Connect with us

Eveniment

Angajări la DNA. Unde se ține concursul și ce documente sunt necesare

Publicat

Publicitate

Direcția Națională Anticorupție organizează concurs/examen în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de execuție de referent treapta IA în cadrul Biroului administrativ, întreținere și deservire din cadrul Departamentului economico-financiar și administrativ (personal contractual, cu atribuții de gestionar).

Concursul/examenul va avea loc la sediul Direcției Naționale Anticorupție din București, Piața Valter Mărăcineanu nr. 1-3, sector 1 și va consta în susținerea unei probe scrise și a unui interviu, după cum urmează:

– 4 octombrie 2023, ora 10:00 – proba scrisă, constând în testarea cunoștințelor teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul;
– 10 octombrie 2023, ora 10:00 – interviul, constând în testarea abilităților, aptitudinilor și motivației candidaților.

Condiții de ocupare a postului:

Condițiile generale:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Publicitate

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.

Condiții specifice:

• Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
• vechime în muncă: minimum 6 ani și 6 luni;
• abilități în utilizarea calculatorului – nivel mediu ( utilizare Office: Word, Excel), dovedite prin certificate/diplome/atestate specifice.

Durata normală a timpului de lucru este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână.

Atribuțiile postului vacant de execuție de referent treapta IA din cadrul Biroului administrativ, întreținere și deservire din cadrul Departamentului economico-financiar și administrativ

1. Face recepția materialelor primite în magazie, în prezența comisiei de recepție, urmărind dacă acestea corespund datelor înscrise în actele însoțitoare și ca bunurile recepționate să nu aibă vicii aparente sau ascunse , după care semnează de primirea acestora în gestiune;

2. Întocmește bonurile de consum în format electronic, pe baza referatelor originale vizate de șeful Serviciului investiții, achiziții și administrativ și, ulterior, aprobate de către ordonatorul de credite. După obținerea tuturor aprobărilor și efectuarea distribuției, predă pe bază de borderou referatul și bonurile la biroul contabilitate urmărind respectarea cu strictețe a procedurilor privind CIRCUITUL DOCUMENTELOR JUSTIFICATIVE PENTRU ELIBERAREA BUNURILOR DIN MAGAZIE;

3. Eliberează materialele din magazie numai pe baza bonurilor de consum, întocmite, aprobate și semnate conform legislației și procedurilor interne în vigoare, respectând cantitatea, calitatea și sortimentele specificate în actele de eliberare;

4. Lunar efectuează confruntarea evidenței tehnico-operative a magaziei cu evidența contabilă, iar rezultatele vor fi consemnate într-un proces verbal;

5. Aranjează materialele din magazie grupate pe sorto-tipo-dimensiuni, le codifică și pune etichete pe raft;

6. Ia toate măsurile ce se impun pentru asigurarea securității magaziilor, prin încuiere și sigilare, ori de câte ori iese din acestea;

7. Ține locul gestionarului depozitului cu obiecte de inventar și active fixe, în absența acestuia, efectuând distribuții, în condițiile legii;

8. Va comunica în scris conducerii Serviciului investiții, achiziții și administrativ:

a. plusurile și minusurile din gestiune, de care are cunoștință;

b. cazurile în care constată că materialele din gestiune sunt depreciate, degradate, distruse sau sustrase, ori există pericolul de a ajunge în asemenea situații;

c. stocurile fără mișcare sau cu mișcare lentă (semestrial).

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 021.312.14.97/ int. 2658,  Serviciul resurse umane, perfecționare profesională și documentare; e-mail de corespondență resurseumane@pna.ro.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Botosani24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Eveniment

Vouchere de vacanță 2025: Dezbatere publică pentru normele de accesare. Ce conține proiectul și cum se dau cei 800 de lei

Publicat

Publicitate

Vouchere de vacanță 2025: Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului a lansat miercuri în consultare publică noile norme de accesare a voucherelor de vacanță, a anunțat ministrul Bogdan Ivan, scrie alba24.ro.

”Am deschis astăzi consultarea publică pentru noile norme de accesare a voucherelor de vacanță. Am făcut întregul proces cât mai simplu posibil.

Dacă îndeplinești condițiile prevăzute de lege, vei primi 800 de lei, sumă care va fi virată de angajatorul tău pe cardul de vacanță.

În premieră, vei completa o declarație pe proprie răspundere prin care îți asumi că vei contribui cu 800 de lei din fonduri proprii la cei 800 de lei cheltuiți. Consultarea publică durează 10 zile”, a scris ministrul pe pagina sa de Facebook.

Ordonanța de urgență prevede că instituțiile publice, indiferent de sistemul de finanțare și de subordonare, inclusiv activitățile finanțate integral din venituri proprii, înființate pe lângă instituțiile publice, precum și serviciile publice autonome de interes național, cu personalitate juridică, reglementate prin Legea nr. 41/1994 privind organizarea și funcționarea Societății Române de Radiodifuziune și a Societății Române de Televiziune, republicată, acordă vouchere de vacanță în cuantum de 800 lei, în perioada 1 ianuarie 2025-31 decembrie 2025, personalului ale cărui salarii de bază nete din luna anterioară acordării acestora sunt de până la 8.000 lei.

Voucherele de vacanță emise în cursul anului 2025 se utilizează pentru plata a cel mult 50% din contravaloarea pachetelor de servicii turistice achiziționate, respectiv 800 de lei pentru achiziționarea de pachete de servicii turistice în valoare de cel puțin 1.600 lei.

Publicitate

Vouchere de vacanță 2025: Ce conține proiectul

Conform proiectului privind Normele metodologice pentru acordarea voucherelor de vacanță, pentru anul 2025, salariații din instituțiile publice care îndeplinesc condițiile din ordonanța de urgență și optează pentru acordarea voucherelor de vacanță își exprimă în scris angajamentul de a le utiliza pentru plata a cel mult 50% din contravaloarea pachetelor de servicii turistice achiziționate.

Este vorba despre 800 de lei pentru achiziționarea de pachete de servicii turistice în valoare de cel puțin 1.600 lei și de a suporta suma de 800 lei din fonduri proprii, potrivit formularului prevăzut ca model în anexa proiectului.

”Se introduce o nouă anexă, anexa nr. 13 – Declarația pe proprie răspundere a beneficiarilor voucherelor de vacanță”, se menționează în Nota de fundamentare a proiectului.

Documentul mai prevede că unitățile emitente încheie contracte numai cu unitățile afiliate care dețin licență de turism sau certificat de clasificare, după caz, emise de autoritatea administrației publice centrale responsabilă în domeniul turismului și care sunt valabile la data încheierii contractului.

”Lista unităților turistice autorizate va fi transmisă unităților emitente de către autoritatea administrației publice centrale responsabilă în domeniul turismului prin publicarea pe site-ul oficial propriu”, mai menționează sursa citată.

 

Citeste mai mult

Eveniment

Ateliere de încondeiere a ouălor pascale., în mai multe localități din Botoșani

Publicat

Publicitate

Centrul Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale Botoșani, instituție publică de cultură, aflată în subordinea Consiliului Județean Botoșani, organizează în perioada 1-10 aprilie 2025, următoarele ateliere de încondeiere/închistrire a ouălor pascale, după cum urmează:

  • 1 aprilie – Sediul de activitate al Asociației Părinților Copiilor cu Autism din județul Botoșani, Strada Ion Pillat, Nr. 28, Botoșani;
  • 3 aprilieBiserica Sfântul Nicolae din Sărata, Mihălășeni, Botoșani;

–          7 aprilie – Școala Gimnazială ,,Mihai Constantineanu” Dorobanți, Botoșani;

  • 8 aprilie – Școala Gimnazială 1 Blândești, Botoșani;
  • 10 aprilie – Școala Gimnazială Nr. 1 Gorbănești, Botoșani.

În cadrul primelor două ateliere de lucru, participanții vor descoperi tainele meșteșugului de la meștera populară URSULEAN MARIA din Bucecea, Botoșani, iar în cadrul celorlalte, participanții vor descoperi același meșteșug de la meștera populară ALEXA ELENA din Chiscovata, Vorona, Botoșani.

În așteptarea celei mai însemnate sărbători, sărbătoarea Paștilor sau Învierea Domnului, alături de participanți ne vom (re)aminti meșteșugurile tradiționale, precum datinile și credințele specifice perioadei următoare.

Citeste mai mult

Administratie

„Invitatul Zilei” la Botosani24.ro: Cozmin Epuraș, primarul comunei Stăuceni

Publicat

Publicitate

„Invitatul Zilei” la Interviurile Botosani24.ro a fost astăzi Cozmin Epuraș, primarul comunei Stăuceni.

Primarul comunei Stăuceni a vobit despre investițiile care se fac cu bani de la Uniunea Europeană în această comună, de la școli la extinderea alimentării cu apă, și până la cea mai mare investiție care a avut loc vreodată în această comună, respectiv o rețea nouă de gaz în valoare de aproape 6 milioane de euro, care ar urma să alimenteze nu mai puțin de 1400 de cămine.

Un interviu realizat în studioul on-line al publicației Botosani24.ro de editorul șef Tudor Carare.

Citeste mai mult

Eveniment

Când va fi introdus în Europa permisul de conducere auto digital. Cum va putea fi obținut de șoferi. Va fi disponibil pe telefon

Publicat

Publicitate

Permisul de conducere auto digital va deveni realitate în întrega Uniune Europeană. Acesta va fi implementat în toate statele membre ale UE până în anul 2030, scrie alba24.ro

Un mare bonus pentru toși șoferii va fi acela că permisul digital va fi disponibil pe telefon și va avea valoare ca permisul fizic. În noaptea de luni spre marți Parlamentul European a adoptat hotărârea prin care s-a decis data limită la care trebuie implementat permisul.

Pentru a obține permisul auto digital se iau în calcul două soluții, care au fost dezbătute în Parlamentul European. Statele membre vor solicita fie un examen medical, fie o depistare bazată pe o autoevaluare a utilizatorului.

Ce valabilitate va avea permisul auto digital

Permisul de conducere în format digital va fi valabil timp de 15 ani, după care va putea fi reînnoit. Șoferii începători vor trece printr-o perioadă de probă de minimum doi ani, în care se vor aplica reguli și sancțiuni mai severe pentru conducerea sub influența alcoolului sau a substanțelor interzise.

România, primul loc la mortalitatea rutieră

Publicitate

În primele 11 luni ale anului 2024, în România s-au produs 3.862 de accidente rutiere grave, soldate cu 1.333 de morți și 2.980 de răniți grav — o scădere față de 2023. Cele mai frecvente cauze au fost indisciplina pietonilor, viteza excesivă și nerespectarea regulilor de către bicicliști. România rămâne, totuși, pe primul loc în UE la mortalitatea rutieră, cu 77 de decese la un milion de locuitori, față de media europeană de 44.

La nivel european, în 2024, 19.800 de persoane și-au pierdut viața în accidente rutiere în Uniunea Europeană, ceea ce reprezintă o scădere ușoară de 3 puncte procentuale comparativ cu anul precedent.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Știri Romania24.ro

Publicitate

Trending