absolvi cursul vor primi gradul de sergent și vor fi încadrați la una dintre unitățile de forțe pentru operații speciale din țară.

Publicitate

Obiectivele generale ale cursului

Obiectivele generale ale cursului sunt:

  • formarea deprinderilor de bază pentru folosirea echipamentelor militare individuale şi acţiunea în câmpul tactic pentru a prelua și menține inițiativa în ducerea acțiunilor de luptă, pe timp de zi și de noapte, în orice condiții de teren și de stare a vremii, individual și/sau în cadrul grupei;
  • dobândirea competențelor de bază în conformitate cu standardele de pregătire profesională pentru subofițerii din arma Forțe pentru Operații Speciale (FOS) – specialitatea parașutiști comando;
  • formarea și dezvoltarea competențelor de subofițer parașutist comando capabil să acționeze în medii permisive, semipermisive și nepermisive, convențional și neconvențional;
  • formarea tehnicilor de bază de analiză a situației, execuție și evaluare a instrucției specifice FOS;
  • cunoașterea și utilizarea terminologiei de specialitate în limba engleză, specifică FOS, precum și a abilităților de utilizare a echipamentelor din dotarea subunităților de parașutiști comando;
  • dezvoltarea/ menținerea capacității de rezistență la efort fizic/ psihic prelungit.

Armata Română angajează luptători de comando. Condiții de participare la admitere

Condițiile de participare sunt următoarele:

  • vârsta de cel mult 45 ani la data absolvirii cursului;
  • absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat;
  • permis de conducere categoria B;
  • condiție fizică bună;
  • stare de sănătate excelentă.

Condiţiile şi criteriile generale de recrutare pe care trebuie să le îndeplinească candidaţii sunt următoarele:

  • să aibă cetăţenie română şi domiciliul în România de cel puţin 6 luni, la data începerii anului de învăţământ/ cursului/programului de formare;
  • să nu fi fost condamnat pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de corupţie, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care l-ar face incompatibil cu exercitarea profesiei de militar în activitate ori pentru a urma cursurile unei unităţi de învăţământ liceal militar, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • să nu facă parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice, iar dacă este membru, să se angajeze în scris că după admiterea în unitatea/instituţia de învăţământ militar sau în programul de formare/instruire va renunţa la această calitate;
  • să nu facă parte din organizaţii interzise de legislaţia română şi să nu fie membru al unor organizaţii incompatibile cu regulile, activităţile şi atribuţiile specifice profesiei militare;
    să nu aparţină unor culte sau asociaţii/grupări religioase care contravin normelor de păstrare a ordinii publice, care încalcă bunele moravuri sau afectează exercitarea profesiei militare;
  • să nu fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii sau asociaţii comerciale, cu excepţia celor prevăzute de lege, iar dacă se află în una dintre aceste situaţii, să se angajeze în scris că după admiterea în unitatea/instituţia de învăţământ militar sau la cursul de formare ori la programul de instruire va renunţa la această calitate;
  • să fie declarat „Admis”/ „Apt” la probele de selecţie;
  • pentru candidate – să declare în scris că îşi asumă toate riscurile, în situaţia în care pe parcursul susţinerii probelor de selecţie se află în stare de graviditate/maternitate;
  • îşi exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

Condiţiile şi criteriile specifice de recrutare pe care trebuie să le îndeplinească candidaţii  sunt următoarele:

  • Să aibă vârsta de cel mult 45 de ani împliniţi, la data acordării gradului şi numirii în funcţie;
  • Să fie absolvenți  ai învăţământului liceal cu diplomă de bacalaureat și absolvenţi ai studiilor superioare sau postliceale acreditate, în orice specializare/program de studii-candidații care provin din rândul soldaților și gradaților profesioniști în activitate, în rezervă sau cu statut de rezerviști voluntari;
  • Să fie absolvenți  ai învăţământului liceal cu diplomă de bacalaureat-candidații care provin din rândul altor persoane decât cele prevăzute la punctul 2;
  • Să aibă cel puţin 3 ani vechime în serviciu ca soldaţi/gradaţi profesionişti în activitate, calculată de la data finalizării programului de instruire şi până la data începerii cursului de formare, şi să fi fost apreciaţi prin ultimele trei documente de evaluare profesională anuală cu calificativul cel puţin „Foarte bun” – candidații care provin din rândul soldaților și gradaților profesioniști în activitate;
  • Să posede permis de conducere auto valabil, categoria B, eliberat de către autoritățile române;

Recrutare, selecție și admitere

Pentru a urma o carieră militară ca subofițer în activitate, specialitatea parașutist comando, este necesară parcurgerea succesivă a trei etape: recrutarea, selecția aptitudinală și concursul de admitere.

Selecția aptitudinală se desfășoară la sediul uneia dintre unitățile militare din subordinea Comandamentului Forțelor pentru Operații Speciale (Târgu Mureș, Buzău, Bacău sau Constanța), în funcție de zona geografică în care candidații au domiciliul.

Selecția sau evaluarea aptitudinală se concretizează în examinări specifice și probe care pot indica dacă și în ce măsură un candidat poate face față cerințelor profesiei militare și mediului militar.

  • Evaluare capacitate motrică:
    • parcurgerea într-un timp determinat (maxim 1 minut și 45 de secunde) a unui traseu utilitar-aplicativ, care conține 10 elemente pe un circuit de 90 m lungime și care evaluează nivelul de dezvoltare a deprinderilor tale motrice de bază (viteza, îndemânarea, rezistența, forța);
    • probă de rezistență pe distanța de 2000 m (în barem de timp de maxim 10 minute și 30 de secunde).
  • Evaluare capacitate motrică specială:
    • verificarea nivelului de antrenament fizic: tracțiuni (minim 5 repetări), flotări (minim 30 de repetări ), abdomene (minim 30 de repetări ), alergare 3000 m (maxim de timp 15 minute și 40 de secunde).
  • Probe psihologice:
    • test de aptitudini care evaluează randamentul intelectual;
    • chestionar de personalitate pentru evaluarea posibilităților tale de adaptare la condițiile specifice mediului militar;
    • test situațional care evaluează aptitudinile de lider și capacitatea de a lucra în echipă.
  • Interviu de evaluare finală;

Fiecare probă în parte are caracter eliminatoriu, candidatul fiind declarat  „Admis” sau „Respins”

  • Evaluare medicală:
    • După ce candidații au parcurs probelor enumerate mai sus și au fost declarați „Admis” vor susține o vizită medicală la spitalul militar cel mai apropiat de domiciliu.
    • Ulterior, candidații vor parcurge și evaluarea medicală specială care are loc la Institutul Național de Medicină Aeronautică și Spațială „General doctor aviator Victor Anastasiu”, din București. Examinările durează câteva zile și includ mai multe probe și specialități medicale.

Mai multe detalii despre admitere, AICI.

Armata Română angajează luptători de comando. Probele de admitere

Probele de admitere sunt următoarele:

  • Proba eliminatorie- Saltr de la trenajor, în complexul pentru antrenament al parașutiștilor la sol;
  • Proba nr. 1 – Proba practică – Testarea capacităţii la efort fizic a candidaţilor şi cuprinde patru subprobe:
    • aruncarea mingii medicinale de la piept către înainte,
    • menținerea poziţiei de tracţiuni (static),
    • tras sanie cu greutăți,
    • alergare între jaloane (test Miller)
  • Proba nr. 2 — Test grilă pentru verificarea cunoştinţelor la privind legislaţia în domeniul apărării şi a cunoştinţelor de specialitate în domeniul operaţii speciale
    • Testul grilă cuprinde 45 itemi, repartizaţi astfel:
      • 20 itemi — din bibliografia de specialitate;
      • 25 itemi – legislaţie specifică domeniului apărării,

 

Cei care sunt interesați de o carieră în rândul Forțelor pentru Operații Speciale pot contacta Școala de Instruire a Forțelor pentru Operații Speciale „Burebista” din Brașov la nr de telefon (0790)229919 sau (0368)734224 – Interior 151.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Ministrul Educației: Vreau ca zilnic mintea profesorilor să fie dedicată școlii și copiilor măcar timp de 8 ore

Publicat

Publicitate

Ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, a declarat că își dorește ca zilnic mintea profesorilor să fie dedicată școlii și copiilor ‘măcar’ timp de 8 ore, pentru care sunt plătiți zilnic.

‘Profesorilor le mulțumesc pentru efortul de a organiza în condiții bune examenul de bacalaureat, fie că au, fie că nu au discipline cuprinse în acest examen. (…) Am văzut din nou unele interpretări distorsionate și catastrofice prin care se încearcă manipulări care să ne afecteze, atunci când m-am referit la cele 8 ore pentru care suntem plătiți zilnic ca profesori. Da, vreau ca zilnic mintea profesorilor să fie dedicată școlii și copiilor măcar timp de 8 ore pentru care suntem plătiți zilnic (cu variațiile parțiale) și știu că cei mai mulți o faceți! Da, mi-ar plăcea, ca regulă generală, ca asta să se întâmple și în școală, pentru a crea medii educaționale stimulative pentru comunitatea școlii, dar știu că uneori nu există condiții adecvate sau nu este necesar (uneori poți studia la bibliotecă sau în alt loc). Dar mintea noastră trebuie să fie dedicată școlii și copiilor măcar în orele pentru care suntem plătiți’, a scris ministrul pe Facebook cu ocazia Bacalaureatului 2025, ale cărei probe scrise vor începe marți cu Limba și literatura română.

El le-a transmis absolvenților de liceu că examenul de Bacalaureat este important, să îl ia în serios, să dea tot ce pot, dar că nu le definește valoarea ca oameni, ci doar nivelul de pregătire din acel moment.

‘Acest nivel de pregătire este reflectat și incomplet, în condițiile în care evaluarea este punctuală și nu acoperă toate competențele vizate de procesul educațional din liceu. Dar este un examen important, să-l ia în serios și le urez succes’, a susținut demnitarul.

Daniel David le-a transmis și părinților că este bine să-și arate interesul și suportul față de participarea copiilor la Bacalaureat, chiar să aibă așteptări mari, dar acestea nu trebuie formulate rigid, catastrofic, cu toleranță scăzută și global-negativ.

‘Evident că, în cazul în care așteptările nu sunt confirmate, nu poți să fii bucuros sau calm, dar emoțiile negative sănătoase (îngrijorare, nu anxietate/panică; tristețe, nu deprimare; nemulțumire, nu furie; păreri de rău/regrete, nu vinovăție) ne ajută să ne reorientăm într-un plan B, de dragul copiilor. Fiți aproape de ei la modul rațional!’, a arătat Daniel David.

Publicitate

‘În final, gândul meu merge din nou spre oamenii educației: succes tuturor, un gând special de încurajare pentru elevi și mulțumiri profesorilor și părinților!’, a adăugat ministrul Educației și Cercetării.

Prima probă scrisă a examenului național de Bacalaureat – cea la Limba și literatura română – se va desfășura pe 10 iunie, iar pe 11 iunie va avea loc proba obligatorie a profilului.

Pe 13 iunie, candidații vor susține proba la alegere a profilului și specializării.

Elevii din partea minorităților naționale vor susține pe 16 iunie proba scrisă la Limba și literatura maternă.

În data de 20 iunie se vor afișa rezultatele la probele scrise (până la ora 12:00). Cei care vor dori să depună contestații pot să vizualizeze lucrările în intervalul orar 14:00 – 18:00, dar și în zilele de 23 și 24 iunie.

Rezultatele finale vor fi afișate pe 30 iunie. AGERPRES

Citeste mai mult

Eveniment

Sprijin pentru facturile la curent: Card de energie pentru românii cu venituri reduse

Publicat

Publicitate

Cine va primi sprijin pentru plata facturii la curent. Românii cu venituri mici vor putea beneficia, începând cu 1 iulie 2025, de un ajutor de la stat pentru plata facturilor la energia electrică.

Măsura va înlocui actualul sistem de plafonare generalizată a prețurilor la energie electrică. Anunțul a fost făcut de ministrul interimar al Energiei, Sebastian Burduja, în cadrul unei emisiuni la Digi24.

De la plafonare universală la sprijin țintit

Noua schemă de ajutor propusă reprezintă o schimbare în modul în care statul român oferă sprijin pentru plata facturilor la energie.

Dacă până acum subvenția se acorda în funcție de consumul de energie, fără a ține cont de situația financiară reală a beneficiarului, noul sistem se va baza pe venitul real al gospodăriei.

„Până acum un multimiliardar sau milionar din România avea același nivel de sprijin ca o familie care se chinuie cu venit minim pentru că se subvenționa pe nivelul de consum”, a explicat ministrul Burduja.

Această situație paradoxală făcea ca persoanele înstărite să beneficieze de același ajutor ca familiile defavorizate, doar pe baza consumului de energie.

Publicitate

Cine va primi sprijin pentru plata facturii la curent

Propunerea Ministerului Energiei prevede actualizarea venitului minim stabilit în legea 226 la Ministerul Muncii.

„Practic, propunerea Ministerul Energiei, ea se va discuta, este actualizarea acelui venit minim care este în legea 226 la Ministerul Muncii și practic păstrarea ponderii pentru o persoană singură care încasează acel salariu minim și membru dintr-o gospodărie, care înseamnă 48% din venitul unei persoane singure”, a explicat ministrul Energiei.

Card de energie pentru românii cu venituri mici. Cum se va putea obține

Pentru a beneficia de această măsură, românii eligibili vor trebui să parcurgă o procedură de aplicare:

  • Depunerea cererii: Fiecare potențial beneficiar va putea depune cererea prin două modalități:
    • Online, pe o platformă dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS)
    • Fizic, la sediul primăriei sau la centrele de relații cu clienții ale furnizorilor de energie
  • Validarea cererii: Documentele vor fi verificate de STS, Evidența Populației și Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS). Este important de menționat că cererea se depune pe proprie răspundere, solicitanții declarând unde locuiesc, codul de identificare al locului de consum, CNP-ul, membrii gospodăriei și veniturile obținute.
  • Alimentarea cardului: Odată validată cererea, cardul pentru energie va fi alimentat lunar de către ANPIS cu o sumă fixă.

Cine va primi sprijin pentru plata facturii la curent. Impactul asupra facturilor

Ministrul Energiei a subliniat că noul sistem urmărește să mențină facturile aproape la același nivel pentru familiile vulnerabile.

„Pentru românii vulnerabili, cei care în general au și un consum mic la energie și care au plătit până acum facturi de 50 lei, 40 lei pe lună și care s-ar confrunta într-adevăr cu facturi probabil de 80 lei, de 90 lei, am încercat să acoperim cât mai mult din această diferență”, a mai declarat Burduja, la Digi24.

Burduja, despre prețurile reale la energie

Ministrul a avertizat populația că, în absența plafonării universale, românii vor simți prețul real al energiei electrice de pe piață.

„Trebuie să le spunem românilor adevărul că acesta este prețul real al energiei electrice de pe piață”, a precizat oficialul.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult

Eveniment

CALENDAR ORTODOX 2025: Sfântul Sfinţit Mucenic Teodot, Episcopul Ancirei; Sfânta Muceniță Zenaida

Publicat

Publicitate

Sfântul Sfinţit Mucenic Teodot a trăit în Ancira Galatiei (care astăzi se numeşte Ankara) şi a fost pârât dregătorului Teolechi că a scos trupurile unor sfinte fecioare muceniţe, şapte la număr, care fuseseră aruncate într-un iezer şi le-a îngropat cu cinste.

Pentru că era creştin şi mai ales pentru această faptă a fost adus înaintea dregătorului. Şi acolo, Sfântul Sfinţit Mucenic Teodot a zis cu îndrăzneală că, deşi este simplu şi smerit, totuşi pentru faptul că el crede şi Îl mărturiseşte pe Hristos Mântuitorul este mai presus şi mai puternic decât toţi împăraţii lumii.

De aceea, păgânii l-au bătut cumplit, apoi l-au spânzurat sus pe un lemn, l-au jupuit pe coaste şi la sfârşit i-au tăiat capul. Şi aşa a luat fericitul cununa mucenicilor, în vremea împăratului Diocleţian (284-305). Mucenicul Teodot, mai înainte de a intra în nevoinţa mucenicească, a făcut multe lucruri plăcute lui Dumnezeu.

La început, s-a luptat împotriva poftelor trupeşti şi, deşi era căsătorit după lege, a ridicat război duhovnicesc, supunându-şi trupul duhului. El atât de mult a sporit în fapte bune, încât şi altora putea să le fie învăţător al curăţiei şi al întregii înţelepciuni.

Sursa: Ziarul Lumina

Publicitate
Citeste mai mult

Eveniment

Admitere ACADEMIA de POLIȚIE 2025: Înscrieri până în 20 iunie. Condiții, locuri pe facultăți, probe de concurs, calendar

Publicat

Publicitate

Admitere Academia de Poliție 2025. Absolvenții de liceu cu bacalaureat se pot înscrie la facultățile academiei până în 20 iunie. Etapele de concurs cuprind evaluarea performanței fizice, proba scrisă și examinarea medicală. La admitere pot participa candidați în vârstă de cel puțin 18 ani, cu cetățenie română, cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă, scrie alba24.ro.

Înscrierea se face la o singură specializare/program de studii universitare de licență din cadrul unei singure facultăți.

Model-cerere-tip-de-inscriere Academia de Poliție 2025

Candidații trebuie să fie declarați apți din punct de vedere psihologic.

Recrutările se fac de către compartimentele/responsabilii de resurse umane din cadrul

  • inspectoratelor de poliție
  • inspectoratelor pentru situații de urgență
  • inspectoratelor de jandarmi
  • penitenciare
  • IGPR

în funcție de specialitatea pentru care optează candidatul și domiciliul/reședința înscrise în cartea de identitate

Publicitate

Depunerea documentelor pentru dosarele de recrutare se face până în 8 iulie. La înscriere, se percepe o taxă de 500 de lei.

Admitere Academia de Poliție 2025. Facultăți

Academia organizează concurs de admitere în ciclul de studii universitare de licență la Facultatea de Poliţie şi Facultatea de Pompieri

Concursul de admitere se organizează pe facultăţi:

Facultatea de Poliţie:

  • specializarea ”Ordine publică și siguranță publică”, cu durata de 3 ani (180 de credite transferabile), învăţământ cu frecvenţă şi învăţământ cu frecvenţă redusă
    • „specialitatea ”Poliție”
    • specialitatea ”Poliție de frontieră”
    • specialitatea ”Jandarmi”
  • specializarea ,,Drept”, specializarea „Drept”, cu durata de 4 ani (240 de credite transferabile), învăţământ cu frecvenţă şi învăţământ la distanţă

Facultatea de Pompieri

  • specializarea „Instalaţii pentru construcţii-Pompieri”, cu durata de 4 ani (240 de credite transferabile), învăţământ cu frecvenţă

Admitere Academia de Poliție 2025. Condiții de înscriere

Pot participa candidați în vârstă de cel puțin 18 ani, cu cetățenie română, cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă.

Pot participa şi absolvenţii studiilor efectuate în străinătate şi recunoscute de către Ministerul Educației.

Înscrierea se face la o singură specializare/program de studii universitare de licență din cadrul unei singure facultăți.

La forma de învăţământ cu frecvenţă redusă, programul de studii universitare de licenţă „Ordine şi siguranţă publică” al Facultăţii de Poliţie pot participa agenţii/ subofiţerii/ maiştrii militari din M.A.I.

Admitere Academia de Poliție 2025. Etape concurs admitere

  • I: proba eliminatorie de evaluare a perfomanței fizice
  • II: proba de evaluare a cunoștințelor
  • III: examinarea medicală

Admitere Academia de Poliție 2025. Calendar

  • până în 20 iunie: depunerea cererilor de înscriere
  • până în 7 iulie: evaluarea psihologică (inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică)
  • până în 8 iulie: depunerea documentelor pentru dosarul de recrutare
  • până în 8 iulie: achitarea taxei de înscriere (candidații declarați apt psihologic) – data operațiunii bancare
  • 22 – 30 iulie: proba de evaluare a performanței fizice și afișarea rezultatelor
  • 2 august: proba scrisă
  • 3 august: afișare rezultate provizorii proba scrisă
  • depunere contestații – on-line la Academia de Poliție ,,Alexandru Ioan Cuza” – în 24 de ore de la afișarea rezultatelor
  • 11-29 august: examinarea medicală
  • 1 septembrie 2025 rezultate definitive
  • 14 septembrie 2025: înmatriculare candidați ”admis”

Admitere Academia de Poliție 2025. Proba de evaluare a performanței fizice

Proba de evaluare a performanței fizice se organizează și se desfășoară în conformitate cu Anexele nr. 3 și nr. 4 din prezentul Regulament, în condițiile Ordinului M.A.I. nr.140/2016 și ale Ordinului M.A.I. nr.177/2016, toate cu modificările și completările ulterioare, și ale Procedurii de sistem.

Aprecierea candidaților la proba de evaluare a performanței fizice se face prin acordarea calificativului ”promovat” și a unei note de la 5,00 la 10,00, respectiv a calificativului ,,nepromovat”.

La proba de evaluare a performanței fizice nu se admit reexaminări, repetări sau contestaţii.

Admitere Academia de Poliție 2025. Proba scrisă

La proba scrisă de evaluare a cunoştinţelor se pot prezenta numai candidații care au promovat proba de evaluare a performanței fizice.

Pentru Facultatea de Poliție

Proba scrisă de evaluare a cunoştinţelor la Facultatea de Poliţie constă în aplicarea unui Test grilă la disciplinele: Istorie, Limba română şi Limba străină.

Întrebările din chestionar se întocmesc, se evaluează şi se notează separat, pe discipline. Timpul alocat desfăşurării probei este de 4 ore.

Pentru Facultatea de Pompieri

Proba scrisă de evaluare a cunoştinţelor la Facultatea de Pompieri constă în aplicarea unui Test grilă la disciplinele: Algebră şi Elemente de analiză matematică şi Fizică (Mecanică, Fizică moleculară şi Termodinamică, Electricitate)

Testul grilă se elaborează sub forma unui chestionar cu întrebări din cadrul celor două discipline ale probei de concurs.

Timpul pentru proba scrisă este de 4 ore.

Vezi integral: Regulament-admitere-licenta-2025 Academia de Poliție

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending